Methodology of conducting technical and computer classes
General data
Course ID: | WNP-PEZ-MET |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Methodology of conducting technical and computer classes |
Name in Polish: | Metodyka prowadzenia zajęć technicznych i komputerowych |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | Pedagogics: P_WP1_03, P_WP1_05, P_UP1_03, P_UP1_02, P_KP1_03 |
Short description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest zdobycie przez studentów podstawowej wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu metodyki prowadzenia zajęć technicznych i informatycznych w szkole. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) WIEDZA: P_WP1_03 - Student ma elementarną wiedzę o metodyce wykonywania typowych zadań, normach, procedurach stosowanych w edukacji elementarnej, terapii i rewalidacji dziecka. P_WP1_05 - Student zna zasady pracy wychowawczo-dydaktycznej i terapeutycznej w grupie przedszkolnej i klasie szkoły ogólnodostępnej i integracyjnej. UMIEJĘTNOŚCI: P_UP1_03 - Student potrafi samodzielnie przygotować i prowadzić zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie wszystkich obszarów edukacyjnych, zgodnie z aktualnymi wymogami metodyki edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej; samodzielnie zaprojektować i przeprowadzić zajęcia z dziećmi z różnymi dysfunkcjami z wykorzystaniem wymogów metodyki odpowiedniej dyscypliny pedagogiki specjalnej. P_UP1_02 - Student posiada umiejętność planowania i organizowania działalności wychowawczo-dydaktycznej i terapeutycznej w integracyjnych i powszechnych placówkach przedszkolnych, klasach I-III w szkołach podstawowych, jak również w placówkach rewalidacji dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności. KOMPETENCJE: P_KP1_03 - Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie edukacji elementarnej dziecka oraz jego rewalidacji w kontekście różnych dysfunkcji, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.