Electronic document management system
General data
Course ID: | WP-AD-SEZD |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Electronic document management system |
Name in Polish: | System elektronicznego zarządzania dokumentami |
Organizational unit: | Faculty of Law and Administration |
Course groups: | |
Course homepage: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2bf0d7ae59d8491da3ff7ec4f98a83ff%40thread.tacv2/conversations?groupId=ae824b68-f4d7-4ddf-b6ee-bf80b5f99731&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
ECTS credit allocation (and other scores): |
4.00 (differs over time)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) W trakcie zajęć studenci zapoznają się z zagadnieniem dotyczącym zarządzania dokumentacją elektroniczną. przedstawione zostaną zagadnienia dotyczące dokumentów elektronicznych a także narzędzi do ich zarządzania |
Full description: |
(in Polish) Szczegółowy opis zajęć: 1. Pojęcie dokumentu 2. Podpis elektroniczny 3. Archiwa państwowe 4. Systemy zarządzania dokumentacją 5 Warsztaty obsługi systemów zarządzania dokumentacją elektroniczną 6 Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej 7 Zasady przekazywania dokumentów elektronicznych do archiwów 8 IRWA A dokumentacja elektroniczna 9. Bezpieczeństwo zarządzania dokumentami elektronicznymi 10. Cyberzagrożenia a bezpieczeństwo dokumentów elektronicznych |
Bibliography: |
(in Polish) Dokumentacja elektroniczna w podmiotach publicznych, red. G. Szpor, wyd. Wolters Kluwer, 2013r. K. Czaplicki, Dokumenty tożsamości- Jawność i Bezpieczeństwo, wyd. C.H. Beck, Warszawa 2016r. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) EK1. Student potrafi zastosować wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania przebiegu zjawisk społecznych w zakresie zarządzania dokumentami elektronicznymi EK2. Student potrafi wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk prawnych; potrafi tworzyć modele złożonych procesów życia społecznego EK3. Student ma kompetencję w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji kontynuuje poszerzanie posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności, oraz dostrzega potrzebę ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego samodzielnie inspiruje procesy uczenia się EK4 Student jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji EK5. student ma kompetencje w zakresie ustalania celów służących zarządzaniu dokumentacją elektroniczną pis punktów ECTS: Udział w zajęciach : 30 h przygotowanie się do zajęć: 40 h przygotowanie do egzaminu: 30 h suma godzin 100 h liczba punktów ECTS 100h/25 = 4 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Metody : Wykład z elementami warsztatowymi, prowadzony na platformie microsoft teams Typ oceniania : Egzamin/ Prezentacja Kryteria oceniania : EK1. Student potrafi zastosować wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania przebiegu zjawisk społecznych Na ocenę 2 ( ndst) student nie potrafi zastosować wiedzy teoretycznej z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania przebiegu zjawisk społecznych w zakresie zarządzania dokumentami elektronicznymi Na ocenę 3 ( dst) Student potrafi w bardzo ograniczonym zakresie zastosować wiedzę teoretyczną z zakresu przedmiotu i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania zjawisk związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi Na ocenę 4 ( db) Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i stara się krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania zjawisk związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi Na ocenę 5 (bdb) student potrafi szeroko stosować wiedzę teoretyczną z zakresu omawianego przedmiotu a także nie ma problemu z krytycznym dobieraniem metod badawczych i danych do analizowania zjawiska związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi EK2 Student potrafi wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk prawnych; potrafi tworzyć modele złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 2 ( ndst) student nie potrafi wykorzystać metod i narzędzi właściwych dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk prawnych, nie potrafi tworzyć modeli złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 3 ( dst) Student potrafi w bardzo ograniczonym zakresie wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk społecznych. Student ma duże trudności z tworzeniem modeli złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 4 ( db) student potrafi wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk społecznych. Potrafi tworzyć modele złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 5 ( bdb) Student potrafi wykorzystać wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk społecznych. Potrafi tworzyć skomplikowane i szerokie modele złożonych procesów życia społecznego EK3. Student ma kompetencję w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji kontynuuje poszerzanie posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności, oraz dostrzega potrzebę ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego samodzielnie inspiruje procesy uczenia się Na ocenę 2 ( ndst) Student nie potrafi systematycznie uczyć się i pogłębiać wiedzy z zakresu prawa i administracji. Nie dostrzega potrzeby ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego Na ocenę 3 ( dst) Student dostrzega potrzebę systematycznego uczenia się, ale ma z tym duże trudności. Nie dostrzega potrzeby ciągłego rozwoju zawodowego Na ocenę 4 ( db) student ma potrzebę w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji Na ocenę 5 ( bdb) Student sam zauważa że ma potrzebę w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji kontynuuje poszerzanie posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności, oraz dostrzega potrzebę ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego samodzielnie inspiruje procesy uczenia się EK.4 Student jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji Na ocenę 2 ( ndst ) student nie jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji Na ocenę 3 ( dst) student jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji, ale jego postawa jest bierna i nie przejawia symptomów przywódczych na ocenę 4 ( db) student chętnie i otwarcie współpracuje w grupie a także wykonuje zadania z zakresu administracji. Przejawia rolę aktywną w grupie, sam stara się inicjować pracę grupy Na ocenę 5 ( bdb) student bardzo aktywnie pracuje w grupie, przyjmuje rolę przywódczą, angażując w pracę pozostałych studentów. Sam stara się inicjować zadania, tworzy role w grupie i monitoruje jej pracę EK5 student ma kompetencje w zakresie ustalania celów służących realizacji określonych zadań Na ocenę 2 ( ndst) Student nie ma kompetencji w zakresie ustalania celów służących realizacji określonych zadań na ocenę 3 ( dst) student ma bardzo ograniczone kompetencje w zakresie ustalania celów służących realizacji zarządzania dokumentacją elektroniczną na ocenę 4 ( db) student ma podstawowe kompetencje w zakresie ustalania celów służących realizacji określonych zadań na ocenę 5 ( bdb) student ma szerokie kompetencje w zakresie ustalania celów służących zarządzaniu dokumentacją elektroniczną |
Practical placement: |
(in Polish) Brak |
Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)
Time span: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU WAR
W TH FR |
Type of class: |
Workshops, 30 hours
|
|
Coordinators: | Agnieszka Besiekierska | |
Group instructors: | Agnieszka Besiekierska | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Workshops - graded credit |
|
(in Polish) E-Learning: | (in Polish) E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.