Visual Methodologies (How to Interpret Photos?)
General data
Course ID: | WH-KON-VisualMeth |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Visual Methodologies (How to Interpret Photos?) |
Name in Polish: | Visual Methodologies (or how to interpret photos?) |
Organizational unit: | Faculty of Humanities |
Course groups: |
Courses at UKSW |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | English |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | KU1_W02 KU1_K01 KU1_K03 KU1_K04 |
Short description: |
The course is a workshop during which we will design and conduct a research basing on visual methods. Please check results of the previous visual researches on the website: http://jewdokimowmarcin.wix.com/1#!projekty-wizualne/vstc5=kreatywnosc-w-szkole . Additionally, students will learn basic approaches to the visual and different visual methods. |
Full description: |
The course is a workshop during which we will design and conduct a research basing on visual methods. Additionally, students will learn basic approaches to the visual and different visual methods. |
Bibliography: |
van Leeuwen Theo. 2001. Semiotics and iconography [w:] Theo van Leeuven, Carey Jewitt (red.). Handbook of Visual Analysis. London, Thousand Oaks, New Delhi: Sage Publications Rose Gillian. 2001. Semiology: laying bare the prejudices beneath the smooth surface of the beautiful [w:] Gillian Rose. Visual Methodologies. An Introduction to the Interpretation of Visual Materials. London, Thousand Oaks, New Delhi: Sage Publications Bell Philip. 2001. Content analysis of visual images [w:] Handbook of Visual Analysis |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
- know visual research methodologies - understand the scope of the knowledge s/he has apprehended and the need for a life-long learning - can carry on basic assignment and resolve research problems, cooperating with other students - can define his/her research agenda as purposeful, depicting its social and cultural context ECTS - 4 points Participation - 30h Preparation - 30h Consultations - 5h Final paper - 40h |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ad. KU1_W02. Na ocenę niedostateczną nie ma uporządkowanej wiedzy w zakresie metodologii badań wizualnych. Na ocenę dostateczną ma słabo uporządkowaną wiedzę w zakresie metodologii badań wizualnych. Na ocenę dobrą ma dobrze uporządkowaną wiedzę w zakresie metodologii badań wizualnych. Na ocenę bardzo dobrą ma bardzo dobrze uporządkowaną wiedzę w zakresie metodologii badań wizualnych. Ad. KU1_K01 Na ocenę niedostateczną nie ma świadomości zakresu zdobytej wiedzy w ramach tego przedmiotu i rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Na ocenę dostateczną ma niską świadomość zakresu zdobytej wiedzy w ramach tego przedmiotu i rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Na ocenę dobrą ma wysoką świadomość zakresu zdobytej wiedzy w ramach tego przedmiotu i rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Na ocenę bardzo dobrą ma bardzo wysoką świadomość zakresu zdobytej wiedzy w ramach tego przedmiotu i rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Ad. KU1_K03 Na ocenę niedostateczną nie potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz doskonalić kompetencje i sprawności komunikacyjne. Na ocenę dostateczną potrafi na niskim poziomie pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz doskonalić kompetencje i sprawności komunikacyjne. Na ocenę dobrą potrafi na średnim poziomie pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz doskonalić kompetencje i sprawności komunikacyjne. Na ocenę bardzo dobrą potrafi bardzo dobrze pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz doskonalić kompetencje i sprawności komunikacyjne. Ad. KU1_K04 Na ocenę niedostateczną nie umie nazwać celów podejmowanego zadania oraz ocenić znaczenie i po-trzebę zachowania właściwej kolejności wykonywania poszczególnych etapów realizacji zadań Na ocenę dostateczną umie w stopniu niskim nazwać cele podejmowanego zadania oraz ocenić znaczenie i po-trzebę zachowania właściwej kolejności wykonywania poszczególnych etapów realizacji zadań. Na ocenę dobrą umie w stopniu średnim nazwać cele podejmowanego zadania oraz ocenić znaczenie i po-trzebę zachowania właściwej kolejności wykonywania poszczególnych etapów realizacji zadań. Na ocenę bardzo dobrą umie bardo dobrze nazwać cele podejmowanego zadania oraz ocenić znaczenie i po-trzebę zachowania właściwej kolejności wykonywania poszczególnych etapów realizacji zadań. Metody weryfikacji - praca zaliczeniowa. Metody dydaktyczne - metoda projektu. |
Practical placement: |
Does not concern. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.