Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Bachelor Seminar

General data

Course ID: WNP-PEZ-SEM-3-MZ
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Bachelor Seminar
Name in Polish: Seminarium licencjackie
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: (unknown)
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description: (in Polish)

Celem seminarium licencjackim jest opracowanie pracy dyplomowej i zdanie egzaminu licencjackiego. Pod opieką naukową promotora student ustali temat pracy, obszar badawczy, określi teren i grupę badawczą, a także sformułuje problemy i hipotezy, dobierze odpowiednie metody, techniki i narzędzia badawcze. Będzie przygotowywany do samodzielnego wyszukiwania literatury związanej z określonym tematem.

Full description: (in Polish)

Celem seminarium licencjackim jest opracowanie pracy dyplomowej i zdanie egzaminu licencjackiego. Pod opieką naukową promotora student ustali temat pracy, obszar badawczy, określi teren i grupę badawczą, a także sformułuje problemy i hipotezy, dobierze odpowiednie metody, techniki i narzędzia badawcze. Będzie przygotowywany do samodzielnego wyszukiwania literatury związanej z określonym tematem.

Student podczas zajęć pozna: Ogólną charakterystykę pisania pracy licencjackiej. Organizację warsztatu pracy. Zostaną omówione metody badań ilościowych i jakościowych. Koncepcja pracy. Zasady konstrukcji przypisów oraz redagowanie bibliografii. Opracowanie wstępu i zakończenia.

Bibliography: (in Polish)

Literatura:

M. Łobocki, Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 2006,

M. Łobocki, Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010,

S. Palka, Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2010,

D. Kubinowski, Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011,

F. Bereźnicki, Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Student:

wiedza

- wie jak poprawnie stworzyć koncepcję badań własnych

- zna ogólną charakterystykę pisania pracy licencjackiej

umiejętności

- umie zorganizować warsztat pracy

kompetencje społeczne

- samodzielnie poszukuje literatury niezbędnej do opracowania tematu pracy dyplomowej,

Opis ECTS

udział w seminarium licencjackim: 15 godzin

samodzielne poszukiwanie literatury: 15 godzin

pisanie pracy licencjackiej: 50 godzin

przeprowadzenie badań, analiza wyników badań oraz wyciągnięcie wniosków: 10 godzin

15+15+50+10=90 godzin / 6ECTS

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Zaliczenie na podstawie przedkładanych przez studenta części pracy licencjackiej:

semestr I - Koncepcja badań własnych, rozpoczęty pierwszy rozdział teoretyczny

semestr II - Rozdziały teoretyczne, Rozdział metodologiczny i przygotowanie narzędzi badawczych,

semestr III - Analiza wyników badań, ostateczna redakcja pracy licencjackiej

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)