(in Polish) Marketing i promocja szkoły
General data
Course ID: | WNP-P-M |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Marketing i promocja szkoły |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: |
(in Polish) Przedmioty obowiązkowe na Studiach Podyplomowych Zarządzanie Oświatą - sem. 2 |
ECTS credit allocation (and other scores): |
3.00
|
Language: | Polish |
(in Polish) Punkty ECTS: | |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi założeniami marketingu oraz analiza podstawowych metod promocji placówek oświatowych, dostosowanych do specyfiki ich działalności, możliwości oraz oczekiwań odbiorców (grup) |
Full description: |
(in Polish) Na zajęciach uczestnicy zapoznają się z podstawowymi pojęciami z zakresu marketingu i promocji. Poprzez udział w ćwiczeniach i symulacjach analizujemy narzędzia budowania wizerunku produktów i instytucji oraz zakres skutecznego ich zastosowania w budowaniu publicity szkoły. Uczestnicy dowiadują się jak analizowac potrzeby grup docelowych, jak diagnozować ich oczekiwania, wychodzić naprzeciw potrzebom oraz jak skutecznie promowac własne usługi. Bazując na wizji szkoły, uczestnicy dowiadują się jak stworzyć plan marketingowy placówki, po jakie narzędzia sięgnąc - jak wykorzystywać media elektorniczne, przygotowywac graficznie materiały promocyjne, organizowac imprezy szkolne, redagować informacje dla mediów, jak współpracować ze środowiskiem lokalnym oraz podwykowanwcami. |
Bibliography: |
(in Polish) Foster Timothy R.V. Zdobywanie dobrego publicyty na 100 sposobów. Kraków 1999. Goban-Klas T., Kadragic A., Czarnowski P., Public Relations, czyli promocja reputacji. Warszawa 1999. Dzierzgowska I. Akademia zarządzania „Dyrektora Szkoły”. Wolters Kluwer, Warszawa 2009. Andresen K. Marketing Robin Hooda. MT Biznes, Warszawa 2010. Fazlagić J. Marketing szkoły. Wolters Kluwer, Warszawa 2011. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) W wyniku przeprowadzonych zajęć student wie / umie / potrafi rozpoznaje i wymienia formy i narzędzia promocji szkoły, objaśnia znaczenie poszczególnychsposobów budowania reputacji szkoły opracowuje samodzielnie strategie promocji szkoły poszługuje się narzędziami promocji do budowania reputacji szkoły i utrzymywania korzystnych relacji z otoczeniem ma swiadomość różnorodności narzędzi i form docierania do grup docelowych docenia znaczenie marketingu i promocji oraz docenia siłę środków masowego przekazu |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Aktywny udziałw zajęciach, ćwiczeniach i symulacjach. Przygotowanie pracy zaliczeniowej. |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR KON
KON
|
Type of class: |
Conversatorium, 10 hours, 42 places
|
|
Coordinators: | Maciej Ciechomski | |
Group instructors: | Maciej Ciechomski | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)
Time span: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR KON
KON
SA KON
KON
|
Type of class: |
Conversatorium, 10 hours, 40 places
|
|
Coordinators: | Maciej Ciechomski | |
Group instructors: | Maciej Ciechomski | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
|
Short description: |
(in Polish) Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi założeniami marketingu oraz analiza podstawowych metod promocji placówek oświatowych, dostosowanych do specyfiki ich działalności, możliwości oraz oczekiwań odbiorców (grup) |
|
Full description: |
(in Polish) Na zajęciach uczestnicy zapoznają się z podstawowymi pojęciami z zakresu marketingu i promocji. Poprzez udział w ćwiczeniach i symulacjach analizujemy narzędzia budowania wizerunku produktów i instytucji oraz zakres skutecznego ich zastosowania w budowaniu publicity szkoły. Uczestnicy dowiadują się jak analizowac potrzeby grup docelowych, jak diagnozować ich oczekiwania, wychodzić naprzeciw potrzebom oraz jak skutecznie promowac własne usługi. Bazując na wizji szkoły, uczestnicy dowiadują się jak stworzyć plan marketingowy placówki, po jakie narzędzia sięgnąc - jak wykorzystywać media elektorniczne, przygotowywac graficznie materiały promocyjne, organizowac imprezy szkolne, redagować informacje dla mediów, jak współpracować ze środowiskiem lokalnym oraz podwykowanwcami. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.