(in Polish) Praktyki (samodzielne prowadzenie zajęć dydaktycznych)
General data
Course ID: | WP-R-PR-Prak5 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Praktyki (samodzielne prowadzenie zajęć dydaktycznych) |
Organizational unit: | Faculty of Law and Administration |
Course groups: |
(in Polish) Przedmioty obowiązkowe dla III roku stacjonarnych studiów doktoranckich |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | (in Polish) Wiedza: SDWPiA_W02 SDWPiA_W07 SDWPiA_W15 Umiejętności: SDWPiA_U01 SDWPiA_U13 |
Short description: |
(in Polish) Praktyki mają na celu przygotowanie doktoranta do pracy dydaktycznej ze studentami. |
Bibliography: |
(in Polish) Literatura: odpowiednia w zakresie prowadzonych zajęć. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) EK1: potrafi dobrać odpowiednią metodę dydaktyczną w stosunku do tematu EK2: ma świadomość znaczenia przygotowania dydaktycznego w pracy ze studentami EK3: wykorzystuje zdobytą wiedzę merytoryczną Opis ECTS: Udział w zajęciach: 15 h Przygotowanie do zajęć: 10 h Suma godzin: 25 Liczba ECTS: 25 h/25 = 1 ECTS |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) EK1: potrafi dobrać odpowiednią metodę dydaktyczną w stosunku do tematu Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi dobrać odpowiedniej metody dydaktycznej w stosunku do tematu Na ocenę 3 (dst.) – potrafi dobrać odpowiednią metodę dydaktyczną w stosunku do tematu na poziomie dostatecznym Na ocenę 4 (db.) - potrafi dobrać odpowiednią metodę dydaktyczną w stosunku do tematu na poziomie dobrym Na ocenę 5 (bdb.) - potrafi dobrać odpowiednią metodę dydaktyczną w stosunku do tematu na poziomie bardzo dobrym EK2: ma świadomość znaczenia przygotowania dydaktycznego w pracy ze studentami Na ocenę 2 (ndst.) - nie ma świadomości znaczenia przygotowania dydaktycznego w pracy ze studentami Na ocenę 3 (dst.) - ma zadowalającą świadomości znaczenia przygotowania dydaktycznego w pracy ze studentami Na ocenę 4 (db.) - ma świadomości znaczenia przygotowania dydaktycznego w pracy ze studentami na poziomie dobrym Na ocenę 5 (bdb.) - ma świadomości znaczenia przygotowania dydaktycznego w pracy ze studentami na poziomie bardzo dobrym EK3: wykorzystuje zdobytą wiedzę merytoryczną w pracy ze studentami Na ocenę 2 (ndst.) - nie umie wykorzystać zdobytej wiedzy merytorycznej w pracy ze studentami Na ocenę 3 (dst.) - umie wykorzystać zdobytą wiedzę merytoryczną w pracy ze studentami na poziomie dostatecznym Na ocenę 4 (db.) - umie wykorzystać zdobytą wiedzę merytoryczną w pracy ze studentami na poziomie dobrym Na ocenę 5 (bdb.) - umie wykorzystać zdobytą wiedzę merytoryczną w pracy ze studentami na poziomie bardzo dobrym |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.