Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Chemistry seminar

General data

Course ID: WM-CH-427
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Chemistry seminar
Name in Polish: Seminarium chemiczne
Organizational unit: Faculty of Mathematics and Natural Sciences. School of Exact Sciences.
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 0 OR 2.00 (depends on study program) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
(in Polish) Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się:

chemical sciences

Subject level:

advanced

Learning outcome code/codes:

CH2_W01; CH2_U02; CH2_U03; CH2_U14; CH2_U16; CH2_K05

Preliminary Requirements:

English, B2 level

Short description:

Goals: mastering the ability to critically read scientific and popular science materials (written in foreign language'). The students select several chemistry-related articles in English from scientific and popular science journals. After reading and translating the text at home, they present the material in the form of oral communication to the audience composed of other students and the coordinator. The speaker is supposed to answer questions related to the text.

Full description: (in Polish)

1. Zajęcia organizacyjne

2. Prezentacja wybranego materiału.

3. Prezentacja wybranego materiału.

4. Prezentacja wybranego materiału.

5. Prezentacja wybranego materiału.

6. Prezentacja wybranego materiału.

7. Prezentacja wybranego materiału.

8. Prezentacja wybranego materiału.

9. Prezentacja wybranego materiału.

10. Prezentacja wybranego materiału.

11. Prezentacja wybranego materiału.

12. Prezentacja wybranego materiału.

13. Prezentacja wybranego materiału.

14. Prezentacja wybranego materiału.

15. Prezentacja wybranego materiału.

Bibliography: (in Polish)

Literatura podstawowa:

1. Publikacje dobrane do omawianego materiału

Literatura uzupełniająca:

1. Publikacje dobrane do omawianego materiału

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Dla wykładu i ćwiczeń:

EK1. Rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią

EK2. Przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową

EK3. Odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji

EK4. Ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów

Opis ECTS:

uczestnictwo w zajęciach: 30h

przygotowanie do zajęć: 0h

przygotowanie do weryfikacji: 17h

konsultacje z prowadzącym: 3h

Razem 50h, 2 ECTS

Metody dydaktyczne: prezentacja

Metoda weryfikacji efektów kształcenia: prezentacja

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Metody weryfikacji efektów kształcenia:

EK1-EK5: prezentacja

EK1:

5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią

4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie, lecz niekonsystentnie rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

2.0: weryfikacja nie wykazuje, że rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę

EK2:

5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową

4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

2.0: weryfikacja nie wykazuje, że przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę

EK3:

5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji

4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

2.0: weryfikacja nie wykazuje, że odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę

EK4:

5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów

4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę.

4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę.

3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie, lecz niekonsystentnie ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę

2.0: weryfikacja nie wykazuje, ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę

Ocena końcowa x jest wyznaczana na podstawie wartości st(w)= 5, jeśli 4,5 < w; st(w)= 4,5, jeśli 4,25 < w ≤ 4,5; st(w)= 4, jeśli 3,75 < w ≤ 4,25; st(w)= 3,5, jeśli 3,25 < w ≤ 3,75; st(w)= 3, jeśli 2,75 < w ≤ 3,25; st(w)= 2, jeśli w ≤ 2,75 oraz na bazie podanej niżej reguły: ● jeśli każda z ocen końcowych za zajęcia powiązane jest pozytywna i ich średnia wynosi y, to x wyznacza się ze wzoru x=st((y+z)/2), gdzie z jest średnią ważoną ocen z przeprowadzonych weryfikacji, w których wagi ocen z egzaminów wynoszą 2, a wagi ocen z innych form weryfikacji są równe 1 ● jeśli choć jedną oceną końcową z zajęć powiązanych jest 2 lub nzal, to x=2.

)

Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)

Time span: 2021-10-01 - 2022-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 30 hours more information
Coordinators: Jacek Waluk
Group instructors: Jacek Waluk
Students list: (inaccessible to you)
Examination: graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 30 hours more information
Coordinators: Jacek Waluk
Group instructors: Jacek Waluk
Students list: (inaccessible to you)
Examination: graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)