(in Polish) Seminarium doktoranckie
General data
Course ID: | WNP-PE-SEMPOD |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Seminarium doktoranckie |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Full description: |
(in Polish) Celem i zadaniem seminarium doktoranckiego jest m.in. opracowanie problematyki rozprawy doktorskiej. Ustalenie koncepcji badań. Przygotowanie części teoretycznej rozprawy. Sprecyzowanie programu i metod badawczych. Opracowanie sposobu analizy wyników badań. Przeprowadzenie badań i analiza wyników. Interpretacja wyników badań własnych. Napisanie części empirycznej rozprawy. Podsumowanie i wnioski płynące z pracy. |
Bibliography: |
(in Polish) D. Kubinowski, Jakościowe badania pedagogiczne. Filozofia - Metodyka - Ewaluacja, Lublin 2011. M. Łobocki, Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2008. D. Jemielniak, Badania jakościowe. Podejścia i teorie, t. 1, Warszawa 2012. D. Jemielniak, Badania jakościowe. Metody i narzędzia, t. 2, Warszawa 2012. M. Angrosino, Badania etnograficzne i obserwacyjne, Warszawa 2010. R. Barbour, Badania fokusowe, Warszawa 2011. T. Rapley, Analiza konwersacji, dyskursu i dokumentów, Warszawa 2013. U. Flick, Projektowanie badania jakościowego, Warszawa 2011. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Wiedza - Doktorant zna krajowy i światowy dorobek naukowy związany z tematyką rozprawy doktorskiej. Umiejętności - Doktorant potrafi definiować cel i przedmiot badań oraz analizować i przedstawić literaturę naukową; - potrafi opracować koncepcję rozprawy doktorskiej, osadzić problem pracy w określonym kontekście teoretycznym i empirycznym oraz wybrać odpowiednie pozycje bibliograficzne. Kompetencje społeczne Doktorant jest gotów do niezależnego badania powiększającego istniejący dorobek naukowy; - jest gotowy do podejmowania zadań w sferze zawodowej i publicznej z uwzględnieniem ich etycznego wymiaru, przyjmowania odpowiedzialności za ich skutki oraz kształtowania wzorów właściwego postępowania. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.