(in Polish) Dialog motywacyjny w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz rodziną
General data
Course ID: | WF-P-PTSDiM-DM |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Dialog motywacyjny w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz rodziną |
Organizational unit: | Faculty of Christian Philosophy |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0 OR
2.00
(depends on study program)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Bibliography: |
(in Polish) 18 Literatura 1. Naar-King, S., Suarez, M., Kapera, M. (2012). Wywiad Motywujący z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. 2. Miller, R., Rollnick, S. (2014). Dialog motywujący. Jak pomóc ludziom w zmianie? (tłum. R. Andruszko), Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. 3. Arkowitz H., Miller, W.R., Rollnick, S. (red.). (2017). Dialog motywujący w terapii problemów psychologicznych. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. 4. Jaraczewska, J.M., Adamczyk-Zientara, M. (red.) (2015). Dialog motywujący. Praca z osobami uzależnionymi behawioralnie. Wydawnictwo Eneteia, Warszawa. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Znajomość etapów dialogu motywującgo, wiedza w jakich sytuacjach się go stosuje. Znajomość ograniczeń i pułapek dialogu motywującego. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Zaliczenie: student zna etapy dialogu motywującego, wie w jakich sytuacjach się go stosuje. Potrafi posługiwać się tym narzędziem. Wykazuje się znajomością ograniczeń i pułapek dialogu motywującego. Brak zaliczenia: student nie zna etapów dialogu motywującego i nie wie w jakich sytuacjach się go stosuje. Nie potrafi posługiwać się narzędziem, nawet na poziomie podstawowym. |
Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)
Time span: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 20 hours
|
|
Coordinators: | Katarzyna Brudka | |
Group instructors: | Katarzyna Brudka | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | credit | |
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
|
Bibliography: |
(in Polish) 18 Literatura 1. Naar-King, S., Suarez, M., Kapera, M. (2012). Wywiad Motywujący z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. 2. Miller, R., Rollnick, S. (2014). Dialog motywujący. Jak pomóc ludziom w zmianie? (tłum. R. Andruszko), Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. 3. Arkowitz H., Miller, W.R., Rollnick, S. (red.). (2017). Dialog motywujący w terapii problemów psychologicznych. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. 4. Jaraczewska, J.M., Adamczyk-Zientara, M. (red.) (2015). Dialog motywujący. Praca z osobami uzależnionymi behawioralnie. Wydawnictwo Eneteia, Warszawa. |
Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 20 hours
|
|
Coordinators: | (unknown) | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | credit | |
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)
Time span: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 20 hours
|
|
Coordinators: | (unknown) | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | credit | |
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.