Structure of the universal Church
General data
Course ID: | WK-N-UK-CW |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Structure of the universal Church |
Name in Polish: | Ustrój Kościoła powszechnego |
Organizational unit: | Faculty of Canon Law |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ocena EK 1-8. ocena 2 (ndst): - student nie zna podstawowej terminologii z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; nie zna podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustroju jakiejkolwiek społeczności; nie ma wiedzy na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych w zakresie ustrojowymi. - student nie potrafi dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; nie umie sformułować w mowie i na piśmie zagadnień z zakresu ustroju Kościoła w ogólności i nie potrafi tego przedstawić w świetle przepisów; nie umie znaleźć i właściwie wykorzystać fontes cognoscendi i literatury z tego zakresu. - student nie potrafi zaplanować i zorganizować indywidualnej pracy mającej na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła; zupełnie nie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, nie uczestnicząc w dyskusjach, nie formułując swojego stanowiska, nie wyrażając konstruktywnych uwag krytycznych. ocena 3 (dst): - student zna w ograniczonym stopniu podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła; ma słabo uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień w tej materii; posiada znacznie ograniczoną wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych dotyczących ustroju Kościoła. - student potrafi w ograniczonym stopniu dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; potrafi częściowo sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z tego zakresu i potrafi częściowo to przedstawić w świetle przepisów dotyczących ustroju Kościoła powszechnego; z błędami znajduje i wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę przedmiotu. - student potrafi w ograniczonym stopniu zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła; sporadycznie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne. ocena 4 (db): - student zna w pełni podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; ma średnio uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustrojowych; posiada częściową wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych dotyczących ustroju Kościoła. - student potrafi właściwie dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustroju Kościoła i przedstawić jej wyników; potrafi zadowalająco sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z tego zakresu i potrafi dobrze to przedstawić w świetle przepisów dotyczących ustroju Kościoła; w większości przypadków prawidłowo znajduje i dobrze wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę z tego zakresu. - student potrafi właściwie zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne. ocena 5 (bdb): - student zna w pełni podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; ma dobrze uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustrojowych; posiada częściową wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych z tego zakresu. - student całkowicie poprawnie potrafi dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; potrafi bezbłędnie sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z zakresu ustroju Kościoła powszechnego i potrafi bardzo dobrze to przedstawić w świetle przepisów dotyczących tej materii; bezbłędnie znajduje i wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę z tego zakresu. - student potrafi prawidłowo i kompleksowo zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła powszechnegoi; bardzo często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne. Na ocenę końcową składają się: 1. obecność na zajęciach 2. zaangażowanie podczas wykładów (dyskusje,formułowanie swojego stanowiska, konstruktywne uwagi) 2. ocena z egzaminu pisemnego. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.