Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Master seminar

General data

Course ID: WNP-PEZ-SEM-MGR2-MD
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Master seminar
Name in Polish: Seminarium magisterskie
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups: (in Polish) Seminaria magisterskie - Pedagogika - II rok II stopnia - 2019/2020_L
(in Polish) Seminaria magisterskie - Pedagogika - II rok II stopnia - 2019/2020_Z
(in Polish) Seminarium magisterskie II rok II st. niestacjonarne Pedagogika 2021/22
(in Polish) Seminarium magisterskie II rok II st. Pedagogika niestacjonarne
ECTS credit allocation (and other scores): 5.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Learning outcome code/codes:

NP2_W04, NP2_W01,

NP2_W25, NP2_U02,

NP2_U05, NP2_K01

Full description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest wyposażenie Studenta w wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice, a w szczególności o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych. W wyniku realizacji zajęć, Student przygotowuje i wykonuje całość pracy dyplomowej: umie opracować część metodologiczną i badawczą pracy, projektuje i przeprowadza badania pedagogiczne; posiada umiejętność analizy badań własnych, sformułowania i opracowania wniosków końcowych, prezentacji wyników; potrafi wskazywać kierunki dalszych badań. Student potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące zagadnień pracy dyplomowej; z wykorzystaniem różnych teoretycznych ujęć, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin. Student jest świadomy istnienia etycznego wymiaru w badaniach naukowych; nabył świadomość wagi pisania i obrony pracy dyplomowej (naukowo-badawczej).

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Efekty uczenia się:

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1. - NP2_W04, Efekt przedmiotowy 2. - NP2_W01, Efekt przedmiotowy 3. - NP2_W25

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 4. - NP2_U02, Efekt przedmiotowy 5. - NP2_U05

Efekty przedmiotowe w zakresie kompetencji społecznych:

Efekt przedmiotowy 6. - NP2_K01

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1. Student posiada wiedzę na temat projektowania i prowadzenia badań w obszarze pedagogiki specjalnej; w szczególności definiuje wiedzę o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badań. Zna tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody.

Efekt przedmiotowy 2. Student posiada pogłębioną znajomość systematyki w obrębie pedagogiki specjalnej, jej przedmiotowych i metodologicznych relacji z innymi naukami.

Efekt przedmiotowy 3. Student prezentuje pogłębioną i uporządkowaną wiedzę z zakresu biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych uwarunkowań edukacji; rozumie istotę prawidłowości i odmienności rozwoju, normy i odchylenia od normy.

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 4. Student potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej i powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretacji konkretnych procesów i zjawisk z zakresu rehabilitacji, edukacji, wychowania i opieki, terapii i wsparcia społecznego osób o odmiennym rozwoju.

Efekt przedmiotowy 5. Student potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące zagadnień pracy dyplomowej; z wykorzystaniem różnych teoretycznych ujęć, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki specjalnej, jak i innych dyscyplin. Potrafi przygotowywać i prowadzić badania: rozróżniać orientacje w metodologii badań społecznych, dokonać przeglądu literatury opracowywanego problemu badawczego; przygotowuje wstępną bibliografię załącznikową i opracowuje projekt swoich badań; potrafi przygotować i opracować część teoretyczną pracy, zgodną z wymogami pisania pracy naukowej (korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym); w oparciu o opracowaną wcześniej metodologię badań własnych, analizuje przykłady, projektuje i przeprowadza badania pedagogiczne; przygotowuje i wykonuje całość pracy dyplomowej; posiada umiejętność pisania pracy naukowo-badawczej. Student posiada umiejętność analizy i interpretacji badań własnych, sformułowania i opracowania wniosków końcowych, prezentacji wyników. Potrafi wskazywać obszary wymagające modyfikacji, wdrażać działania innowacyjne; potrafi wskazywać kierunki dalszych badań.

Efekty przedmiotowe w zakresie kompetencji społecznych:

Efekt przedmiotowy 6. Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie metodologii badań naukowych. Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. Wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Student dokonuje samooceny własnych kompetencji językowych i doskonali umiejętności wykorzystywania dostępnych źródeł. Nabył świadomość wagi pisania i obrony pracy dyplomowej (naukowo-badawczej).

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

ocena 3,0 (dst):

Wiedza

Student posiada elementarną znajomość projektowania i prowadzenia badań w obszarze pedagogiki specjalnej; w szczególności elementarnie definiuje wiedzę o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badań; słabo zna tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody. Student posiada słabo pogłębioną znajomość systematyki w obrębie pedagogiki specjalnej, jej przedmiotowych i metodologicznych relacji z innymi naukami. Student prezentuje słabo pogłębioną i uporządkowaną wiedzę z zakresu biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych uwarunkowań edukacji; z trudem rozumie istotę prawidłowości i odmienności rozwoju, normy i odchylenia od normy.

Umiejętności

Student z trudem potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej i powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretacji konkretnych procesów i zjawisk z zakresu rehabilitacji, edukacji, wychowania i opieki, terapii i wsparcia społecznego osób o odmiennym rozwoju. Student z trudem potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące zagadnień pracy dyplomowej; z wykorzystaniem różnych teoretycznych ujęć, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki specjalnej, jak i innych dyscyplin. W elementarnym stopniu potrafi przygotowywać i prowadzić badania: rozróżniać orientacje w metodologii badań społecznych, dokonać przeglądu literatury opracowywanego problemu badawczego; z trudem przygotowuje wstępną bibliografię załącznikową i w podstawowym zakresie opracowuje projekt swoich badań; z trudem potrafi przygotować i opracować część teoretyczną pracy, zgodną z wymogami pisania pracy naukowej (korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym); w oparciu o opracowaną wcześniej metodologię badań własnych, z błędami analizuje przykłady, słabo projektuje i przeprowadza badania pedagogiczne; z trudem przygotowuje i wykonuje całość pracy dyplomowej; posiada elementarną umiejętność pisania pracy naukowo-badawczej. Student posiada podstawową umiejętność analizy i interpretacji badań własnych, sformułowania i opracowania wniosków końcowych, prezentacji wyników. Z trudem potrafi wskazywać obszary wymagające modyfikacji, wdrażać działania innowacyjne; z trudem potrafi wskazywać kierunki dalszych badań.

Kompetencje społeczne

Student ma elementarną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie metodologii badań naukowych. Z trudem rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. Z trudem wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Student z trudem dokonuje samooceny własnych kompetencji językowych i słabo doskonali umiejętności wykorzystywania dostępnych źródeł. Nabył elementarną świadomość wagi pisania i obrony pracy dyplomowej (naukowo-badawczej).

ocena 3.5 (dst plus):

Wiedza

Student posiada dostateczną znajomość projektowania i prowadzenia badań w obszarze pedagogiki specjalnej; w szczególności dostatecznie definiuje wiedzę o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badań; dostatecznie zna tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody. Student posiada dostatecznie pogłębioną znajomość systematyki w obrębie pedagogiki specjalnej, jej przedmiotowych i metodologicznych relacji z innymi naukami. Student prezentuje dostatecznie pogłębioną i uporządkowaną wiedzę z zakresu biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych uwarunkowań edukacji; dostatecznie rozumie istotę prawidłowości i odmienności rozwoju, normy i odchylenia od normy.

Umiejętności

Student dostatecznie potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej i powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretacji konkretnych procesów i zjawisk z zakresu rehabilitacji, edukacji, wychowania i opieki, terapii i wsparcia społecznego osób o odmiennym rozwoju. Student dostatecznie potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące zagadnień pracy dyplomowej; z wykorzystaniem różnych teoretycznych ujęć, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki specjalnej, jak i innych dyscyplin. W dostatecznym stopniu potrafi przygotowywać i prowadzić badania: rozróżniać orientacje w metodologii badań społecznych, dokonać przeglądu literatury opracowywanego problemu badawczego; dostatecznie przygotowuje wstępną bibliografię załącznikową i w dostatecznym zakresie opracowuje projekt swoich badań; dostatecznie potrafi przygotować i opracować część teoretyczną pracy, zgodną z wymogami pisania pracy naukowej (korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym); w oparciu o opracowaną wcześniej metodologię badań własnych, dostatecznie analizuje przykłady, dostatecznie projektuje i przeprowadza badania pedagogiczne; dostatecznie przygotowuje i wykonuje całość pracy dyplomowej; posiada dostateczną umiejętność pisania pracy naukowo-badawczej. Student posiada dostateczną umiejętność analizy i interpretacji badań własnych, sformułowania i opracowania wniosków końcowych, prezentacji wyników. Dostatecznie potrafi wskazywać obszary wymagające modyfikacji, wdrażać działania innowacyjne; dostatecznie potrafi wskazywać kierunki dalszych badań.

Kompetencje społeczne

Student ma dostateczną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie metodologii badań naukowych. Dostatecznie rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. Dostatecznie wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Student dostatecznie dokonuje samooceny własnych kompetencji językowych i dostatecznie doskonali umiejętności wykorzystywania dostępnych źródeł. Nabył dostateczną świadomość wagi pisania i obrony pracy dyplomowej (naukowo-badawczej).

ocena 4.0 (db):

Wiedza

Student posiada zadowalającą znajomość projektowania i prowadzenia badań w obszarze pedagogiki specjalnej; w szczególności poprawnie definiuje wiedzę o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badań; dość dobrze zna tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody. Student posiada dość dobrze pogłębioną znajomość systematyki w obrębie pedagogiki specjalnej, jej przedmiotowych i metodologicznych relacji z innymi naukami. Student prezentuje dość dobrze pogłębioną i uporządkowaną wiedzę z zakresu biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych uwarunkowań edukacji; poprawnie rozumie istotę prawidłowości i odmienności rozwoju, normy i odchylenia od normy.

Umiejętności

Student zadowalająco potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej i powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretacji konkretnych procesów i zjawisk z zakresu rehabilitacji, edukacji, wychowania i opieki, terapii i wsparcia społecznego osób o odmiennym rozwoju. Student wystarczająco potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące zagadnień pracy dyplomowej; z wykorzystaniem różnych teoretycznych ujęć, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki specjalnej, jak i innych dyscyplin. W zadowalającym stopniu potrafi przygotowywać i prowadzić badania: rozróżniać orientacje w metodologii badań społecznych, dokonać przeglądu literatury opracowywanego problemu badawczego; dość dobrze przygotowuje wstępną bibliografię załącznikową i w wystarczającym zakresie opracowuje projekt swoich badań; dość dobrze potrafi przygotować i opracować część teoretyczną pracy, zgodną z wymogami pisania pracy naukowej (korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym); w oparciu o opracowaną wcześniej metodologię badań własnych, zadowalająco analizuje przykłady, dość dobrze projektuje i przeprowadza badania pedagogiczne; wystarczająco dobrze przygotowuje i wykonuje całość pracy dyplomowej; posiada wystarczającą umiejętność pisania pracy naukowo-badawczej. Student posiada zadowalającą umiejętność analizy i interpretacji badań własnych, sformułowania i opracowania wniosków końcowych, prezentacji wyników. Dość dobrze potrafi wskazywać obszary wymagające modyfikacji, wdrażać działania innowacyjne; zadowalająco potrafi wskazywać kierunki dalszych badań.

Kompetencje społeczne

Student ma wystarczającą świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie metodologii badań naukowych. Zadowalająco rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. Dość dobrze wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Student wystarczająco dobrze dokonuje samooceny własnych kompetencji językowych i zadowalająco doskonali umiejętności wykorzystywania dostępnych źródeł. Nabył zadowalającą świadomość wagi pisania i obrony pracy dyplomowej (naukowo-badawczej).

ocena 4.5 (db plus):

Wiedza

Student posiada wystarczającą znajomość projektowania i prowadzenia badań w obszarze pedagogiki specjalnej; w szczególności dobrze definiuje wiedzę o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badań; dobrze zna tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody. Student posiada dobrze pogłębioną znajomość systematyki w obrębie pedagogiki specjalnej, jej przedmiotowych i metodologicznych relacji z innymi naukami. Student prezentuje dobrze pogłębioną i uporządkowaną wiedzę z zakresu biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych uwarunkowań edukacji; wystarczająco dobrze rozumie istotę prawidłowości i odmienności rozwoju, normy i odchylenia od normy.

Umiejętności

Student właściwie potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej i powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretacji konkretnych procesów i zjawisk z zakresu rehabilitacji, edukacji, wychowania i opieki, terapii i wsparcia społecznego osób o odmiennym rozwoju. Student właściwie potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące zagadnień pracy dyplomowej; z wykorzystaniem różnych teoretycznych ujęć, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki specjalnej, jak i innych dyscyplin. W odpowiednim stopniu potrafi przygotowywać i prowadzić badania: rozróżniać orientacje w metodologii badań społecznych, dokonać przeglądu literatury opracowywanego problemu badawczego; dobrze przygotowuje wstępną bibliografię załącznikową i w odpowiednim zakresie opracowuje projekt swoich badań; dobrze potrafi przygotować i opracować część teoretyczną pracy, zgodną z wymogami pisania pracy naukowej (korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym); w oparciu o opracowaną wcześniej metodologię badań własnych, odpowiednio analizuje przykłady, dobrze projektuje i przeprowadza badania pedagogiczne; dobrze przygotowuje i wykonuje całość pracy dyplomowej; posiada właściwą umiejętność pisania pracy naukowo-badawczej. Student posiada odpowiednią umiejętność analizy i interpretacji badań własnych, sformułowania i opracowania wniosków końcowych, prezentacji wyników. Dobrze potrafi wskazywać obszary wymagające modyfikacji, wdrażać działania innowacyjne; odpowiednio potrafi wskazywać kierunki dalszych badań.

Kompetencje społeczne

Student ma odpowiednią świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie metodologii badań naukowych. Właściwie rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. Dobrze wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Student dobrze dokonuje samooceny własnych kompetencji językowych i właściwie doskonali umiejętności wykorzystywania dostępnych źródeł. Nabył odpowiednią świadomość wagi pisania i obrony pracy dyplomowej (naukowo-badawczej).

ocena 5.0 (bdb):

Wiedza

Student posiada bardzo dobrą znajomość projektowania i prowadzenia badań w obszarze pedagogiki specjalnej; w szczególności bezbłędnie definiuje wiedzę o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badań; bardzo dobrze zna tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody. Student posiada bardzo dobrze pogłębioną znajomość systematyki w obrębie pedagogiki specjalnej, jej przedmiotowych i metodologicznych relacji z innymi naukami. Student prezentuje bardzo dobrze pogłębioną i uporządkowaną wiedzę z zakresu biologicznych, psychologicznych, społecznych, filozoficznych uwarunkowań edukacji; w pełni rozumie istotę prawidłowości i odmienności rozwoju, normy i odchylenia od normy.

Umiejętności

Student w pełni potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej i powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretacji konkretnych procesów i zjawisk z zakresu rehabilitacji, edukacji, wychowania i opieki, terapii i wsparcia społecznego osób o odmiennym rozwoju. Student bardzo dobrze potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące zagadnień pracy dyplomowej; z wykorzystaniem różnych teoretycznych ujęć, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki specjalnej, jak i innych dyscyplin. Kompletnie potrafi przygotowywać i prowadzić badania: rozróżniać orientacje w metodologii badań społecznych, dokonać przeglądu literatury opracowywanego problemu badawczego; bardzo dobrze przygotowuje wstępną bibliografię załącznikową i w pełnym zakresie opracowuje projekt swoich badań; bardzo dobrze potrafi przygotować i opracować część teoretyczną pracy, zgodną z wymogami pisania pracy naukowej (korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym); w oparciu o opracowaną wcześniej metodologię badań własnych, bezbłędnie analizuje przykłady, bardzo dobrze projektuje i przeprowadza badania pedagogiczne; bardzo dobrze przygotowuje i wykonuje całość pracy dyplomowej; posiada kompletną umiejętność pisania pracy naukowo-badawczej. Student posiada bardzo dobrą umiejętność analizy i interpretacji badań własnych, sformułowania i opracowania wniosków końcowych, prezentacji wyników. Bardzo dobrze potrafi wskazywać obszary wymagające modyfikacji, wdrażać działania innowacyjne; w pełni potrafi wskazywać kierunki dalszych badań.

Kompetencje społeczne

Student ma kompletną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie metodologii badań naukowych. W pełni rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego. Bardzo dobrze wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Student bezbłędnie dokonuje samooceny własnych kompetencji językowych i w pełni doskonali umiejętności wykorzystywania dostępnych źródeł. Nabył pełną świadomość wagi pisania i obrony pracy dyplomowej (naukowo-badawczej).

Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)

Time span: 2021-10-01 - 2022-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 15 hours, 13 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 15 hours, 14 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 15 hours, 7 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 25(30) godz.]:

udział w ćwiczeniach: 60 godz.

konsultacje: 50 godz.

przygotowanie do ćwiczeń: 80 godz.

czytanie wskazanej literatury: 150 godz.

przygotowanie referatu/pracy: 250 godz.

przygotowanie do kolokwium: 10 godz.

suma godzin: 600[600/25(30) = 20]

Liczba ECTS: 20

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 15 hours, 7 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 25(30) godz.]:

udział w ćwiczeniach: 60 godz.

konsultacje: 50 godz.

przygotowanie do ćwiczeń: 80 godz.

czytanie wskazanej literatury: 150 godz.

przygotowanie referatu/pracy: 250 godz.

przygotowanie do kolokwium: 10 godz.

suma godzin: 600[600/25(30) = 20]

Liczba ECTS: 20

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)

Time span: 2024-02-15 - 2024-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 15 hours, 1 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Seminar - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)