Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Logopedyczne studium przypadku

General data

Course ID: WNP-P-SEM
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Logopedyczne studium przypadku
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 3.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Preliminary Requirements:

(in Polish) Słuchacze studiów podyplomowych w zakresie logopedii

Short description: (in Polish)

Praca pisemna jest elementem możliwości specjalizacji w zakresie zainteresowań logopedycznych, jak również wykorzystania nabytych umiejętności i wiadomości w przygotowywanym opracowaniu.

Full description: (in Polish)

Praca jest pisana we współpracy z promotorem, który ukierunkowuje proces nabywania umiejętności, wiedzy i prowadzenia badań w nurcie jakościowym.

Podczas spotkania dokonuje się indywidualnego wyboru i układu pracy. Przewidziane są konsultacje grupowe i indywidualne - w formie bezpośredniej i zdalnej.

Bibliography: (in Polish)

Jemielniak D. red. n. (2023), Badania jakościowe Tom 1 -Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Jemielniak D. red. n. (2023), Badania jakościowe Tom 2 -Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Denzin N.K, Yvonna L. S., (2023), Metody badań jakościowych Tom 1 - Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Denzin N.K, Yvonna L. S., (2023), Metody badań jakościowych Tom 2 - Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Bereźnicki F. (2015), Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki, psychologii i socjologii, Impuls, Kraków.

Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków

Łobocki M., (2006), Metody i techniki badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków.

Pilch T., Bauman T. (2010 lub inne): Zasady badań pedagogicznych, Warszawa

Węglińska M. (2005) Jak pisać pracę magisterską? IMPULS, Kraków

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Napisana praca oraz przyjęcie jej przed komisją. Praca końcowa składa się części teoretycznej, metodycznej i badawczej. Ważnym elementem jest dokonanie analizy i syntezy poruszanego w pracy problemu z jednoczesnym przedstawieniem zaleceń - część praktycznego wykorzystania w pracy logopedycznej.

Practical placement: (in Polish)

Praktyki w ramach studiów.

Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)

Time span: 2024-02-15 - 2024-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 20 hours more information
Coordinators: Jacek Błeszyński
Group instructors: Jacek Błeszyński
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

Praca pisemna jest elementem możliwości specjalizacji w zakresie zainteresowań logopedycznych, jak również wykorzystania nabytych umiejętności i wiadomości w przygotowywanym opracowaniu.

Full description: (in Polish)

Praca jest pisana we współpracy z promotorem, który ukierunkowuje proces nabywania umiejętności, wiedzy i prowadzenia badań w nurcie jakościowym.

Podczas spotkania dokonuje się indywidualnego wyboru i układu pracy. Przewidziane są konsultacje grupowe i indywidualne - w formie bezpośredniej i zdalnej.

Bibliography: (in Polish)

Jemielniak D. red. n. (2023), Badania jakościowe Tom 1 -Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Jemielniak D. red. n. (2023), Badania jakościowe Tom 2 -Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Denzin N.K, Yvonna L. S., (2023), Metody badań jakościowych Tom 1 - Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Denzin N.K, Yvonna L. S., (2023), Metody badań jakościowych Tom 2 - Seria / cykl: METODOLOGIA. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.

Bereźnicki F. (2015), Praca licencjacka i magisterska z pedagogiki, psychologii i socjologii, Impuls, Kraków.

Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków

Łobocki M., (2006), Metody i techniki badań pedagogicznych, IMPULS, Kraków.

Pilch T., Bauman T. (2010 lub inne): Zasady badań pedagogicznych, Warszawa

Węglińska M. (2005) Jak pisać pracę magisterską? IMPULS, Kraków

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)