Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Twórcze zmiany osobowości

General data

Course ID: WF-P-PSRIIPU-TZO
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Twórcze zmiany osobowości
Organizational unit: Faculty of Christian Philosophy
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: (unknown)
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description: (in Polish)

Poznanie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii twórczości i poznanie podstawowych modeli zmian osobowości.

Full description: (in Polish)

Przegląd literatury przedmiotu.

Wybrane zagadnienia z psychologii twórczości.

Prezentacja podstawowych koncepcji osobowości.

Wybrane psychologiczne modele zmian osobowości

Bibliography: (in Polish)

• 1 - Chylińska M., (2016), Wprowadzenie do filozofii twórczości, Roczniki Filozoficzne, Tom LXIV, nr 2.

• 2 – Gołaszewska M., (1998), Twórczość artystyczna, w: Encyklopedia psychologii, s. 911 – 914, Warszawa.

• 3 – Kocowski I.T., (1991), Szkice z teorii twórczości i motywacji, Poznań.

• 4 - Nęcka E., (2001), Psychologia twórczości, Gdańsk.

• 5 – Nęcka E., (1998), Trening twórczości. Podręcznik dla psychologów, pedagogów i nauczycieli, Kraków.

• 6 - Popek S., (1998), Twórczość dzieci, w: Encyklopedia psychologii, s. 915-919, Warszawa.

• 7 - Strzałecki A., (1969), Wybrane zagadnienia psychologii twórczości, Warszawa.

• 8 – Tokarz A., (1998), Twórczość, w: Encyklopedia psychologii, s. 907-910, Warszawa.

• 9 – Trzebiński J., (1981), Twórczość a struktura pojęć, Warszawa.

• 10 – Wiszniakowa – Zelinskiy N., (2014), Psychologia rozwoju kreatywnego potencjału człowieka, Warszawa.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

• Wiedza: zapoznanie się z wybranymi zagadnieniami z psychologii twórczości i jej znaczeniem w rozwoju zmian osobowości.

• Umiejętności: wykorzystanie wiedzy w interpretacji postaw, zachowań i relacji interpersonalnych.

• Kompetencje społeczne: student poznaje podstawowe modele zmian osobowości i potrafi zastosować poznaną wiedzę w praktyce.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

- na ocenę 5 (bdb.): doskonale orientuje się w literaturze przedmiotu, potrafi przeanalizować wybrane zagadnienia z psychologii twórczości oraz podstawowe koncepcje osobowości, potrafi przeanalizować wybrane psychologiczne modele zmian osobowości

- na ocenę 4 (db.): poprawnie orientuje się w literaturze przedmiotu, w wybranych zagadnieniach z psychologii twórczości oraz podstawowych koncepcjach osobowości, potrafi omówić wybrane psychologiczne modele zmian osobowości

- na ocenę 3 (dst.): zna podstawowe pozycje z literatury przedmiotu, potrafi omówić wybrane zagadnienie z psychologii twórczości, zna podstawowe koncepcje osobowości, zna wybrane psychologiczne modele zmian osobowości

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)