(in Polish) Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
General data
Course ID: | WB-BI-MGR2-43ćw |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania |
Organizational unit: | Faculty of Biology and Environmental Sciences |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
1.00
|
Language: | (unknown) |
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | biological sciences |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Full description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z zagadnieniami związanymi z biomedycznymi podstawami rozwoju i wychowania, w tym terminologią, procesami i metodologią badawczą. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Wiedza: EP1. Student zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych Umiejętności: EP2. Student potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski Kompetencje społeczne: EP3. Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Egzamin końcowy z wykładów (test jednokrotnego wyboru): 94-100% - 5 93-88% - 4,5 87-80% - 4 79-70% - 3,5 69-60% - 3 mniej niż 59,9% - 2 Student może podejść do egzaminu po zaliczeniu ćwiczeń z przedmiotu. Kolokwium pisemne - ćwiczenia (test jednokrotnego wyboru): 94-100% - 5 93-88% - 4,5 87-80% - 4 79-70% - 3,5 69-60% - 3 mniej niż 59,9% - 2 Kryteria oceniania: Wiedza: Na ocenę 2 ndst., student nie zna i nie rozumie terminologii, zjawisk i procesów biologicznych, nie potrafi wyjaśnić zagadnień z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych Umiejętności: Na ocenę 2 ndst. student nie potrafi zastosować technik i narzędzi badawczych, zbierać i interpretować danych oraz formułować na ich podstawie wniosków Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski Kompetencje społeczne: Na ocenę 2 ndst., student nie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i nie rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze Na ocenę 3 dst., student w stopniu dostatecznym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze Na ocenę 5 bdb., student w stopniu bardzo dobrym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze |
Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)
Time span: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Classes, 15 hours
|
|
Coordinators: | (unknown) | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | graded credit | |
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | (in Polish) Wykład: 15h - obecność na wykładach 15h - przygotowanie do egzaminu Razem 30h/30=1 ECTS Ćwiczenia: 15h - obecność na ćwiczeniach 15h - przygotowanie do kolokwium 15h - przygotowanie do zajęć 15h - konsultacje Razem 60h/30=2 ECTS |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.