Cultural Events Management
General data
Course ID: | WH-KUZ-II-2-OrgImKul |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Cultural Events Management |
Name in Polish: | Organizacja imprez kulturalnych |
Organizational unit: | Faculty of Humanities |
Course groups: | |
Course homepage: | https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3ae9cddb9d374842c599e8d2e4cc289473%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=d21ff223-0d39-4041-bbbc-25de99ae0109&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest szczegółowa analiza procesu przygotowania wydarzeń kulturalnych oraz podstawowych zagadnień organizacyjnych i formalno-prawnych związanych z produkcją tego rodzaju wydarzeń. |
Full description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest szczegółowa analiza procesu przygotowania wydarzeń kulturalnych oraz podstawowych zagadnień organizacyjnych i formalno-prawnych związanych z produkcją tego rodzaju wydarzeń. Omawiane zagadnienia zostaną usystematyzowane z uwzględnieniem skali organizacyjnej wydarzeń kulturalnych, specyfiki instytucji organizującej dane przedsięwzięcie oraz tematyki i celów towarzyszących realizacji wydarzenia. W ramach przedmiotu zostaną przeanalizowane poszczególne elementy procesu organizacji imprezy kulturalnej obejmujące proces przygotowawczy, etap bezpośredniej realizacji oraz etap ewaluacji, rozliczenia i zakończenia realizacji przedsięwzięcia. Zostaną także przeanalizowane czynniki zakłócające sprawną realizację procesów organizacyjnych. |
Bibliography: |
(in Polish) Materiały dydaktycznych do nauczania asynchronicznego zostały umieszczone na platformie Moodle. 1. Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki, Sergiusz Parszowski, Andrzej Kruczyński, Warszawa, 2015; 2. Logistyka w bezpieczeństwie, Andrzej Szymonik, Warszawa, 2011; 3. Inteligentna organizacja - dystrybucja wiedzy, kompetencje pracowników, miejsce na rynku, red. Hanna Godlewska-Majkowska, Warszawa 2013. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) . |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Zajęcia prowadzone są w formie zdalnej, synchronicznej na platformie MSTeams. Ocena niedostateczna: Student nie spełnia kryteriów na ocenę dostateczna. Ocena dostateczna: - student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, - student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych, - student jest obecny na zajęciach. Ocena dobra: - student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, jest w stanie przeanalizować je w odniesieniu do aspektów praktycznych związanych z przygotowaniem konkretnych przedsięwzięć, - student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych oraz profesjonalnie omówić prezentowaną w pracy zaliczeniowej tematykę, - student bierze aktywny udział w zajęciach, uczestnicząc w dyskusji i ustosunkowując się do omawianych zagadnień, - student pracuje w zespole, aktywnie uczestniczy w zadaniach praktycznych. Ocena bardzo dobra: - student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, jest w stanie przeanalizować je w odniesieniu do aspektów praktycznych związanych z przygotowaniem konkretnych przedsięwzięć, potrafi zaprezentować własne przemyślenia, opinie i doświadczenia dotyczące prezentowanego zakresu tematycznego, - student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych oraz profesjonalnie omówić prezentowaną w pracy zaliczeniowej tematykę w sposób spójny, efektowny i przekonujący do omawianych zagadnień, - student bierze aktywny udział w zajęciach, uczestnicząc w dyskusji, wyraża własne opinie, argumentuje, formułuje własne wnioski, - student pracuje w zespole, aktywnie uczestniczy w zadaniach praktycznych, kieruje pracą zespołu i prezentuje wyniki. Ocena końcowa: 1. praca zaliczeniowa, przesłana on-line 2. obecność na zajęciach na platformie e-learningowej. 3. Aktywność na zajęciach na platformie e-learningowej |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.