Lektorat z języka angielskiego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WF-ZPS-LJ-4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Lektorat z języka angielskiego |
Jednostka: | Instytut Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | K_U13 |
Skrócony opis: |
Poziom przedmiotu: Grupa I: A2 Grupa II: B1/B2 Cele przedmiotu: Grupa I: samodzielność w posługiwaniu się językiem angielskim na poziome podstawowym, efektywne funkcjonowanie w języku angielskim (w ramach poziomu podstawowego) w sytuacjach życia codziennego, towarzyskiego, podróży, pracy. Grupa II: sprawne komunikowanie się w języku angielskim na poziomie średniozaawansowanym, zarówno w sytuacjach życia codziennego, towarzyskiego, pracy, podróży, jak i w tematyce dotyczącej zagadnień abstrakcyjnych Wymagania wstępne: znajomość wprowadzonego dotychczas materiału |
Pełny opis: |
Treści merytoryczne: Grupa I: 1.Wolny czas 2.Portale społecznościowe 3.Pisanie e-maili 4.Propozycje 5.Przewidywania na przyszłość 6.Telefonowanie 7.Uzyskiwanie informacji Materiał gramatyczny: 1.Czasy przeszłe 2.Zdania warunkowe 3.Formy czasownikowe Grupa II: 1.Współczesne rynki i konsumpcja 2.Pisanie e-maili 3.Wyrażanie emfazy 4.Phrasal verbs 5.Prośby i podziękowania 6.Negocjowanie Materiał gramatyczny: 1.Rodzajniki, wyrażenia ilości 2.Czasowniki modalne 3. Mowa zależna |
Literatura: |
GrupaI: Keith Harding, Rachel Appleby, “International Express Student’s Book Third Edition Pre-intermediate”, Oxford University Press, 2014 Grupa II: Keith Harding, Alastair Lane, “International Express Student’s Book Third Edition Intermediate”, Oxford University Press, 2014 Rachel Appleby and Frances Watkins, “International Express Student’s Book Third Edition upper-intermediate”, Oxford University Press, 2014 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Wiedza: EK1: student zna słownictwo dotyczące poruszanych na zajęciach zagadnień na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy EK2: student zna struktury gramatyczne na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy Umiejętności: EK3: rozumienie wypowiedzi ze słuchu i wypowedzi pisemnej - student potrafi znaleźć w tekście informacje, określić kontekst sytuacyjny, rozpoznać związki między poszczególymi częściami tekstu EK4: tworzenie wypowiedzi ustnej - student potrafi wypowiadać się na tematy poruszane na zajęciach, wyrażać i uzasadniać swoją opinię, reagować na wypowiedzi innych osób, udzielać i pozyskiwać informacje EK5: tworzenie wypowiedzi pisemnej - student formułuje wypowiedzi pisemne stosując właściwą formę i styl Kompetencje: EK6: student bierze aktywny udział w zajęciach, formułuje własne wypowiedzi EK7: student potrafi zorganizować pracę indywidualną mającą na celu przygotowanie prezentacji z wykorzystaniem źródeł w języku angielskim |
Metody i kryteria oceniania: |
egzaminy pisemne prezentacje ćwiczenia praktyczne |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.