Seminars in English at B2+ level - Multicultural education
General data
Course ID: | WNP-PEZ-ANGPDS2 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Seminars in English at B2+ level - Multicultural education |
Name in Polish: | Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim na poziomie B2+ - Multicultural education |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: |
(in Polish) Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim - I rok II st. nst. 2021/2022 - semestr letni (in Polish) Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim - I rok II stopnia - niestacjonarne (in Polish) Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim I rok II st. niestacjonarne |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | NP2_W12, NP2_W14, NP2_U03, NP2_U10, NP2_K01 |
Short description: |
The seminar is designed to show contemporary problems related to the globalization of culture from the perspective of multicultural education. It involves both a deepened understanding of cultural is-sues, such as national and ethnic foundations of culture, as well as an indication of the basis for the common being of people from different cultural backgrounds. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Student zna i rozumie: - w pogłębionym stopniu założenia teorii wychowania, uczenia się i nauczania, kształcenia, opieki, w tym usytuowanie teorii kształcenia w zakresie pedagogiki, przedmiot i zadania teorii kształcenia oraz relacje dydaktyki ogólnej do dydaktyk szczegółowych, zagadnienie klasy szkolnej jako środowiska edukacyjnego, współczesne koncepcje nauczania i cele kształcenia, zagadnienie lekcji jako jednostki dydaktycznej, kompetencje i wymagania dotyczące pracy nauczyciela, pedagoga, wychowawcy, konieczność projektowania działań edukacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb i możliwości uczniów, potrzebę i sposób wyrównywania szans edukacyjnych, - strukturę i funkcje systemu edukacji, wybrane systemy edukacyjne innych krajów. Student potrafi: - sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kana-łów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych, - stosować umiejętności językowe zgodne z wymaganiami określonymi na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, a w szczególności: porozumiewać się z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w swojej dziedzinie oraz popularyzowania wiedzy w tej dziedzinie wśród niespecjalistów; - pisać teksty przydatne w pracy akademickiej, jak na przykład: abstrakt, streszczenie, krótki artykuł; - samodzielnie przygotować i wygłosić prezentację ustną, przedstawiając swoje poglądy w zakresie studiowanej dziedziny nauki oraz podając argumenty za i przeciw; - poprowadzić i podsumować dyskusję motywując uczestników do aktywności i ustosunkowując się do wyrażonych opinii; - inspirować i organizować proces uczenia się innych osób. Student jest gotowy do pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego, budowania warsztatu pracy pedagoga oraz badacza. Opis ECTS: udział w zajęciach – 8, praca własna: - wykonywanie zadań po zajęciach – 17, - przygotowanie do zajęć (lektura tekstów) – 15, - rozwiązywanie quizów do lektur – 10. |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR SA SU KON
KON
|
Type of class: |
Conversatorium, 8 hours, 16 places
|
|
Coordinators: | Dariusz Stępkowski | |
Group instructors: | Dariusz Stępkowski | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Conversatorium - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
|
Short description: |
The seminar is designed to show contemporary problems related to the globaliza-tion of culture from the perspective of multicultural education. It involves both a deepened understanding of cultural is-sues, such as national and ethnic foundations of culture, as well as an indication of the basis for the common being of people from different cultural backgrounds |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.