Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Special education

General data

Course ID: WNP-PPW-PS
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Special education
Name in Polish: Pedagogika specjalna
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 0 OR 3.00 (differs over time) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

(in Polish) symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA, studia stacjonarne jednolite magisterskie:

PPW_W03, PPW_W08, PPW_U05, PPW_K04


symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA SPECJALNA, studia jednolite magisterskie:

PSPE_W01 PSPE_W02 PSPE_W04 PSPE_W08 PSPE_U01

Full description: (in Polish)

Realizacja przedmiotu służy:

- uzyskaniu przez Studenta wiedzy o źródłach, charakterze, miejscu i znaczeniu pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowym i metodologicznym powiązaniu z naukami społecznymi, humanistycznymi i naukami o zdrowiu, jak również w obrębie subdyscyplin pedagogiki specjalnej;

- nabyciu przez Studenta umiejętności wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu pedagogiki specjalnej i powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretacji konkretnych procesów i zjawisk w zakresie rehabilitacji, edukacji, wychowania i opieki, terapii, wsparcia i resocjalizacji dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozumienia różnorodnych uwarunkowań tych procesów;

- wyposażeniu Studenta w kompetencje społeczne uzdatniające do odpowiedzialnego podejmowania profesjonalnych wyzwań zawodowych, wynikających z roli nauczyciela edukacji elementarnej pracującego wg koncepcji edukacji włączającej lub pedagoga specjalnego z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Efekty przedmiotowe dla kierunku PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA, studia stacjonarne jednolite magisterskie:

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1. - PPW_W03; Efekt przedmiotowy 2. - PPW_W08

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 3. - PPW_U05

Efekty przedmiotowe w zakresie kompetencji społecznych:

Efekt przedmiotowy 4. - PPW_K04

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1.

Student objaśnia w stopniu pogłębionym paradygmaty wczesnej edukacji, ich uwarunkowania i konsekwencje przyjętych założeń teoretycznych w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Definiuje strukturę i funkcje systemu edukacji specjalnej (różnicuje nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca), objaśnia współczesne sposoby realizacji zasady inkluzji).

Efekt przedmiotowy 2.

Student identyfikuje uwarunkowania biologiczne, psychologiczne i społeczne funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej i terapeutycznej (dzieci (uczniów) ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi) w edukacji elementarnej. Definiuje istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii.

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 3.

Student wykorzystuje merytoryczną i metodyczną wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktycznego, wychowawczego w przedszkolu i szkole, przy uwzględnieniu specyficznych potrzeb i możliwości poszczególnych dzieci (uczniów) oraz grupy przedszkolnej lub klasy.

Efekty przedmiotowe w zakresie kompetencji społecznych:

Efekt przedmiotowy 4.

Student stosuje słownictwo umożliwiające współpracę z nauczycielami, pedagogami, specjalistami, rodzicami dzieci (uczniów) i innymi członkami społeczności przedszkolnej, szkolnej i lokalnej.

Efekty przedmiotowe dla kierunku PEDAGOGIKA SPECJALNA, studia jednolite magisterskie:

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1. - PSPE_W01; Efekt przedmiotowy 2. - PSPE_W02; Efekt przedmiotowy 3. - PSPE_W04; Efekt przedmiotowy 4. - PSPE_W08

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 5. - PSPE_U01

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1.

Student objaśnia w stopniu pogłębionym źródła, charakter, miejsce i znaczenie pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowe i metodologiczne powiązanie z naukami społecznymi, humanistycznymi i naukami o zdrowiu.

Efekt przedmiotowy 2.

Student charakteryzuje w sposób pogłębiony różne subdyscypliny pedagogiki specjalnej, objaśnia terminologię, teorię i metodykę wykonywania typowych zadań oraz normy, procedury i dobre praktyki stosowane w różnych obszarach pedagogiki specjalnej.

Efekt przedmiotowy 3.

Student charakteryzuje w stopniu pogłębionym koncepcje edukacji, rehabilitacji, terapii i resocjalizacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz różnorodne uwarunkowania tych procesów.

Efekt przedmiotowy 4.

Student różnicuje w stopniu pogłębionym współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca).

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 5.

Student diagnozuje i analizuje złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

KRYTERIA OCENIANIA dla kierunku PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA

ocena 3,0 (dst)

Wiedza

Student z trudem objaśnia paradygmaty wczesnej edukacji, ich uwarunkowania i konsekwencje przyjętych założeń teoretycznych w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Z błędami definiuje strukturę i funkcje systemu edukacji specjalnej (z trudnością różnicuje nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca), elementarnie objaśnia współczesne sposoby realizacji zasady inkluzji). Na poziomie podstawowym identyfikuje uwarunkowania biologiczne, psychologiczne i społeczne funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej i terapeutycznej (dzieci (uczniów) ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi) w edukacji elementarnej. Z trudem definiuje istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii.

Umiejętności

Student z trudem wykorzystuje merytoryczną i metodyczną wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktycznego, wychowawczego w przedszkolu i szkole, przy uwzględnieniu specyficznych potrzeb i możliwości poszczególnych dzieci (uczniów) oraz grupy przedszkolnej lub klasy.

Kompetencje społeczne

Student elementarnie stosuje słownictwo umożliwiające współpracę z nauczycielami, pedagogami, specjalistami, rodzicami dzieci (uczniów) i innymi członkami społeczności przedszkolnej, szkolnej i lokalnej.

ocena 3,5 (dst plus)

Wiedza

Student dostatecznie objaśnia paradygmaty wczesnej edukacji, ich uwarunkowania i konsekwencje przyjętych założeń teoretycznych w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Poprawnie definiuje strukturę i funkcje systemu edukacji specjalnej (poprawnie różnicuje nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca), dostatecznie objaśnia współczesne sposoby realizacji zasady inkluzji). Poprawnie identyfikuje uwarunkowania biologiczne, psychologiczne i społeczne funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej i terapeutycznej (dzieci (uczniów) ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi) w edukacji elementarnej. Poprawnie definiuje istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii.

Umiejętności

Student poprawnie wykorzystuje merytoryczną i metodyczną wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktycznego, wychowawczego w przedszkolu i szkole, przy uwzględnieniu specyficznych potrzeb i możliwości poszczególnych dzieci (uczniów) oraz grupy przedszkolnej lub klasy.

Kompetencje społeczne

Student poprawnie stosuje słownictwo umożliwiające współpracę z nauczycielami, pedagogami, specjalistami, rodzicami dzieci (uczniów) i innymi członkami społeczności przedszkolnej, szkolnej i lokalnej.

ocena 4,0 (db)

Wiedza

Student zadowalająco objaśnia paradygmaty wczesnej edukacji, ich uwarunkowania i konsekwencje przyjętych założeń teoretycznych w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Odpowiednio definiuje strukturę i funkcje systemu edukacji specjalnej (dość dobrze różnicuje nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca), zadowalająco objaśnia współczesne sposoby realizacji zasady inkluzji). Dość dobrze identyfikuje uwarunkowania biologiczne, psychologiczne i społeczne funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej i terapeutycznej (dzieci (uczniów) ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi) w edukacji elementarnej. Prawidłowo definiuje istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii.

Umiejętności

Student zadowalająco wykorzystuje merytoryczną i metodyczną wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktycznego, wychowawczego w przedszkolu i szkole, przy uwzględnieniu specyficznych potrzeb i możliwości poszczególnych dzieci (uczniów) oraz grupy przedszkolnej lub klasy.

Kompetencje społeczne

Student zadowalająco stosuje słownictwo umożliwiające współpracę z nauczycielami, pedagogami, specjalistami, rodzicami dzieci (uczniów) i innymi członkami społeczności przedszkolnej, szkolnej i lokalnej.

ocena 4,5 (db plus)

Wiedza

Student właściwie objaśnia paradygmaty wczesnej edukacji, ich uwarunkowania i konsekwencje przyjętych założeń teoretycznych w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Dobrze definiuje strukturę i funkcje systemu edukacji specjalnej (trafnie różnicuje nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca), właściwie objaśnia współczesne sposoby realizacji zasady inkluzji). Trafnie identyfikuje uwarunkowania biologiczne, psychologiczne i społeczne funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej i terapeutycznej (dzieci (uczniów) ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi) w edukacji elementarnej. Właściwie definiuje istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii.

Umiejętności

Student właściwie wykorzystuje merytoryczną i metodyczną wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktycznego, wychowawczego w przedszkolu i szkole, przy uwzględnieniu specyficznych potrzeb i możliwości poszczególnych dzieci (uczniów) oraz grupy przedszkolnej lub klasy.

Kompetencje społeczne

Student właściwie stosuje słownictwo umożliwiające współpracę z nauczycielami, pedagogami, specjalistami, rodzicami dzieci (uczniów) i innymi członkami społeczności przedszkolnej, szkolnej i lokalnej.

ocena 5,0 (bdb)

Wiedza

Student w pełni objaśnia w stopniu pogłębionym paradygmaty wczesnej edukacji, ich uwarunkowania i konsekwencje przyjętych założeń teoretycznych w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Kompletnie definiuje strukturę i funkcje systemu edukacji specjalnej (bardzo dobrze różnicuje nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca), wzorowo objaśnia współczesne sposoby realizacji zasady inkluzji). Bezbłędnie identyfikuje uwarunkowania biologiczne, psychologiczne i społeczne funkcjonowania uczestników działalności edukacyjnej i terapeutycznej (dzieci (uczniów) ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi) w edukacji elementarnej. Wzorowo definiuje istotę funkcjonalności i dysfunkcjonalności, harmonii i dysharmonii, normy i patologii.

Umiejętności

Student w pełni wykorzystuje merytoryczną i metodyczną wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktycznego, wychowawczego w przedszkolu i szkole, przy uwzględnieniu specyficznych potrzeb i możliwości poszczególnych dzieci (uczniów) oraz grupy przedszkolnej lub klasy.

Kompetencje społeczne

Student kompletnie stosuje słownictwo umożliwiające współpracę z nauczycielami, pedagogami, specjalistami, rodzicami dzieci (uczniów) i innymi członkami społeczności przedszkolnej, szkolnej i lokalnej.

KRYTERIA OCENIANIA dla kierunku PEDAGOGIKA SPECJALNA

ocena 3,0 (dst)

Wiedza

Student z trudem objaśnia źródła, charakter, miejsce i znaczenie pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowe i metodologiczne powiązanie z naukami społecznymi, humanistycznymi i naukami o zdrowiu. Z błędami charakteryzuje różne subdyscypliny pedagogiki specjalnej, z trudnością objaśnia terminologię, teorię i metodykę wykonywania typowych zadań oraz normy, procedury i dobre praktyki stosowane w różnych obszarach pedagogiki specjalnej. Elementarnie charakteryzuje koncepcje edukacji, rehabilitacji, terapii i resocjalizacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz różnorodne uwarunkowania tych procesów. Z trudem różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca).

Umiejętności:

Student elementarnie diagnozuje i analizuje złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, z trudem integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin.

ocena 3,5 (dst plus)

Wiedza

Student dostatecznie objaśnia źródła, charakter, miejsce i znaczenie pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowe i metodologiczne powiązanie z naukami społecznymi, humanistycznymi i naukami o zdrowiu. Poprawnie charakteryzuje różne subdyscypliny pedagogiki specjalnej, dostatecznie objaśnia terminologię, teorię i metodykę wykonywania typowych zadań oraz normy, procedury i dobre praktyki stosowane w różnych obszarach pedagogiki specjalnej. Poprawnie charakteryzuje koncepcje edukacji, rehabilitacji, terapii i resocjalizacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz różnorodne uwarunkowania tych procesów. Dostatecznie różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca).

Umiejętności:

Student poprawnie diagnozuje i analizuje złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, dostatecznie integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin.

ocena 4,0 (db)

Wiedza

Student zadowalająco objaśnia źródła, charakter, miejsce i znaczenie pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowe i metodologiczne powiązanie z naukami społecznymi, humanistycznymi i naukami o zdrowiu. Odpowiednio charakteryzuje różne subdyscypliny pedagogiki specjalnej, prawidłowo objaśnia terminologię, teorię i metodykę wykonywania typowych zadań oraz normy, procedury i dobre praktyki stosowane w różnych obszarach pedagogiki specjalnej. Dość dobrze charakteryzuje koncepcje edukacji, rehabilitacji, terapii i resocjalizacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz różnorodne uwarunkowania tych procesów. Odpowiednio różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca).

Umiejętności:

Student dość dobrze diagnozuje i analizuje złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, odpowiednio integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin.

ocena 4,5 (db plus)

Wiedza

Student właściwie objaśnia źródła, charakter, miejsce i znaczenie pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowe i metodologiczne powiązanie z naukami społecznymi, humanistycznymi i naukami o zdrowiu. Trafnie charakteryzuje różne subdyscypliny pedagogiki specjalnej, właściwie objaśnia terminologię, teorię i metodykę wykonywania typowych zadań oraz normy, procedury i dobre praktyki stosowane w różnych obszarach pedagogiki specjalnej. Dobrze charakteryzuje koncepcje edukacji, rehabilitacji, terapii i resocjalizacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz różnorodne uwarunkowania tych procesów. Właściwie różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca).

Umiejętności:

Student trafnie diagnozuje i analizuje złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, właściwie integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin.

ocena 5,0 (bdb)

Wiedza

Student kompletnie objaśnia w stopniu pogłębionym źródła, charakter, miejsce i znaczenie pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowe i metodologiczne powiązanie z naukami społecznymi, humanistycznymi i naukami o zdrowiu. W pełni charakteryzuje w sposób pogłębiony różne subdyscypliny pedagogiki specjalnej, bezbłędnie objaśnia terminologię, teorię i metodykę wykonywania typowych zadań oraz normy, procedury i dobre praktyki stosowane w różnych obszarach pedagogiki specjalnej. W pełni charakteryzuje w stopniu pogłębionym koncepcje edukacji, rehabilitacji, terapii i resocjalizacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz różnorodne uwarunkowania tych procesów. Bezbłędnie różnicuje w stopniu pogłębionym współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca).

Umiejętności:

Student bardzo dobrze diagnozuje i analizuje złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, w pełni integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin.

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 30 hours, 30 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Lectures - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 25 godz.]:

Udział w wykładzie - 45 godz. (sem. zimowy – 30 godz., sem. letni – 15 godz.)

Konsultacje - 5 godz.

Czytanie literatury - 30 godz.

Przygotowanie do zaliczenia (1 semestr) - 30 godz.

Przygotowanie do egzaminu (2 semestr) - 40 godz.

Suma godzin - 150 [150/25 = 6]

Liczba ECTS: 6


Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 15 hours, 27 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - examination
Lectures - examination
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 25 godz.]:

Udział w wykładzie - 45 godz. (sem. zimowy – 30 godz., sem. letni – 15 godz.)

Konsultacje - 5 godz.

Czytanie literatury - 30 godz.

Przygotowanie do zaliczenia (1 semestr) - 30 godz.

Przygotowanie do egzaminu (2 semestr) - 40 godz.

Suma godzin - 150 [150/25 = 6]

Liczba ECTS: 6

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 30 hours, 75 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Lectures - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 25 godz.]:

Udział w wykładzie (godziny kontaktowe) – sem. zimowy – 30 godz.

Czytanie literatury – 15 godz.

Przygotowanie do zaliczenia, konsultacje – 30 godz.

Suma godzin – 75 [75/25 = 3]

Liczba ECTS: 3

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)

Time span: 2024-02-15 - 2024-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lectures, 15 hours, 75 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - examination
Lectures - examination
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 25 godz.]:

Udział w wykładzie (godziny kontaktowe) – sem. letni – 15 godz.

Czytanie literatury – 20 godz.

Przygotowanie do egzaminu, konsultacje – 40 godz.

Suma godzin – 75 [75/25 = 3]

Liczba ECTS: 3

Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)