Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Metodyka edukacji informatycznej i posługiwania się technologią informacyjno-komunikacyjną

General data

Course ID: WNP-PPW-MEIC
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Metodyka edukacji informatycznej i posługiwania się technologią informacyjno-komunikacyjną
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 5.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: (unknown)
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

(in Polish) symbole efektów uczenia się dla kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, studia stacjonarne jednolite magisterskie:


PPW_W05, PPW_W19, PPW_U04,

PPW_U08, PPW_K03

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 45 hours, 36 places more information
Coordinators: Ewelina Rzońca
Group instructors: Ewelina Rzońca
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Classes - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z treściami programowymi z zakresu edukacji informatycznej w klasach 1-3, metodami pracy, podstawami kodowania i programowania oraz sposobami organizacji procesu dydaktycznego, również w formie zdalnej.

Celem przedmiotu jest doskonalenie .umiejętności planowania procesu dydaktycznego z zakresu edukacji informatycznej w klasach 1-3 z wykorzystaniem odpowiednich metod i narzędzi medialnych.

Bibliography: (in Polish)

Bednarek J., Multimedia w kształceniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.

Cyberprzestrzeń. Człowiek. Edukacja, red. J. Bednarek, A. Andrzejewska, (t. 1, 2, 4, 5), Toruń 2015-2020.

Edukacja a nowe technologie w kulturze, informacji i komunikacji, red. D. Siemieniecka, Toruń 2015.

Juszczyk S., Metodyka nauczania informatyki w szkole,

Kulasza R., Langa S., Leśniakiewicz D. i inni, Młodzi giganci programowania. Scratch, wyd. II, Gliwice 2021.

Morańska D., Ciesielska, M. Jędrzejko M., Edukacja w cyfrowym świecie. Edukacja 4.0, Toruń 2020.

Nowakowski Z., Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej w praktyce 2. Wybrane zagadnienia,

Podręczniki i zestawy ćwiczeń z edukacji informatycznej oraz kodowania.

Świć A., Kodowanie na dywanie w przedszkolu, w szkole i w domu, Opole 2017.

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)