Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Seminarium magisterskie

General data

Course ID: WNP-PE-SEM-22-JM
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Seminarium magisterskie
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 0 OR 5.00 (depends on study program) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

(in Polish) symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA, studia II stopnia:


NP2_W04, NP2_W01,

NP2_W25, NP2_U02,

NP2_U05, NP2_K01

Short description: (in Polish)

Celem seminarium magisterskiego jest przygotowanie do ostatecznego ukończenia samodzielnej pracy z tekstami humanistyczno-pedagogicznymi, przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania problemów społecznych wykraczających poza program studiów. Ponadto chodzi o wykształcenie umiejętności przygotowywania i przedstawiania referatów o tematyce społeczno-edukacyjnej oraz przygotowanie do ostatecznej redakcji własnego tekstu pedagogicznego (pracy magisterskiej).

Full description: (in Polish)

Ostateczne i samodzielne ukończenie pracy magisterskiej, pod opieką promotora, pracy o charakterze systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. Samodzielne rozwiązanie problemu praktycznego (aplikacyjnego) bądź samodzielne rozwiązanie problemu ogólnego. Ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej. Organizacja warsztatu pracy. Ostateczny dobór i analiza źródeł. Końcowa redakcja pracy naukowej. Zasady konstrukcji przypisów. Opracowanie wstępu i zakończenia. Redagowanie bibliografii. Skład komputerowy. Zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego. Omówienie metod badań empirycznych i jakościowych.

Bibliography: (in Polish)

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia związane z tematyką seminarium, potrafi powiązać je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z którą związana jest problematyka seminarium, zna i rozumie podstawowe zasady związane z ochroną własności intelektualnej i prawa autorskiego oraz uwarunkowań prawnych działalności naukowej i dydaktycznej. Umiejętności studenta: konstruuje rozumowania społeczno-pedagogiczne, wykraczające poza program studiów, w szczególności dowodzi twierdzenia, weryfikuje hipotezy, tworzy kontrprzykłady, sprawdza poprawność wnioskowań w budowaniu dowodów formalnych twierdzeń wykraczających poza program studiów, stosuje w razie potrzeby w danym dziale narzędzia z innych dziedzin pedagogicznych, na poziomie zaawansowanym i obejmującym pedagogikę współczesną przedstawia w mowie i piśmie pojęcia i metody dotyczące problematyki seminarium, w oparciu o literaturę w języku polskim lub obcym i inne źródła. Przygotowuje i przedstawia zaawansowane opracowanie dotyczący obranego problemu społeczno-edukacyjnego, wypowiada się w sposób swobodny, używając ścisłego języka, na temat zagadnień edukacyjnych, w rozważanych zagadnieniach wykraczających poza program studiów dostrzega struktury formalne związane z podstawowymi działami pedagogiki,  przygotowuje, oparciu o literaturą w języku polskim lub obcym, pracę pisemną na zadany temat (praca magisterska) oraz wykorzystuje literaturę pedagogiczną w procesie samokształcenia.

Udział w seminarium - 30

Studiowanie literatury - 30

Konsultacje - 30

Przygotowanie do napisania metodologii badań własnych - 60

Suma godz.: 150

Liczba ECTS: 5

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

iedza (EK 1-2):

Ocena 2 (ndst): student nie posiada podstawowej wiedzy w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, nie potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Ocena 3 (dost): student posiada w ograniczonym stopniu podstawową wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Ocena 4 (db): student zna w pełni wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Ocena 5 (bdb): student posiada w pełni uporządkowaną i utrwaloną wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Umiejętności (EK 3-4):

Ocena 2 (ndst): student nie potrafi analizować zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Ocena 3 (dost): student potrafi w ograniczonym stopniu dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Ocena 4 (db): student potrafi właściwie dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Ocena 5 (bdb): student potrafi całkowicie poprawnie dokonuje analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Kompetencje (EK5):

Ocena 2 (ndst): student nie jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Ocena 3 (dost): student w minimalnym stopniu jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Ocena 4 (db): jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Ocena 5 (bdb): student otwarty i zaangażowany w wysokim stopniu do na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Na ocenę końcową składają się:

1. Praca własna studenta.

2. Przygotowanie narzędzi badawczych.

3. Napisanie części rozprawy.

4. Obecność na zajęciach.

Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)

Time span: 2021-10-01 - 2022-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 30 hours, 5 places more information
Coordinators: Jarosław Michalski
Group instructors: Jarosław Michalski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

Celem zajęć - na tym etapie przygotowania jest ukończenie części teoretycznej pracy dyplomowej, polegającej na samodzielnej analizie zebranego materiału pod kątem określonego celu pracy. Ponadto założeniem seminarium magisterskiego w tym semestrze jest przygotowanie podstaw metodologicznych pracy dyplomowej,o wcześniej określonym charakterze tzn. systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. W ten sposób samodzielnie przygotowywana praca w konsekwencji prowadzić będzie do przygotowania studenta, aby samodzielnie rozwiązywał różnorodne problemy wychowawczo - praktyczne (aplikacyjne) bądź problemy ogólne. Dlatego w ramach seminarium magisterskiego zostaną przeanalizowane następujące zagadnienia: ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej; organizacja warsztatu pracy; dobór i analiza źródeł; redakcja pracy - język i styl pracy naukowej; zasady konstrukcji przypisów; omówienie metod badań empirycznych i jakościowych; omówienie poszczególnych etapów postępowania badawczego; kryteria doboru obszaru badawczego; zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego.

Full description: (in Polish)

W świetle powyżej wskazanych celów (w skróconym opisie) podjęte zostaną odpowiednie działanie mające osiągnąć cele szczegółowe, według których student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia powiązane z tematyka seminarium, potrafi połączyć je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z która związana jest problematyka seminarium;

zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; potrafi dokonać wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej; ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności; student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi zachęcać innych do zdobywania wiedzy; potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Potrafi analizować i formować swoją postawę etyczną.

Bibliography: (in Polish)

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Wymagania wstępne: (in Polish)

Wymagania wstępne obejmują: znajomość zagadnień z przedmiotów podstawowych i kierunkowych objętych planem studiów I stopnia na kierunku pedagogika. Podstawowa znajomość zagadnień metodologicznych oraz umiejętność przygotowywania kwerendy bibliograficznej.

Ponadto na tym etapie przygotowywania student ma przygotowana część teoretyczna pracy magisterskiej i charakteryzuje się następującymi umiejętnościami:

- Student zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

- Student ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych;

- Student umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań;

- Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych;

- Potrafił i dokonał wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej.

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 30 hours, 3 places more information
Coordinators: Jarosław Michalski
Group instructors: Jarosław Michalski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

Celem seminarium magisterskiego jest przygotowanie do ostatecznego ukończenia samodzielnej pracy z tekstami humanistyczno-pedagogicznymi, przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania problemów społecznych wykraczających poza program studiów. Ponadto chodzi o wykształcenie umiejętności przygotowywania i przedstawiania referatów o tematyce społeczno-edukacyjnej oraz przygotowanie do ostatecznej redakcji własnego tekstu pedagogicznego (pracy magisterskiej).

Full description: (in Polish)

Treści merytoryczne: student zostaje zapoznany z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi praw autorskich. Ponadto uczestnicy zajęć poznają technikę pisania pracy naukowej, sposoby gromadzenia literatury i jej wykorzystania. Wspólne dla całej grupy rozwiązywanie problemów naukowych, pomagających w napisaniu pracy magisterskiej oraz indywidualne konsultacje.

Metody oceny: podstawą uzyskania zaliczenia seminarium magisterskiego jest przedstawienie zrealizowania odpowiedniej partii materiału (III rozdziały).

Bibliography: (in Polish)

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Wymagania wstępne: (in Polish)

Warunkiem jest podstawowa wiedza z podstaw metodologii badań pedagogicznych wykorzystanych przy pisaniu pracy licencjackiej.

Umiejętność analizy wyników badań.

Ostateczna redakcja tekstu pracy magisterskiej, która będzie stanowiła podstawę do przystąpienia do egzaminu dyplomowego.

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 30 hours, 7 places more information
Coordinators: Jarosław Michalski
Group instructors: Jarosław Michalski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) W roku akademickim 2022/2023 w semestrze zimowym seminarium: 30

Liczba punktów ECTS za godziny kontaktowe: 2

Godziny niekontaktowe (praca własna studenta)

Studiowanie literatury: 30

Analiza i interpretacja wyników badań: 100

Przygotowanie i sprawdzenie pracy magisterskiej pod względem formalnym: 20

Liczba punktów ECTS za godziny niekontaktowe: 3

Łączna liczba punktów ECTS: 5

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

Celem zajęć - na tym etapie przygotowania jest ukończenie części teoretycznej pracy dyplomowej, polegającej na samodzielnej analizie zebranego materiału pod kątem określonego celu pracy. Ponadto założeniem seminarium magisterskiego w tym semestrze jest przygotowanie podstaw metodologicznych pracy dyplomowej,o wcześniej określonym charakterze tzn. systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. W ten sposób samodzielnie przygotowywana praca w konsekwencji prowadzić będzie do przygotowania studenta, aby samodzielnie rozwiązywał różnorodne problemy wychowawczo - praktyczne (aplikacyjne) bądź problemy ogólne. Dlatego w ramach seminarium magisterskiego zostaną przeanalizowane następujące zagadnienia: ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej; organizacja warsztatu pracy; dobór i analiza źródeł; redakcja pracy - język i styl pracy naukowej; zasady konstrukcji przypisów; omówienie metod badań empirycznych i jakościowych; omówienie poszczególnych etapów postępowania badawczego; kryteria doboru obszaru badawczego; zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego.

Full description: (in Polish)

W świetle powyżej wskazanych celów (w skróconym opisie) podjęte zostaną odpowiednie działanie mające osiągnąć cele szczegółowe, według których student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia powiązane z tematyka seminarium, potrafi połączyć je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z która związana jest problematyka seminarium;

zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; potrafi dokonać wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej; ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności; student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi zachęcać innych do zdobywania wiedzy; potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Potrafi analizować i formować swoją postawę etyczną.

Bibliography: (in Polish)

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Wymagania wstępne: (in Polish)

Wymagania wstępne obejmują: znajomość zagadnień z przedmiotów podstawowych i kierunkowych objętych planem studiów I stopnia na kierunku pedagogika. Podstawowa znajomość zagadnień metodologicznych oraz umiejętność przygotowywania kwerendy bibliograficznej.

Ponadto na tym etapie przygotowywania student ma przygotowana część teoretyczna pracy magisterskiej i charakteryzuje się następującymi umiejętnościami:

- Student zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

- Student ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych;

- Student umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań;

- Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych;

- Potrafił i dokonał wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej.

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 30 hours, 7 places more information
Coordinators: Jarosław Michalski
Group instructors: Jarosław Michalski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)