Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Master`s Seminar

General data

Course ID: WP-AD-SEM-2MB
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Master`s Seminar
Name in Polish: Seminarium magisterskie
Organizational unit: Faculty of Law and Administration
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

(in Polish) Wiedza

AD2_W01

AD2_W03

AD2_W04

AD2_W05

AD2_W06

AD2_W07


Umiejętności

AD2_U01

AD2_U02

AD2_U03

AD2_U04

AD2_U05

AD2_U06

AD2_U07

AD2_U08

AD2_U09

AD2_U10


Kompetencje społeczne

AD2_K01

AD2_K02

AD2_K03

AD2_K04

AD2_K06


Short description: (in Polish)

Cele przedmiotu: pomoc studentom w napisaniu pracy dyplomowej, zarówno od strony technicznej, jak i treści merytorycznych w niej zawartych

Full description: (in Polish)

Treści merytoryczne:

1. Zagadnienia metodologiczne związane z pisaniem pracy dyplomowej

2. Zjawisko plagiatu

3. Poszukiwanie i korzystanie z materiałów źródłowych

4. Zagadnienie typowania i formułowania tematów pracy

5. Kwestie formalne przygotowania pracy dyplomowej

6. Wprowadzenie do przygotowania planu pracy dyplomowej

7. Omawianie planów prac dyplomowych

8. Ćwiczenie umiejętności (warsztatu naukowego) pisania pracy

9. Omawianie węzłowych problemów prac poszczególnych seminarzystów

10. Wspólna dyskusja nad fragmentami prac

Bibliography: (in Polish)

Podstawowa:

R. Zenderowski, Praca magisterska : jak pisać i obronić? : wskazówki metodologiczne, Warszawa 2007/2008

literatura służąca ćwiczeniu warsztatu naukowego seminarzystów dobierana w zależności od ich zainteresowań

Uzupełniająca: brak

Efekty kształcenia i opis ECTS:

He has in-depth knowledge of the subject of the thesis

He has the ability to properly formulate research problems and their solutions

He has the ability to use relevant research methods

He has the capacity of logical reasoning and proper use of source material

He understands the need for ethical conduct in the course of his research

Hours of classes (according to the plan of study) with the teacher 60

Consultation with the teacher 60

Self-study student's preparation for classes # 120

TOTAL HOURS 240

The total number of ECTS POINTS FOR COURSE 2

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Metody weryfikacji efektów kształcenia:

praca dyplomowa/ocenianie ciągłe

Kryteria oceniania:

AD2_W01, AD2_W03, AD2_W04, AD2_W06, AD2_W07:

na ocenę 2: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - nie zna i nie rozumie pojęć, instytucji i struktur (w tym reguł normatywnych i prawidłowości nimi rządzących), statusu jednostki oraz wpływu unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych

na ocenę 3, 3,5: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - w stopniu podstawowym zna i rozumie pojęcia, instytucje i struktury (w tym reguły normatywne i prawidłowości nimi rządzące), status jednostki oraz wpływ unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych

na ocenę 4, 4,5: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - dobrze zna i rozumie pojęcia, instytucje i struktury (w tym reguły normatywne i prawidłowości nimi rządzące), status jednostki oraz wpływ unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych

na ocenę 5: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - bardzo dobrze zna i rozumie pojęcia, instytucje i struktury (w tym reguły normatywne i prawidłowości nimi rządzące), status jednostki oraz wpływ unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych

AD2_W05:

na ocenę 2: nie zna i nie rozumie metod, procedur i narzędzi pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.

na ocenę 3, 3,5: w stopniu podstawowym zna i rozumie metody, procedury i narzędzia pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.

na ocenę 4, 4,5: dobrze zna i rozumie metody, procedury i narzędzia pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.

na ocenę 5: bardzo dobrze zna i rozumie metody, procedury i narzędzia pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.

AD2_U01, AD2_U02, AD2_U03, AD2_U04, AD2_U05, AD2_U06, AD2_U07, AD2_U08, AD2_U09, AD2_U10:

na ocenę 2: nie potrafi oceniać zjawisk społecznych przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać danych na ten temat i odpowiednio ich prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań

na ocenę 3, 3,5: w stopniu podstawowym potrafi oceniać zjawiska społeczne przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać dane na ten temat i odpowiednio je prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań

na ocenę 4, 4,5: dobrze potrafi oceniać zjawiska społeczne przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać dane na ten temat i odpowiednio je prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań

na ocenę 5: bardzo dobrze potrafi oceniać zjawiska społeczne przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać dane na ten temat i odpowiednio je prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań

AD2_K01, AD2_K02:

na ocenę 2: w związku z przygotowywaną pracą mgr. nie jest gotów do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia

na ocenę 3, 3,5: w związku z przygotowywaną pracą mgr. jest gotów w stopniu podstawowym do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia

na ocenę 4, 4,5: w związku z przygotowywaną pracą mgr. jest gotów w dobrym stopniu do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia

na ocenę 5: w związku z przygotowywaną pracą mgr. jest gotów w bardzo dobrym stopniu do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia

AD2_K03, AD2_K04, AD2_K06:

na ocenę 2: w zakresie tematyki pracy mgr. nie jest gotów do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej

na ocenę 3, 3,5: w zakresie tematyki pracy mgr. jest gotów w stopniu podstawowym do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej

na ocenę 4, 4,5: w zakresie tematyki pracy mgr. jest gotów w dobrym stopniu do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej

na ocenę 5: w zakresie tematyki pracy mgr. jest gotów w bardzo dobrym stopniu do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)