Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Structure of the universal Church

General data

Course ID: WK-N-UK-CW
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Structure of the universal Church
Name in Polish: Ustrój Kościoła powszechnego
Organizational unit: Faculty of Canon Law
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: (unknown)
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Ocena EK 1-8.

ocena 2 (ndst):

- student nie zna podstawowej terminologii z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; nie zna podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustroju jakiejkolwiek społeczności; nie ma wiedzy na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych w zakresie ustrojowymi.

- student nie potrafi dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; nie umie sformułować w mowie i na piśmie zagadnień z zakresu ustroju Kościoła w ogólności i nie potrafi tego przedstawić w świetle przepisów; nie umie znaleźć i właściwie wykorzystać fontes cognoscendi i literatury z tego zakresu.

- student nie potrafi zaplanować i zorganizować indywidualnej pracy mającej na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła; zupełnie nie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, nie uczestnicząc w dyskusjach, nie formułując swojego stanowiska, nie wyrażając konstruktywnych uwag krytycznych.

ocena 3 (dst):

- student zna w ograniczonym stopniu podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła; ma słabo uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień w tej materii; posiada znacznie ograniczoną wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych dotyczących ustroju Kościoła.

- student potrafi w ograniczonym stopniu dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; potrafi częściowo sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z tego zakresu i potrafi częściowo to przedstawić w świetle przepisów dotyczących ustroju Kościoła powszechnego; z błędami znajduje i wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę przedmiotu.

- student potrafi w ograniczonym stopniu zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła; sporadycznie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne.

ocena 4 (db):

- student zna w pełni podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; ma średnio uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustrojowych; posiada częściową wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych dotyczących ustroju Kościoła.

- student potrafi właściwie dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustroju Kościoła i przedstawić jej wyników; potrafi zadowalająco sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z tego zakresu i potrafi dobrze to przedstawić w świetle przepisów dotyczących ustroju Kościoła; w większości przypadków prawidłowo znajduje i dobrze wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę z tego zakresu.

- student potrafi właściwie zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne.

ocena 5 (bdb):

- student zna w pełni podstawową terminologię z zakresu ustroju Kościoła powszechnego; ma dobrze uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących podstaw ustrojowych; posiada częściową wiedzę na temat najważniejszych problemów teoretyczno-praktycznych z tego zakresu.

- student całkowicie poprawnie potrafi dokonać wykładni przepisów dotyczących podstaw ustrojowych; potrafi bezbłędnie sformułować w mowie i na piśmie zagadnienia z zakresu ustroju Kościoła powszechnego i potrafi bardzo dobrze to przedstawić w świetle przepisów dotyczących tej materii; bezbłędnie znajduje i wykorzystuje fontes cognoscendi i literaturę z tego zakresu.

- student potrafi prawidłowo i kompleksowo zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie sobie treści teoretycznych i praktycznych z zakresu ustroju Kościoła powszechnegoi; bardzo często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, uczestnicząc w dyskusjach, formułując swoje stanowisko, wyrażając konstruktywne uwagi krytyczne.

Na ocenę końcową składają się:

1. obecność na zajęciach

2. zaangażowanie podczas wykładów (dyskusje,formułowanie swojego stanowiska, konstruktywne uwagi)

2. ocena z egzaminu pisemnego.

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)