Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Seminars in English at B2+ level - Multicultural education

General data

Course ID: WNP-PEZ-ANGPDS2
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Seminars in English at B2+ level - Multicultural education
Name in Polish: Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim na poziomie B2+ - Multicultural education
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups: (in Polish) Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim - I rok II st. nst. 2021/2022 - semestr letni
(in Polish) Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim - I rok II stopnia - niestacjonarne
(in Polish) Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim I rok II st. niestacjonarne
ECTS credit allocation (and other scores): 2.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

NP2_W12, NP2_W14,

NP2_U03, NP2_U10,

NP2_K01

Short description:

The seminar is designed to show contemporary problems related to the globalization of culture from the perspective of multicultural education. It involves both a deepened understanding of cultural is-sues, such as national and ethnic foundations of culture, as well as an indication of the basis for the common being of people from different cultural backgrounds.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Student zna i rozumie:

- w pogłębionym stopniu założenia teorii wychowania, uczenia się i nauczania, kształcenia, opieki, w tym usytuowanie teorii kształcenia w zakresie pedagogiki, przedmiot i zadania teorii kształcenia oraz relacje dydaktyki ogólnej do dydaktyk szczegółowych, zagadnienie klasy szkolnej jako środowiska edukacyjnego, współczesne koncepcje nauczania i cele kształcenia, zagadnienie lekcji jako jednostki dydaktycznej, kompetencje i wymagania dotyczące pracy nauczyciela, pedagoga, wychowawcy, konieczność projektowania działań edukacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb i możliwości uczniów, potrzebę i sposób wyrównywania szans edukacyjnych,

- strukturę i funkcje systemu edukacji, wybrane systemy edukacyjne innych krajów.

Student potrafi:

- sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kana-łów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych,

- stosować umiejętności językowe zgodne z wymaganiami określonymi na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, a w szczególności: porozumiewać się z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w swojej dziedzinie oraz popularyzowania wiedzy w tej dziedzinie wśród niespecjalistów;

- pisać teksty przydatne w pracy akademickiej, jak na przykład: abstrakt, streszczenie, krótki artykuł;

- samodzielnie przygotować i wygłosić prezentację ustną, przedstawiając swoje poglądy w zakresie studiowanej dziedziny nauki oraz podając argumenty za i przeciw;

- poprowadzić i podsumować dyskusję motywując uczestników do aktywności i ustosunkowując się do wyrażonych opinii;

- inspirować i organizować proces uczenia się innych osób.

Student jest gotowy do pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego, budowania warsztatu pracy pedagoga oraz badacza.

Opis ECTS:

udział w zajęciach – 8,

praca własna:

- wykonywanie zadań po zajęciach – 17,

- przygotowanie do zajęć (lektura tekstów) – 15,

- rozwiązywanie quizów do lektur – 10.

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Conversatorium, 8 hours, 16 places more information
Coordinators: Dariusz Stępkowski
Group instructors: Dariusz Stępkowski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Conversatorium - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description:

The seminar is designed to show contemporary problems related to the globaliza-tion of culture from the perspective of multicultural education. It involves both a deepened understanding of cultural is-sues, such as national and ethnic foundations of culture, as well as an indication of the basis for the common being of people from different cultural backgrounds

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)