(in Polish) Seminarium doktoranckie: Ks. prof. UKSW dr hab. Jan Krajczyński
General data
Course ID: | WK-S-D-Krajczyński |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Seminarium doktoranckie: Ks. prof. UKSW dr hab. Jan Krajczyński |
Organizational unit: | Faculty of Canon Law |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Gruntowne poznanie zasad metodyki pisania pracy naukowej, w tym: stosownych metod badawczych i umiejętności redagowania dysertacji naukowej |
Full description: |
(in Polish) Sztuka krytycznego czytania literatury naukowej Gromadzenie materiałów naukowych Stawianie problemów naukowych Redagowanie tekstu o charakterze naukowym Posługiwanie się metodami badawczymi Tworzenie dokumentacji pracy naukowej Znajomość języka pracy naukowej Kryteria oceny rozpraw doktorskich |
Bibliography: |
(in Polish) H. Seweryniak, Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych z teologii, Płock 1997 K Graczyk, Metodologia i metodyka prawa kanonicznego, Lublin 1999 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) W zakresie wiedzy: EK1 - student zna źródła prawa kanonicznego EK2 - student zna zasady metodyki pisania pracy naukowej, w tym: stosowne metody badawcze EK3 - student posiada wiedzę w zakresie prawa kanonicznego W zakresie umiejętności: EK4 - student potrafi znaleźć źródła i literaturę kanonistyczną dotyczącą danej kwestii EK5 - student potrafi analizować i interpretować źródła prawa kanonicznego EK6 - student potrafi zaprezentować wyniki dokonanej kwerendy, sformułować na piśmie badane kwestie i przedstawić je w świetle odnośnych przepisów prawa W zakresie kompetencji: EK7 - student umie zaplanować i zorganizować pracę indywidualną, mającą na celu realizację wskazanego zadania o charakterze badawczym EK8 - student uczestniczy aktywnie w dyskusjach prowadzonych w ramach seminarium, potrafi krytycznie odnieść się do prezentowanych przez innych uczestników seminarium treści i właściwie uzasadnić własne stanowisko, EK9 - student umie krytycznie analizować teksty naukowe Opis ECTS: Udział w seminarium - 30 godz. pracy studenta Kwerenda i przygotowanie wskazanego zadania praktycznego - 15 godz. Konsultacje - 10 godz. Przygotowanie do seminarium - 5 godz. Razem 60 godz. nakładu pracy studenta Liczba ECTS – 2 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Efekty wiedzy (EK 1-3) Metoda dydaktyczna: wykład informacyjny, konwersatoryjny, opis Efekty umiejętności (EK 4-6): Metoda dydaktyczna: wykład problemowy, studium przypadku Efekty kompetencji (EK 7-9): Metoda dydaktyczna: problemowa, sytuacyjna, dyskusja Kryteria oceniania: Wiedza (EK1-3) ocena 2 (ndst) - student nie zna zasad metodyki pisania pracy naukowej i podstawowej literatury przedmiotu. ocena 3 (dost) - student zna w stopniu dostatecznym zasady z zakresu metodyki pisania pracy naukowej i literaturę przedmiotu. ocena 4 (db) - student w stopniu dobrym zna zasady z zakresu metodyki pisania pracy naukowej i literaturę przedmiotu. ocena 5 (bdb) - student zna w pełni zasady z zakresu metodyki pisania pracy naukowej i literaturę przedmiotu. Umiejętności (EK 4-6): ocena 2 (ndst) - student nie potrafi korzystać z podstawowej literatury przedmiotu i samodzielnie redagować tekstów naukowych. ocena 3 (dost) - student w ograniczonym stopniu potrafi korzystać z literatury przedmiotu i samodzielnie redagować teksty o charakterze naukowym. ocena 4 (db) - student w stopniu wystarczającym potrafi korzystać z literatury przedmiotu i samodzielnie redagować teksty o charakterze naukowym. ocena 5 (bdb) - student potrafi w pełni i z łatwością korzystać z literatury przedmiotu i samodzielnie redagować teksty o charakterze naukowym. Kompetencje (EK 7) ocena 2 (ndst) - student nie potrafi wykonywać zadań/czynności z zakresu kwerendy naukowej i redagowania prac naukowych. ocena 3 (dost) - student w dostatecznym stopniu potrafi wykonywać zadania/czynności z kwerendy naukowej i redagowania prac naukowych. ocena 4 (bd) - student w stopniu wystarczającym potrafi wykonywać czynności/zadania z zakresu kwerendy naukowej i redagowania prac naukowych. ocena 5 (bdb) - student potrafi w pełni i z łatwością wypełniać zadania/czynności z kwerendy naukowej i redagowania prac naukowych. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.