Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania

General data

Course ID: WB-BI-MGR2-43ćw
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Organizational unit: Faculty of Biology and Environmental Sciences
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 1.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: (unknown)
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się:

biological sciences

Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Full description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z zagadnieniami związanymi z biomedycznymi podstawami rozwoju i wychowania, w tym terminologią, procesami i metodologią badawczą.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Wiedza:

EP1. Student zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych

Umiejętności:

EP2. Student potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski

Kompetencje społeczne:

EP3. Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Egzamin końcowy z wykładów (test jednokrotnego wyboru):

94-100% - 5

93-88% - 4,5

87-80% - 4

79-70% - 3,5

69-60% - 3

mniej niż 59,9% - 2

Student może podejść do egzaminu po zaliczeniu ćwiczeń z przedmiotu.

Kolokwium pisemne - ćwiczenia (test jednokrotnego wyboru):

94-100% - 5

93-88% - 4,5

87-80% - 4

79-70% - 3,5

69-60% - 3

mniej niż 59,9% - 2

Kryteria oceniania:

Wiedza:

Na ocenę 2 ndst., student nie zna i nie rozumie terminologii, zjawisk i procesów biologicznych, nie potrafi wyjaśnić zagadnień z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych

Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych

Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych

Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych

Umiejętności:

Na ocenę 2 ndst. student nie potrafi zastosować technik i narzędzi badawczych, zbierać i interpretować danych oraz formułować na ich podstawie wniosków

Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski

Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski

Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski

Kompetencje społeczne:

Na ocenę 2 ndst., student nie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i nie rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze

Na ocenę 3 dst., student w stopniu dostatecznym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze

Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze

Na ocenę 5 bdb., student w stopniu bardzo dobrym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 15 hours more information
Coordinators: (unknown)
Group instructors: (unknown)
Students list: (inaccessible to you)
Examination: graded credit
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) Wykład:

15h - obecność na wykładach

15h - przygotowanie do egzaminu

Razem 30h/30=1 ECTS


Ćwiczenia:

15h - obecność na ćwiczeniach

15h - przygotowanie do kolokwium

15h - przygotowanie do zajęć

15h - konsultacje

Razem 60h/30=2 ECTS

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)