Lektorat z języka angielskiego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WF-ZPS-LJ-1 |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.4
|
Nazwa przedmiotu: | Lektorat z języka angielskiego |
Jednostka: | Instytut Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | średnio-zaawansowany |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | PS_U13 |
Skrócony opis: |
Poziom przedmiotu: Grupa I: poziom A2 Grupa II: poziom B1/B2 (średniozaawansowany) Cele przedmiotu: Grupa I: samodzielność w posługiwaniu się językiem angielskim na poziome A2 w sytuacjach życia codziennego, towarzyskiego, podróży, pracy. Grupa II: utrwalenie i rozwijanie wcześniej zdobytych kompetencji językowych. Wymagania wstępne: Grupa I: znajomość języka na poziomie A1 (student rozumie i używa podstawowe zwroty, potrafi się przedstawić, odpowiadać na podstawowe pytania dotyczące miejsca zamieszkania, rodziny itp.) Grupa II: znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (student potrafi skomunikować się w sytuacjach życia codziennego np. podczas podróży, w pracy, szkole, wolnym czasie, potrafi wyrażać i uzasadniać opinie, opisywać wydarzenia) |
Pełny opis: |
Treści merytoryczne: Grupa I: 1.Przedstawianie się, powitania i pożegnania 2.Styl życia, zwyczaje, zainteresowania, sporty 3.Język angielski na świecie 4. Praca 5.Rozmowy telefoniczne Materiał gramatyczny: GrupaI: Czas Present Simple, przysłówki częstotliwości Czas Present Continuous Grupa II: Content: 1.Kariera zawodowa 2.Internet i portale społecznościowe w życiu społecznym i w pracy Materiał gramatyczny: 1.Czasy Present Simple i Continuous 2.Czasy Past Simple i Present Perfect Metody oceny: Kolokwium na zakończenie semestru, obecność i aktywne uczestnictwo w zajęciach. |
Literatura: |
GrupaI: Keith Harding, Rachel Appleby, “International Express Student’s Book Third Edition Pre-intermediate”, Oxford University Press, 2014 Grupa II: Keith Harding, Alastair Lane, “International Express Student’s Book Third Edition Intermediate”, Oxford University Press, 2014 Rachel Appleby and Frances Watkins, “International Express Student’s Book Third Edition upper-intermediate”, Oxford University Press, 2014 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Wiedza: EK1: student zna słownictwo dotyczące poruszanych na zajęciach zagadnień na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy EK2: student zna struktury gramatyczne na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy Umiejętności: EK3: rozumienie wypowiedzi ze słuchu i wypowedzi pisemnej - student potrafi znaleźć w tekście informacje, określić kontekst sytuacyjny, rozpoznać związki między poszczególymi częściami tekstu EK4: tworzenie wypowiedzi ustnej - student potrafi wypowiadać się na tematy poruszane na zajęciach, wyrażać i uzasadniać swoją opinię, reagować na wypowiedzi innych osób, udzielać i pozyskiwać informacje EK5: tworzenie wypowiedzi pisemnej - student formułuje wypowiedzi pisemne stosując właściwą formę i styl Kompetencje: EK6: student bierze aktywny udział w zajęciach, formułuje własne wypowiedzi EK7: student potrafi zorganizować pracę indywidualną mającą na celu przygotowanie prezentacji z wykorzystaniem źródeł w języku angielskim |
Metody i kryteria oceniania: |
Kolokwium na zakończenie semestru, obecność i aktywne uczestnictwo w zajęciach. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.