(in Polish) Praca logopedy z dzieckiem obcojęzycznym
General data
Course ID: | WH-P-PSL-PLzDzO |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Praca logopedy z dzieckiem obcojęzycznym |
Organizational unit: | Faculty of Humanities |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć przekazanie podstawowych informacji n temat nauczania i uczenia się języka polskiego jako obcego pomocnych w pracy logopedy z dzieckiem obcojęzycznym; rozmowa o barierach, jakie napotykają dzieci ucząc się języka polskiego; pokazanie przykładów oraz metod pracy pomocnych logopedzie |
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć przekazanie podstawowych informacji n temat nauczania i uczenia się języka polskiego jako obcego pomocnych w pracy logopedy z dzieckiem obcojęzycznym; rozmowa o barierach, jakie napotykają dzieci ucząc się języka polskiego; pokazanie przykładów oraz metod pracy pomocnych logopedzie |
Bibliography: |
(in Polish) 1. http://www.polskikrokpokroku.pl/ podręcznik dla poziomu A1 i A2, portal e-learningowy, nowoczesny podręcznik jojo 2. http://polish.slavic.pitt.edu/other/ podstawy gramatyki, słownictwo, zwroty (pdfy) opracowane na uniwersytecie w Pittsburgu oraz http://polish.slavic.pitt.edu/firstyear/ informacje o gramatyce dla uczących się języka polskiego jako obcego 3. Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego, Ewa Lipińska, Anna Seretny, 2006, Universitas , Karaków 4. ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, Anna Seretny, Ewa Lipińska, 2005, Univeristas, Kraków 5. http://wymowapolska.pl/ strona profesor Liliany Madelskiej - ćwiczenia, inspiracje, materiały |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Obecność, aktywny udział w zajęciach |
Practical placement: |
(in Polish) brak |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.