Metodyka prawa kanonicznego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WK-S-M |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka prawa kanonicznego |
Jednostka: | Wydział Prawa Kanonicznego |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | K_W14 K_W15 K_U08 |
Skrócony opis: |
Poziom przedmiotu: podstawowy Cele przedmiotu: wiedza, rozumienie, zastosowanie Wymagania wstępne:brak warunków wstępnych |
Pełny opis: |
Treści merytoryczne: 1. Znaczenie seminaerium naukowego 2. Caharkterystyka prac prowadzonych na seminarium naukowym 3. Naukowy charakter prac naukowych 4. Fazy powstawania pracy naukowej 5. Konstrukcja pracy naukowej 6. Temat pracy naukowej 7. Plan pracy naukowej 8. Sposoby gromadzenia materiału 9. Literatura kanoinistyczna 10. Sposoby pisania pracy naukowej 11. Sporządzenie cytacji 12. Sporzadzenie biblografii 13. Sporządzenie anaksow oraz wykazów skrotów Metody oceny: Egzamin ustny |
Literatura: |
A. Pullo, Prace magisterskie i licencjackie, Warszawa 2001, A. Sastre Santos, Metologia giuridica, Roma 1985. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
EK 1. Student zna podstawową terminologię związaną z pisaniem pracy dyplomowej. EK. 2. Student posiada uporządkowaną znajomość poszczególnych faz pisania pracy dyplomowej. EK. 3. Student posiada podstawową wiedzę co do różnych form prac naukowych. EK. 4. Student potrafi praktycznie aplikować teoretyczną wiedzę w przedmiocie pisania pracy dyplomowej EK. 5. Student formułuje w mowie i na piśmie podstawowe problemy związane z pisaniem prac dyplomowych. EK. 6. Student wykorzystuje źródła informacji związane z pisaniem prac dyplomowych. EK 7. Student potrafi zaplanować i zorganizować pracę związaną z prowadzonymi ćwiczeniami EK. 8. Student aktywnie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, poprzez udział w prowadzonych ćwiczeniach. Punkty ECTS: 1 Wykład 30 godz. Konsultacje 10 godz. |
Metody i kryteria oceniania: |
Metoda ćwiczeniowa oparta na wykorzystaniu różnych źródeł wiedzy. Wiedza ocena 2 (ndst): Student nie zna podstawowej terminologii związanej z pisaniem pracy dyplomowej; nie posiada wiedzy w przedmiocie poszczególnych faz pisania pracy dyplomowej; nie ma wiedzy co do różnych form pracy naukowej. ocena 3 (dst): Student zna w ograniczonym stopniu podstawową terminologię związaną z pisaniem pracy dyplomowej; ma słabo uporządkowaną znajomość w przedmiocie poszczególnych faz pisania pracy dyplomowej; posiada znacznie ograniczoną wiedzę co do rożnych form pracy naukowej. ocena 4 (db). Student zna w pełni podstawową terminologię związaną z pisaniem pracy dyplomowej; ma średnio uporządkowaną znajomość w przedmiocie poszczególnych faz pisania pracy dyplomowej; posiada częściową wiedzę co do różnych from pracy naukowej. ocena 5 (bdb). student zna w pełni terminologię związaną z pisaniem pracy dyplomowej; ma w pełni uporządkowaną znajomość w przedmiocie poszczególnych faz pisania pracy dyplomowej; posiada kompletną wiedzę co do różnych from pisania pracy naukowej. Umiejętności Ocena 2 (ndst). Student nie potrafi aplikować teoretycznej wiedzy w procesie pisania pracy dyplomowej; student nie potrafi formułować w słowie i na piśmie podstawowych problemów związanych z pisaniem pracy dyplomowej; student nie potrafi wykorzystać źródeł informacji związanych z pisaniem pracy dyplomowej. Ocena 3 (dst). Student potrafi w ograniczonym stopniu aplikować teoretyczną wiedzę w procesie pisania pracy dyplomowej; jedynie częściowo potrafi w słowie i na piśmie formułować podstawowe problemy związane z pisaniem pracy dyplomowej; w stopniu dostatecznym potrafi wykorzystać źródła informacji związane z pisaniem pracy dyplomowej. Ocena 4 (db). Student potrafi właściwie aplikować teoretyczną wiedzę w procesie pisania pracy naukowej; potrafi zadowalająco w słowie i na piśmie formułować podstawowe problemy związane z pisaniem pracy dyplomowej; potrafi w zadowalającym stopniu wykorzystać źródła informacji związane z pisaniem pracy dyplomowej Ocena 5 (bdb). Student całkowicie poprawnie aplikować wiedzę teoretyczną w procesie pisania pracy dyplomowej; potrafi bezbłędnie w słowie i na piśmie formułować podstawowe problemy związane z pisaniem pracy dyplomowej; potrafi w optymalnym stopniu wykorzystać źródła informacji związane z pisaniem pracy dyplomowej. Kompetencje ocena 2 (ndst). Student nie potrafi zorganizować i zaplanować pracy związanej z prowadzonymi ćwiczeniami; student nie zupełnie nie angażuje się w prowadzone ćwiczenia. ocena 3 (dst). Student potrafi w ograniczonym stopniu zorganizować i zaplanować pracę związaną z prowadzonymi ćwiczeniami; student w stopniu dostatecznym angażuje się prowadzone ćwiczenia. ocena 4 (db). Student potrafi właściwie zorganizować i zaplanować pracę związaną z prowadzonymi ćwiczeniami; student w stopniu zadowalającym angażuje się w prowadzone ćwiczenia. ocena 5 (bdb). Student potrafi prawidłowo zorganizować i zaplanować pracę związaną z prowadzonymi ćwiczeniami; bardzo aktywnie angażuje się w prowadzone ćwiczenia. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.