Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Undergraduate thesis seminar

General data

Course ID: WNP-PE-SEM-2I-ZB
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Undergraduate thesis seminar
Name in Polish: Seminarium licencjackie
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 0 OR 5.00 (depends on study program) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

(in Polish) symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA, studia I stopnia:


NP1_W01, NP1_W02, NP1_W12, NP1_U02, NP1_U06, NP1_K17

Preliminary Requirements:

(in Polish) metodologia badań pedagogicznych

Short description: (in Polish)

Celem seminarium licencjackiego w ciągu trzech semestrów jest opracowanie pracy licencjackiej oraz zapoznanie studentów z etapami tworzenia i realizowania procesu badawczego, umiejętności planowania i realizacji przyjętych założeń.

Full description: (in Polish)

Zagadnienia teoretyczne z zakresu pedagogiki, pedagogiki społecznej, opiekuńczej oraz studiowanej specjalności. Informacje na temat pisania pracy naukowej. Budowa pracy naukowej. Przypisy do tekstu. Wybór tematu i konceptualizacja badań. Wstępne informacje na temat opracowania zagadnień metodologicznych, konstruowania narzędzi badawczych, przeprowadzenia badań i analizy statystycznej uzyskanych wyników. Opracowanie teoretyczne przedmiotu badań.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Wiedza:

Ek 1. Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych. Dokonuje charakterystyki wybranych metod, technik i narzędzi badawczych.

- na ocenę 2 (ndst.) Student nie charakteryzuje struktury pracy licencjackiej i nie wskazuje obszaru własnych zainteresowań badawczych.

- na ocenę 3 (dst.) Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych, .

- na ocenę 4 (db.) Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych. Dokonuje charakterystyki wybranych metod, technik i narzędzi badawczych.

- na ocenę 5 (bdb.) Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych. Dokonuje charakterystyki wybranych metod, technik i narzędzi badawczych. Jasno i precyzyjnie dobiera bazę źródłową do zakreślonego obszaru badań.

Ek2. Zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii.

- na ocenę 2 (ndst.) Student nie zna zasad przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii.

- na ocenę 3 (dst.) Student zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii.

- na ocenę 4 (db.) Student zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii. Wie jak prawidłowo wykonywać przypisy.

- na ocenę 5 (bdb.) Student zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii. Wie jak prawidłowo wykonywać przypisy. Przy pisaniu pracy zachowuje zasady edytorskie i dba o styl pracy.

Umiejętności:

Ek 3. Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi i zaprezentować koncepcję pracy na forum grupy.

- na ocenę 2 (ndst.) Student nie potrafi przygotować projektu pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi.

- na ocenę 3 (dst.) Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi.

- na ocenę 4 (db.) Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi. Potrafi zaprezentować koncepcję pracy na forum grupy.

- na ocenę 5 (bdb.) Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi. Potrafi zaprezentować koncepcję pracy na forum grupy. Potrafi uzasadnić dobór określonej bibliografii.

Ek 4. Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy, posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu, zaplanować procedurę zbierania danych empirycznych, przeprowadzić badania ilościowe lub jakościowe w wybranych placówkach edukacyjnych.

- na ocenę 2 (ndst.) Student nie potrafi przygotować rozdziału teoretycznego, metodologicznego i empirycznego pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu.

- na ocenę 3 (dst.) Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu.

- na ocenę 4 (db.) Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu. Zaplanować procedurę zbierania danych empirycznych.

- na ocenę 5 (bdb.) Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu. Zaplanować procedurę zbierania danych empirycznych. Przeprowadzić badania ilościowe lub jakościowe w wybranych placówkach edukacyjnych.

Kompetencje:

Ek 5. Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych. Przestrzega zasad etyki w badaniach naukowych, jest świadomy istnienia wymiaru etycznego w badaniach naukowych.

- na ocenę 2 (ndst.) Student nie wykazuje otwartej, krytycznej postawy wobec badania zjawisk edukacyjnych.

- na ocenę 3 (dst.) Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych.

- na ocenę 4 (db.) Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych. Przestrzega zasad etyki w badaniach naukowych.

- na ocenę 5 (bdb.) Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych. Przestrzega zasad etyki w badaniach naukowych. Jest świadomy istnienia wymiaru etycznego w badaniach naukowych.

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 30 hours, 9 places more information
Coordinators: Zbigniew Babicki
Group instructors: Zbigniew Babicki
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)