Undergraduate thesis seminar
General data
Course ID: | WNP-PE-SEM-2I-ZB |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Undergraduate thesis seminar |
Name in Polish: | Seminarium licencjackie |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0 OR
5.00
(depends on study program)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | (in Polish) symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA, studia I stopnia: NP1_W01, NP1_W02, NP1_W12, NP1_U02, NP1_U06, NP1_K17 |
Preliminary Requirements: | (in Polish) metodologia badań pedagogicznych |
Short description: |
(in Polish) Celem seminarium licencjackiego w ciągu trzech semestrów jest opracowanie pracy licencjackiej oraz zapoznanie studentów z etapami tworzenia i realizowania procesu badawczego, umiejętności planowania i realizacji przyjętych założeń. |
Full description: |
(in Polish) Zagadnienia teoretyczne z zakresu pedagogiki, pedagogiki społecznej, opiekuńczej oraz studiowanej specjalności. Informacje na temat pisania pracy naukowej. Budowa pracy naukowej. Przypisy do tekstu. Wybór tematu i konceptualizacja badań. Wstępne informacje na temat opracowania zagadnień metodologicznych, konstruowania narzędzi badawczych, przeprowadzenia badań i analizy statystycznej uzyskanych wyników. Opracowanie teoretyczne przedmiotu badań. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Wiedza: Ek 1. Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych. Dokonuje charakterystyki wybranych metod, technik i narzędzi badawczych. - na ocenę 2 (ndst.) Student nie charakteryzuje struktury pracy licencjackiej i nie wskazuje obszaru własnych zainteresowań badawczych. - na ocenę 3 (dst.) Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych, . - na ocenę 4 (db.) Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych. Dokonuje charakterystyki wybranych metod, technik i narzędzi badawczych. - na ocenę 5 (bdb.) Student charakteryzuje strukturę pracy licencjackiej i wskazuje obszar własnych zainteresowań badawczych. Dokonuje charakterystyki wybranych metod, technik i narzędzi badawczych. Jasno i precyzyjnie dobiera bazę źródłową do zakreślonego obszaru badań. Ek2. Zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii. - na ocenę 2 (ndst.) Student nie zna zasad przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii. - na ocenę 3 (dst.) Student zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii. - na ocenę 4 (db.) Student zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii. Wie jak prawidłowo wykonywać przypisy. - na ocenę 5 (bdb.) Student zna zasady przygotowania pracy licencjackiej, korzystania z materiałów źródłowych, opracowania bibliografii. Wie jak prawidłowo wykonywać przypisy. Przy pisaniu pracy zachowuje zasady edytorskie i dba o styl pracy. Umiejętności: Ek 3. Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi i zaprezentować koncepcję pracy na forum grupy. - na ocenę 2 (ndst.) Student nie potrafi przygotować projektu pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi. - na ocenę 3 (dst.) Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi. - na ocenę 4 (db.) Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi. Potrafi zaprezentować koncepcję pracy na forum grupy. - na ocenę 5 (bdb.) Student potrafi przygotować projekt pracy licencjackiej posługując się źródłami bibliograficznymi. Potrafi zaprezentować koncepcję pracy na forum grupy. Potrafi uzasadnić dobór określonej bibliografii. Ek 4. Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy, posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu, zaplanować procedurę zbierania danych empirycznych, przeprowadzić badania ilościowe lub jakościowe w wybranych placówkach edukacyjnych. - na ocenę 2 (ndst.) Student nie potrafi przygotować rozdziału teoretycznego, metodologicznego i empirycznego pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu. - na ocenę 3 (dst.) Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu. - na ocenę 4 (db.) Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu. Zaplanować procedurę zbierania danych empirycznych. - na ocenę 5 (bdb.) Student potrafi przygotować rozdział teoretyczny, metodologiczny i empiryczny pracy i posługiwać się wybraną literaturą przedmiotu. Zaplanować procedurę zbierania danych empirycznych. Przeprowadzić badania ilościowe lub jakościowe w wybranych placówkach edukacyjnych. Kompetencje: Ek 5. Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych. Przestrzega zasad etyki w badaniach naukowych, jest świadomy istnienia wymiaru etycznego w badaniach naukowych. - na ocenę 2 (ndst.) Student nie wykazuje otwartej, krytycznej postawy wobec badania zjawisk edukacyjnych. - na ocenę 3 (dst.) Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych. - na ocenę 4 (db.) Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych. Przestrzega zasad etyki w badaniach naukowych. - na ocenę 5 (bdb.) Student wykazuje otwartą, krytyczną postawę wobec badania zjawisk edukacyjnych. Przestrzega zasad etyki w badaniach naukowych. Jest świadomy istnienia wymiaru etycznego w badaniach naukowych. |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU SEM
W TH FR |
Type of class: |
Seminar, 30 hours, 9 places
|
|
Coordinators: | Zbigniew Babicki | |
Group instructors: | Zbigniew Babicki | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Seminar - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.