Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Marketing i promocja szkoły

General data

Course ID: WNP-P-M
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Marketing i promocja szkoły
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups: (in Polish) Przedmioty obowiązkowe na Studiach Podyplomowych Zarządzanie Oświatą - sem. 2
ECTS credit allocation (and other scores): 3.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
(in Polish) Punkty ECTS:


Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description: (in Polish)

Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi założeniami marketingu oraz analiza podstawowych metod promocji placówek oświatowych, dostosowanych do specyfiki ich działalności, możliwości oraz oczekiwań odbiorców (grup)

Full description: (in Polish)

Na zajęciach uczestnicy zapoznają się z podstawowymi pojęciami z zakresu marketingu i promocji. Poprzez udział w ćwiczeniach i symulacjach analizujemy narzędzia budowania wizerunku produktów i instytucji oraz zakres skutecznego ich zastosowania w budowaniu publicity szkoły.

Uczestnicy dowiadują się jak analizowac potrzeby grup docelowych, jak diagnozować ich oczekiwania, wychodzić naprzeciw potrzebom oraz jak skutecznie promowac własne usługi.

Bazując na wizji szkoły, uczestnicy dowiadują się jak stworzyć plan marketingowy placówki, po jakie narzędzia sięgnąc - jak wykorzystywać media elektorniczne, przygotowywac graficznie materiały promocyjne, organizowac imprezy szkolne, redagować informacje dla mediów, jak współpracować ze środowiskiem lokalnym oraz podwykowanwcami.

Bibliography: (in Polish)

Foster Timothy R.V. Zdobywanie dobrego publicyty na 100 sposobów. Kraków 1999.

Goban-Klas T., Kadragic A., Czarnowski P., Public Relations, czyli promocja reputacji. Warszawa 1999.

Dzierzgowska I. Akademia zarządzania „Dyrektora Szkoły”. Wolters Kluwer, Warszawa 2009.

Andresen K. Marketing Robin Hooda. MT Biznes, Warszawa 2010.

Fazlagić J. Marketing szkoły. Wolters Kluwer, Warszawa 2011.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

W wyniku przeprowadzonych zajęć student wie / umie / potrafi

rozpoznaje i wymienia formy i narzędzia promocji szkoły,

objaśnia znaczenie poszczególnychsposobów budowania reputacji szkoły

opracowuje samodzielnie strategie promocji szkoły

poszługuje się narzędziami promocji do budowania reputacji szkoły i utrzymywania korzystnych relacji z otoczeniem

ma swiadomość różnorodności narzędzi i form docierania do grup docelowych

docenia znaczenie marketingu i promocji oraz docenia siłę środków masowego przekazu

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Aktywny udziałw zajęciach, ćwiczeniach i symulacjach. Przygotowanie pracy zaliczeniowej.

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 10 hours, 42 places more information
Coordinators: Maciej Ciechomski
Group instructors: Maciej Ciechomski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 10 hours, 40 places more information
Coordinators: Maciej Ciechomski
Group instructors: Maciej Ciechomski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi założeniami marketingu oraz analiza podstawowych metod promocji placówek oświatowych, dostosowanych do specyfiki ich działalności, możliwości oraz oczekiwań odbiorców (grup)

Full description: (in Polish)

Na zajęciach uczestnicy zapoznają się z podstawowymi pojęciami z zakresu marketingu i promocji. Poprzez udział w ćwiczeniach i symulacjach analizujemy narzędzia budowania wizerunku produktów i instytucji oraz zakres skutecznego ich zastosowania w budowaniu publicity szkoły.

Uczestnicy dowiadują się jak analizowac potrzeby grup docelowych, jak diagnozować ich oczekiwania, wychodzić naprzeciw potrzebom oraz jak skutecznie promowac własne usługi.

Bazując na wizji szkoły, uczestnicy dowiadują się jak stworzyć plan marketingowy placówki, po jakie narzędzia sięgnąc - jak wykorzystywać media elektorniczne, przygotowywac graficznie materiały promocyjne, organizowac imprezy szkolne, redagować informacje dla mediów, jak współpracować ze środowiskiem lokalnym oraz podwykowanwcami.

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)