Mentoring 1
General data
Course ID: | WF-FI-12-MEN1 |
Erasmus code / ISCED: |
08.1
|
Course title: | Mentoring 1 |
Name in Polish: | Mentoring 1 |
Organizational unit: | Institute of Philosophy |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
1.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | FI1_W08; FI1_W09; FI1_U02; FI1_U06; FI1_U09; FI1_K03; |
Short description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu pomoc studentom w napisaniu pracy dyplomowej poprzez wyjaśnienie trudności, z którymi borykają się w trakcie prowadzonych nad nią prac. Spotkania mają dotyczyć konkretnych problemów metodycznych, językowych i metodologicznych. |
Full description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu pomoc studentom w napisaniu pracy dyplomowej poprzez wyjaśnienie trudności, z którymi borykają się w trakcie prowadzonych nad nią prac. Spotkania mają dotyczyć konkretnych problemów metodycznych, językowych i metodologicznych, nie wyłączając jednak perspektywy ogólnej. W razie konieczności omówione mogą być zagadnienia teoretyczne, które będą miały przełożenie na konkretną praktykę badawczą. |
Bibliography: |
(in Polish) Ajdukiewicz K., Logika pragmatyczna, Warszawa 1965. Bocheński J.M. Współczesne metody myślenia, Poznań 1992. Kotarbński T., Elementy teorii poznania, logiki formalnej i metodologii nauk, Warszawa 1986. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Student zna i rozumie główne kierunki i stanowiska współczesnej filozofii, zna i rozumie historyczny charakter kształtowania się idei filozoficznych, zna podstawowe metody badawcze i strategie argumentacyjne właściwe dla jednego z bloków głównych subdyscyplin filozoficznych: 1) logika, metafizyka, epistemologia, filozofia umysłu lub 2) etyka, filozofia polityki, filozofia społeczna, lub 3) estetyka, filozofia kultury. Student samodzielnie zdobywa wiedzę , trafnie definiuje pojęcia języka potocznego i poprawnie projektuje definicje własnych terminów używanych we własnych wypowiedziach, zna podstawy logiki oraz typowe strategie argumentacyjne, na podstawie twórczej analizy nowych sytuacji i problemów samodzielnie formułuje propozycje ich rozwiązania. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Aktywność i zaangażowanie na zajęciach. |
Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)
Time span: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH KON
KON
FR |
Type of class: |
Conversatorium, 5 hours, 1 places
|
|
Coordinators: | Dariusz Piętka, Michał Wagner | |
Group instructors: | Dariusz Piętka, Michał Wagner | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Short description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu pomoc studentom w napisaniu pracy dyplomowej poprzez wyjaśnienie trudności, z którymi borykają się w trakcie prowadzonych nad nią prac. Spotkania mają dotyczyć konkretnych problemów metodycznych, językowych i metodologicznych. |
|
Full description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu pomoc studentom w napisaniu pracy dyplomowej poprzez wyjaśnienie trudności, z którymi borykają się w trakcie prowadzonych nad nią prac. Spotkania mają dotyczyć konkretnych problemów metodycznych, językowych i metodologicznych, nie wyłączając jednak perspektywy ogólnej. W razie konieczności omówione mogą być zagadnienia teoretyczne, które będą miały przełożenie na konkretną praktykę badawczą. |
|
Bibliography: |
(in Polish) Ajdukiewicz K., Logika pragmatyczna, Warszawa 1965. Bocheński J.M. Współczesne metody myślenia, Poznań 1992. Kotarbński T., Elementy teorii poznania, logiki formalnej i metodologii nauk, Warszawa 1986. |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR KON
KON
KON
KON
KON
KON
KON
KON
KON
KON
KON
KON
|
Type of class: |
Conversatorium, 5 hours, 6 places
|
|
Coordinators: | Adam Cebula, Marek Porwolik | |
Group instructors: | Adam Cebula, Marek Porwolik | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
|
Short description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu pomoc studentom w napisaniu pracy dyplomowej poprzez wyjaśnienie trudności, z którymi borykają się w trakcie prowadzonych nad nią prac. Spotkania mają dotyczyć konkretnych problemów metodycznych, językowych i metodologicznych. |
|
Full description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu pomoc studentom w napisaniu pracy dyplomowej poprzez wyjaśnienie trudności, z którymi borykają się w trakcie prowadzonych nad nią prac. Spotkania mają dotyczyć konkretnych problemów metodycznych, językowych i metodologicznych, nie wyłączając jednak perspektywy ogólnej. W razie konieczności omówione mogą być zagadnienia teoretyczne, które będą miały przełożenie na konkretną praktykę badawczą. |
|
Bibliography: |
(in Polish) Ajdukiewicz K., Logika pragmatyczna, Warszawa 1965. Bocheński J.M. Współczesne metody myślenia, Poznań 1992. Kotarbński T., Elementy teorii poznania, logiki formalnej i metodologii nauk, Warszawa 1986. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.