Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Teaching methodology in diverse groups II - space, materials and tools

General data

Course ID: WNP-PS-MK
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Teaching methodology in diverse groups II - space, materials and tools
Name in Polish: Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych II - przestrzeń, materiały i narzędzia
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 0 OR 3.00 (depends on study program) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

(in Polish) symbole efektów uczenia się dla kierunku pedagogika specjalna, studia jednolite magisterskie:


PS_W8, PS_W9, PS_W10, PS_W11, PS_U4, PS_U7, PS_U8, PS_U10, PS_U11, PS_K5

Preliminary Requirements:

(in Polish) Zaliczenie przedmiotów:

Pedagogika specjalna, Metodyka pracy w grupach zróżnicowanych – I – metody, formy nauczania i indywidualizacja pracy.


Full description: (in Polish)

Celem przedmiotu jest zapoznanie Studentów ze specyfiką pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w edukacji włączającej; wypracowanie umiejętności projektowania działań edukacyjno-terapeutycznych w pracy z heterogeniczną grupą uczniów z uwzględnieniem założeń inkluzyjnych – a w szczególności zaprojektowanie: a) przestrzeni edukacyjnej do potrzeb uczniów zróżnicowanych rozwojowo, ułatwiającej edukację i komunikację, b) materiałów, narzędzi, pomocy dydaktycznych i rehabilitacyjnych, wskazanie technologii wspomagających w pracy z uczniem ze SPE.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1. - PS_W8 ; Efekt przedmiotowy 2. - PS_W9; Efekt przedmiotowy 3. - PS_W10; Efekt przedmiotowy 4. - PS_W11

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 5. - PS_U4; Efekt przedmiotowy 6. - PS_U7; Efekt przedmiotowy 7. - PS_U8; Efekt przedmiotowy 8. - PS_U10; Efekt przedmiotowy 9. - PS_U11

Efekty przedmiotowe w zakresie kompetencji społecznych:

Efekt przedmiotowy 10. - PS_K5

Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:

Efekt przedmiotowy 1.

Student różnicuje w stopniu pogłębionym współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca).

Efekt przedmiotowy 2.

Student objaśnia w stopniu pogłębionym system edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi w kontekście systemu kształcenia powszechnego.

Efekt przedmiotowy 3.

Student różnicuje organizację i metodykę kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie włączającym, integracyjnym i specjalnym, charakteryzuje efektywne strategie nauczania i uniwersalnego projektowania zajęć, opisuje sposoby

indywidualizacji lekcji, identyfikuje modele współpracy pedagogów specjalnych z nauczycielami, specjalistami i rodzicami.

Efekt przedmiotowy 4.

Student objaśnia merytoryczną i metodyczną specyfikę zajęć edukacyjnych, profilaktycznych i resocjalizacyjnych, dedykowanych osobom niedostosowanym społecznie, zagrożonym niedostosowaniem i wywodzącym się z różnych grup etnicznych i kulturowych – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:

Efekt przedmiotowy 5.

Student diagnozuje, analizuje i ocenia złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin, niezbędną do projektowania i prowadzenia zajęć z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Efekt przedmiotowy 6.

Student przygotowuje się do prowadzenia zajęć w grupie zróżnicowanej: wykorzystując zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć, indywidualizuje zadania, dostosowuje metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze SPE (w tym uczniów niedostosowanych społecznie, zagrożonych niedostosowaniem i wywodzących się z różnych grup etnicznych i kulturowych).

Efekt przedmiotowy 7.

Student wdraża efektywne programy zwiększające umiejętności poznawcze i kompetencje społeczne oraz programy poprawiające integrację rówieśniczą uczniów z uwzględnieniem specyfiki ich potrzeb.

Efekt przedmiotowy 8.

Student dokonuje samooceny własnych kompetencji edukacyjno-terapeutycznych, doskonali umiejętności metodyczne, wskazuje obszary wymagające modyfikacji, eksperymentuje i wdraża działania innowacyjne.

Efekt przedmiotowy 9.

Student uczestniczy w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktyczno-terapeutycznego na rzecz uczniów ze SPE – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Efekty przedmiotowe w zakresie kompetencji społecznych:

Efekt przedmiotowy 10.

Student jest przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym, świadomie podejmuje starania na rzecz stałego samodoskonalenia się i kształtowania postawy odpowiedzialności za powierzone indywidualne i zespołowe zadania wynikające z roli zawodowej nauczyciela-pedagoga specjalnego.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

KRYTERIA OCENIANIA

ocena 3,0 (dst)

Wiedza

Student z trudem różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca). Z błędami objaśnia system edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi w kontekście systemu kształcenia powszechnego. Elementarnie różnicuje organizację i metodykę kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie włączającym, integracyjnym i specjalnym, z trudnością charakteryzuje efektywne strategie nauczania i uniwersalnego projektowania zajęć, z błędami opisuje sposoby indywidualizacji lekcji, z trudem identyfikuje modele współpracy pedagogów specjalnych z nauczycielami, specjalistami i rodzicami. Z trudem objaśnia merytoryczną i metodyczną specyfikę zajęć edukacyjnych, profilaktycznych i resocjalizacyjnych, dedykowanych osobom niedostosowanym społecznie, zagrożonym niedostosowaniem i wywodzącym się z różnych grup etnicznych i kulturowych – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Umiejętności

Student z trudem diagnozuje, analizuje i ocenia złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, elementarnie integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin, niezbędną do projektowania i prowadzenia zajęć z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W sposób elementarny przygotowuje się do prowadzenia zajęć w grupie zróżnicowanej: wykorzystując zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć, z trudem indywidualizuje zadania, dostosowuje metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze SPE (w tym uczniów niedostosowanych społecznie, zagrożonych niedostosowaniem i wywodzących się z różnych grup etnicznych i kulturowych). Z trudem wdraża efektywne programy zwiększające umiejętności poznawcze i kompetencje społeczne oraz programy poprawiające integrację rówieśniczą uczniów z uwzględnieniem specyfiki ich potrzeb. Z trudem dokonuje samooceny własnych kompetencji edukacyjno-terapeutycznych, elementarnie doskonali umiejętności metodyczne, z błędami wskazuje obszary wymagające modyfikacji, z trudem eksperymentuje i wdraża działania innowacyjne. Elementarnie uczestniczy w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktyczno-terapeutycznego na rzecz uczniów ze SPE – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Kompetencje społeczne

Student jest słabo przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym, z trudem świadomie podejmuje starania na rzecz

stałego samodoskonalenia się i kształtowania postawy odpowiedzialności za powierzone indywidualne i zespołowe zadania wynikające z roli zawodowej nauczyciela-pedagoga specjalnego.

ocena 3,5 (dst plus)

Wiedza

Student dostatecznie różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca). Poprawnie objaśnia system edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi w kontekście systemu kształcenia powszechnego. Dostatecznie różnicuje organizację i metodykę kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie włączającym, integracyjnym i specjalnym, poprawnie charakteryzuje efektywne strategie nauczania i uniwersalnego projektowania zajęć, dostatecznie opisuje sposoby indywidualizacji lekcji, poprawnie identyfikuje modele współpracy pedagogów specjalnych z nauczycielami, specjalistami i rodzicami. Poprawnie objaśnia merytoryczną i metodyczną specyfikę zajęć edukacyjnych, profilaktycznych i resocjalizacyjnych, dedykowanych osobom niedostosowanym społecznie, zagrożonym niedostosowaniem i wywodzącym się z różnych grup etnicznych i kulturowych – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Umiejętności

Student poprawnie diagnozuje, analizuje i ocenia złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, dostatecznie integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin, niezbędną do projektowania i prowadzenia zajęć z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W sposób poprawny przygotowuje się do prowadzenia zajęć w grupie zróżnicowanej: wykorzystując zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć, poprawnie indywidualizuje zadania, dostosowuje metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze SPE (w tym uczniów niedostosowanych społecznie, zagrożonych niedostosowaniem i wywodzących się z różnych grup etnicznych i kulturowych). Poprawnie wdraża efektywne programy zwiększające umiejętności poznawcze i kompetencje społeczne oraz programy poprawiające integrację rówieśniczą uczniów z uwzględnieniem specyfiki ich potrzeb. Na poziomie dostatecznym dokonuje samooceny własnych kompetencji edukacyjno-terapeutycznych, poprawnie doskonali umiejętności metodyczne, poprawnie wskazuje obszary wymagające modyfikacji, poprawnie eksperymentuje i wdraża działania innowacyjne. Dostatecznie uczestniczy w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktyczno-terapeutycznego na rzecz uczniów ze SPE – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Kompetencje społeczne

Student jest dostatecznie przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym, dostatecznie świadomie podejmuje starania na rzecz stałego samodoskonalenia się i kształtowania postawy odpowiedzialności za powierzone indywidualne i zespołowe zadania wynikające z roli zawodowej nauczyciela-pedagoga specjalnego.

ocena 4,0 (db)

Wiedza

Student zadowalająco różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca). Odpowiednio objaśnia system edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi w kontekście systemu kształcenia powszechnego. Dość dobrze różnicuje organizację i metodykę kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie włączającym, integracyjnym i specjalnym, zadowalająco charakteryzuje efektywne strategie nauczania i uniwersalnego projektowania zajęć, odpowiednio opisuje sposoby indywidualizacji lekcji, dość dobrze identyfikuje modele współpracy pedagogów specjalnych z nauczycielami, specjalistami i rodzicami. Odpowiednio objaśnia merytoryczną i metodyczną specyfikę zajęć edukacyjnych, profilaktycznych i resocjalizacyjnych, dedykowanych osobom niedostosowanym społecznie, zagrożonym niedostosowaniem i wywodzącym się z różnych grup etnicznych i kulturowych – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Umiejętności

Student zadowalająco diagnozuje, analizuje i ocenia złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, odpowiednio integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin, niezbędną do projektowania i prowadzenia zajęć z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W sposób zadowalający przygotowuje się do prowadzenia zajęć w grupie zróżnicowanej: wykorzystując zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć, odpowiednio indywidualizuje zadania, dostosowuje metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze SPE (w tym uczniów niedostosowanych społecznie, zagrożonych niedostosowaniem i wywodzących się z różnych grup etnicznych i kulturowych). Zadowalająco wdraża efektywne programy zwiększające umiejętności poznawcze i kompetencje społeczne oraz programy poprawiające integrację rówieśniczą uczniów z uwzględnieniem specyfiki ich potrzeb. Na poziomie zadowalającym dokonuje samooceny własnych kompetencji edukacyjno-terapeutycznych, odpowiednio doskonali umiejętności metodyczne, dość dobrze wskazuje obszary wymagające modyfikacji, zadowalająco eksperymentuje i wdraża działania innowacyjne. Odpowiednio uczestniczy w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktyczno-terapeutycznego na rzecz uczniów ze SPE – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Kompetencje społeczne

Student jest zadowalająco przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym, odpowiednio świadomie podejmuje starania na rzecz stałego samodoskonalenia się i kształtowania postawy odpowiedzialności za powierzone indywidualne i zespołowe zadania wynikające z roli zawodowej nauczyciela-pedagoga specjalnego.

ocena 4,5 (db plus)

Wiedza

Student właściwie różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca). Trafnie objaśnia system edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi w kontekście systemu kształcenia powszechnego. Dobrze różnicuje organizację i metodykę kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie włączającym, integracyjnym i specjalnym, trafnie charakteryzuje efektywne strategie nauczania i uniwersalnego projektowania zajęć, właściwie opisuje sposoby indywidualizacji lekcji, dobrze identyfikuje modele współpracy pedagogów specjalnych z nauczycielami, specjalistami i rodzicami. Właściwie objaśnia merytoryczną i metodyczną specyfikę zajęć edukacyjnych, profilaktycznych i resocjalizacyjnych, dedykowanych osobom niedostosowanym społecznie, zagrożonym niedostosowaniem i wywodzącym się z różnych grup etnicznych i kulturowych – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Umiejętności

Student właściwie diagnozuje, analizuje i ocenia złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, trafnie integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin, niezbędną do projektowania i prowadzenia zajęć z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W sposób właściwy przygotowuje się do prowadzenia zajęć w grupie zróżnicowanej: wykorzystując zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć, dobrze indywidualizuje zadania, dostosowuje metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze SPE (w tym uczniów niedostosowanych społecznie, zagrożonych niedostosowaniem i wywodzących się z różnych grup etnicznych i kulturowych). Właściwie wdraża efektywne programy zwiększające umiejętności poznawcze i kompetencje społeczne oraz programy poprawiające integrację rówieśniczą uczniów z uwzględnieniem specyfiki ich potrzeb. Na poziomie właściwym dokonuje samooceny własnych kompetencji edukacyjno-terapeutycznych, trafnie doskonali umiejętności metodyczne, dobrze wskazuje obszary wymagające modyfikacji, właściwie eksperymentuje i wdraża działania innowacyjne. Właściwie uczestniczy w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktyczno-terapeutycznego na rzecz uczniów ze SPE – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Kompetencje społeczne

Student jest właściwie przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym, wysoce świadomie podejmuje starania na rzecz stałego samodoskonalenia się i kształtowania postawy odpowiedzialności za powierzone indywidualne i zespołowe zadania wynikające z roli zawodowej nauczyciela-pedagoga specjalnego.

ocena 5,0 (bdb)

Wiedza

Student bezbłędnie różnicuje współczesne podejścia do problemów uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (podmiotowość, autonomia, samostanowienie, jakość życia) i wynikające z nich nowe formy edukacji (integracyjna, włączająca). W pełni objaśnia system edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi w kontekście systemu kształcenia powszechnego. Bardzo dobrze różnicuje organizację i metodykę kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie włączającym, integracyjnym i specjalnym, kompletnie charakteryzuje efektywne strategie nauczania i uniwersalnego projektowania zajęć, bezbłędnie opisuje sposoby indywidualizacji lekcji, bardzo dobrze identyfikuje modele współpracy pedagogów specjalnych z nauczycielami, specjalistami i rodzicami. Wzorowo objaśnia merytoryczną i metodyczną specyfikę zajęć edukacyjnych, profilaktycznych i resocjalizacyjnych, dedykowanych osobom niedostosowanym społecznie, zagrożonym niedostosowaniem i wywodzącym się z różnych grup etnicznych i kulturowych – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Umiejętności

Student bardzo dobrze diagnozuje, analizuje i ocenia złożone sytuacje edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne i resocjalizacyjne, wzorowo integrując i wykorzystując w tym celu wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin, niezbędną do projektowania i prowadzenia zajęć z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W sposób bezbłędny przygotowuje się do prowadzenia zajęć w grupie zróżnicowanej: wykorzystując zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć, bardzo dobrze indywidualizuje zadania, dostosowuje metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze SPE (w tym uczniów niedostosowanych społecznie, zagrożonych niedostosowaniem i wywodzących się z różnych grup etnicznych i kulturowych). Bezbłędnie wdraża efektywne programy zwiększające umiejętności poznawcze i kompetencje społeczne oraz programy poprawiające integrację rówieśniczą uczniów z uwzględnieniem specyfiki ich potrzeb. Na poziomie wzorowym dokonuje samooceny własnych kompetencji edukacyjno-terapeutycznych, wzorowo doskonali umiejętności metodyczne, bardzo dobrze wskazuje obszary wymagające modyfikacji, modelowo eksperymentuje i wdraża działania innowacyjne. Wzorowo uczestniczy w projektowaniu, adaptacji, realizacji, ewaluacji i modyfikacji procesu dydaktyczno-terapeutycznego na rzecz uczniów ze SPE – zgodnie z wybranym modułem kształcenia.

Kompetencje społeczne

Student jest w pełni przekonany o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym, w pełni świadomie podejmuje starania na rzecz stałego samodoskonalenia się i kształtowania postawy odpowiedzialności za powierzone indywidualne i zespołowe zadania wynikające z roli zawodowej nauczyciela-pedagoga specjalnego.

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours, 17 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Classes - graded credit
(in Polish) E-Learning:

(in Polish) E-Learning (pełny kurs)

(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 30 godz.]:

Udział w ćwiczeniach - 30 godz.

Konsultacje - 5 godz.

Czytanie literatury - 20 godz.

Przygotowanie do zajęć - 15 godz.

Przygotowanie prezentacji - 20 godz.

Suma godzin - 90 [90/30 = 3]

Liczba ECTS: 3


Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)

Time span: 2024-02-15 - 2024-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours, 18 places more information
Coordinators: Marzena Dycht
Group instructors: Marzena Dycht
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Classes - graded credit
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

(in Polish) ECTS [1 ECTS = 30 godz.]:

Udział w ćwiczeniach - 30 godz.

Konsultacje - 5 godz.

Czytanie literatury - 20 godz.

Przygotowanie do zajęć - 15 godz.

Przygotowanie prezentacji - 20 godz.

Suma godzin - 90 [90/30 = 3]

Liczba ECTS: 3


Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)