(in Polish) Seminarium doktoranckie: Ks. prof. dr hab. Wojciech Góralski
General data
Course ID: | WK-S-D-Góralski |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Seminarium doktoranckie: Ks. prof. dr hab. Wojciech Góralski |
Organizational unit: | Faculty of Canon Law |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć jest dalsza formacja studenta w zakresie metodologii pracy naukowej. |
Full description: |
(in Polish) Podczas zajęć student pogłębia posiadaną już wiedzę nt. zasad i metodologii pisania prac naukowych. Zdobytą wiedzę będzie wykorzystywał w przygotowaniu rozprawy doktorskiej i innych publikacji naukowych. |
Bibliography: |
(in Polish) 1. Pułło, Praca magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, wyd. 2, Prawnicze PWN, Warszawa 2001. 2. W. Wenz, A. Czapika, K. E. Papciak, Wokół metodologii i metodyki pracy naukowej, Wrocław 2004. 3. J. Myśków, Elementy metodyki pracy naukowej, Studia Theologica Varsaviensia 1983, nr 1, s. 321-359. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) W zakresie wiedzy: EK 1 - doktorant zna zasady pisania pracy naukowej EK 2 - doktorant posiada pogłębiona wiedzę nt. kanonicznego prawa małżeńskiego i literatury z tego zakresu W zakresie umiejętności: EK 3 - doktorant potrafi poprawnie interpretować źródła prawa EK 4 - doktorant krytycznie ocenia poglądy panujące w doktrynie EK 5 - doktorant umie prowadzić badania naukowe samodzielnie oraz w zespole W zakresie kompetencji: EK 6 - doktorant potrafi organizować kwerendę naukową EK 7 - umiejętnie dyskutuje EK 8 - ocenia opinie innych uczestników seminarium ECTS [ 1 ECTS = 30 (25) godz.] - udział w seminarium: 30 godz. - przygotowanie prezentacji pracy: 60 suma godzin: 90 liczba ECTS: 3 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) W zakresie wiedzy: - na ocenę 2 (ndst.) - doktorant nie zna zasad pisania prac naukowej; nie posiada pogłębionej wiedzę nt. kanonicznego prawa małżeńskiego i literatury z tego zakresu. - na ocenę 3 (dst.) - doktorant zna dostatecznie zasady pisania pracy naukowej; posiada podstawową wiedzę nt. kanonicznego prawa małżeńskiego i literatury z tego zakresu. - na ocenę 4 (db.) - doktorant zna dobrze zasady pisania pracy naukowej; posiada pogłębioną wiedzę nt. kanonicznego prawa małżeńskiego i literatury z tego zakresu w stopniu dobrym. - na ocenę 5 (bdb.) - doktorant zna bardzo dobrze zasady pisania pracy naukowej; posiada pogłębioną wiedzę nt. kanonicznego prawa małżeńskiego i literatury z tego zakresu w stopniu bardzo dobrym. W zakresie umiejętności: - na ocenę 2 (ndst.) - doktorant nie potrafi poprawnie interpretować źródeł prawa; nie umie krytycznie ocenić poglądów panujących w doktrynie; nie umie prowadzić badań naukowych samodzielnie lub w zespole. - na ocenę 3 (dst.) - doktorant potrafi poprawnie interpretować źródła prawa; krytycznie ocenia poglądy panujące w doktrynie w stopniu dostatecznym; umie prowadzić badania naukowe samodzielnie oraz w zespole w stopniu dostatecznym. - na ocenę 4 (db.) - doktorant potrafi dobrze interpretować źródła prawa; krytycznie ocenia poglądy panujące w doktrynie w stopniu dobrym; umie prowadzić badania naukowe samodzielnie oraz w zespole w stopniu dobrym. - na ocenę 5 (bdb.) - doktorant potrafi bardzo dobrze interpretować źródła prawa; krytycznie ocenia poglądy panujące w doktrynie w stopniu bardzo dobrym; umie prowadzić badania naukowe samodzielnie oraz w zespole w stopniu bardzo dobrym. W zakresie kompetencji: - na ocenę 2 (ndst.) - doktorant nie potrafi organizować kwerendy naukowej; nie uczestniczy w dyskusjach; niepoprawnie ocenia opinie innych uczestników seminarium. - na ocenę 3 (dst.) - doktorant potrafi poprawnie organizować kwerendę naukową; mało umiejętnie dyskutuje; nieporadnie ocenia opinie innych uczestników seminarium. - na ocenę 4 (db.) - doktorant potrafi dobrze organizować kwerendę naukową; umiejętnie dyskutuje; trafnie ocenia opinie innych uczestników seminarium. - na ocenę 5 (bdb.) - doktorant potrafi bardzo dobrze organizować kwerendę naukową; chętnie i umiejętnie dyskutuje; trafnie i właściwie ocenia opinie innych uczestników seminarium. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.