(in Polish) Twórcze zmiany osobowości
General data
Course ID: | WF-P-PSRIIPU-TZO |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Twórcze zmiany osobowości |
Organizational unit: | Faculty of Christian Philosophy |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Poznanie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii twórczości i poznanie podstawowych modeli zmian osobowości. |
Full description: |
(in Polish) Przegląd literatury przedmiotu. Wybrane zagadnienia z psychologii twórczości. Prezentacja podstawowych koncepcji osobowości. Wybrane psychologiczne modele zmian osobowości |
Bibliography: |
(in Polish) • 1 - Chylińska M., (2016), Wprowadzenie do filozofii twórczości, Roczniki Filozoficzne, Tom LXIV, nr 2. • 2 – Gołaszewska M., (1998), Twórczość artystyczna, w: Encyklopedia psychologii, s. 911 – 914, Warszawa. • 3 – Kocowski I.T., (1991), Szkice z teorii twórczości i motywacji, Poznań. • 4 - Nęcka E., (2001), Psychologia twórczości, Gdańsk. • 5 – Nęcka E., (1998), Trening twórczości. Podręcznik dla psychologów, pedagogów i nauczycieli, Kraków. • 6 - Popek S., (1998), Twórczość dzieci, w: Encyklopedia psychologii, s. 915-919, Warszawa. • 7 - Strzałecki A., (1969), Wybrane zagadnienia psychologii twórczości, Warszawa. • 8 – Tokarz A., (1998), Twórczość, w: Encyklopedia psychologii, s. 907-910, Warszawa. • 9 – Trzebiński J., (1981), Twórczość a struktura pojęć, Warszawa. • 10 – Wiszniakowa – Zelinskiy N., (2014), Psychologia rozwoju kreatywnego potencjału człowieka, Warszawa. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) • Wiedza: zapoznanie się z wybranymi zagadnieniami z psychologii twórczości i jej znaczeniem w rozwoju zmian osobowości. • Umiejętności: wykorzystanie wiedzy w interpretacji postaw, zachowań i relacji interpersonalnych. • Kompetencje społeczne: student poznaje podstawowe modele zmian osobowości i potrafi zastosować poznaną wiedzę w praktyce. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) - na ocenę 5 (bdb.): doskonale orientuje się w literaturze przedmiotu, potrafi przeanalizować wybrane zagadnienia z psychologii twórczości oraz podstawowe koncepcje osobowości, potrafi przeanalizować wybrane psychologiczne modele zmian osobowości - na ocenę 4 (db.): poprawnie orientuje się w literaturze przedmiotu, w wybranych zagadnieniach z psychologii twórczości oraz podstawowych koncepcjach osobowości, potrafi omówić wybrane psychologiczne modele zmian osobowości - na ocenę 3 (dst.): zna podstawowe pozycje z literatury przedmiotu, potrafi omówić wybrane zagadnienie z psychologii twórczości, zna podstawowe koncepcje osobowości, zna wybrane psychologiczne modele zmian osobowości |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.