Construction and Evaluation of Educational Therapy Programs
General data
Course ID: | WNP-PE-KTP |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Construction and Evaluation of Educational Therapy Programs |
Name in Polish: | Konstruowanie i ewaluacja programów terapii pedagogicznej |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Konstruowanie i ewaluacja programów terapeutycznych dla określonych zaburzeń parcjalnych (np. dysleksja) oraz dla poszczególnych poziomów kształcenia ( wczesnoszkolne, szkoła podstawowa, gimnazjum, poziom ponadgimnazjaly). Analiza i uwzględnienie informacji zwrotnych z arkuszy ewaluacyjnych w pracy terapeutycznej. |
Full description: |
(in Polish) Zaburzenia parcjale, środowiskowe i szkolne i konstrukcja odpowiednich programów terapeutycznych dla dzieci na wszystkich poziomach kształcenia: przedszkolnym, wczesnoszkolnym, szkoły podstawowej, gimnazjum i ponadgimnazjalnym oraz budowanie ankiet ewaluacyjnych dla dzieci i rodziców. Budowa w oparciu o rzeczywiste i hipotetyczne przypadki. |
Bibliography: |
(in Polish) Dyslektyk 2, Dysleksja 2004 Ortofrajda - IX Zeszyty ćwiczeń i pomoce dydaktyczne dla dzieci ryzyka dysleksji i uczniów dyslektycznych Baran J., Zestaw ćwiczeń dla dzieci z trudnościami w nauce czytania, Warszawa 1993 Barańska M., Jadacka E., Wiem, jak to napisać. Ćwiczenia ortograficzne dla klas I-III, Kartuzy 1999 Bogdanowicz M., Przygotowanie do nauki pisania. Ćwiczenia grafomotoryczne według Hanny Tymichowej, Gdańsk 2003 Bogdanowicz M., Szlagowska D., * Piosenki do rysowania, Gdańsk 1996 Dembińska-Wola M., Chrzanowska-Boruszewska M., * Ortografia w treningu pamięci, Warszawa 2000 Frostig M., Horne D., * Wzory i obrazki, Warszawa 1986 Gawdzik W., * Gramatyka i ortografia na wesoło, Warszawa 1990 Handzel Z., * Dyktanda graficzne, Gdańsk 2001 Jurek A., * Nie - razem czy osobno? Zeszyt ćwiczeń do nauki ortografii dla uczniów gimnazjum i liceum, Opole 2001 Jurek A., * Skoncentruj się. Zestaw ćwiczeń dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych ze wskazówkami Jak uczyć się skutecznie, Gdańsk 2005 Kolasińska M., * Układamy tangramy, Gdańsk 1999 Kujawa E., Kurzyna M., * Reedukacja dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu metodą 18 struktur wyrazowych, Warszawa 1998 Mickiewicz J., Wojak M., * Ćwiczenia ułatwiające naukę czytania i pisania dla uczniów klas starszych Toruń 1997 (zestaw) Omiecińska A., Saduś Z., * Ortografia kl. I-IV (zestaw) Opole 1995 Saduś Z., * Zeszyty ćwiczeń do nauki ortografii (zestaw), Opole 1995 Zakrzewska B., * Ortografia - twój sukces, Warszawa 1998 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ocena jest wynikiem obecności i aktywności na zajęciach, znajomości literatury przedmiotu i zbudowany indywidualnie /grupowo programm terapeutyczny i arkusze ewaluacyjne. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.