Marketing
General data
Course ID: | WS-EK-PM |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Marketing |
Name in Polish: | Podstawy marketingu |
Organizational unit: | Institute Sociology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Przedmiot ma na celu zdobycie przez studentów podstawowej wiedzy z zakresu marketingu. Pozwoli to wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej strategicznej perspektywie. |
Full description: |
(in Polish) W zakresie zajęć przewiduje się następująca tematykę: 1. definicje marketingu i jego ewolucja 2. plan marketingowy 3. badania marketingowe 4. strategia produktu 5. cykl życia produktu i strategie marketingowe 6. promocja 7. polityka cenowa i dystrybucji |
Bibliography: |
(in Polish) 1. B.Zurawik Przewodnik po marketingu Wyższa Szkoła Morska Gdynia 1999, 2. A.Nowacka, R.Nowacki Marketing w działalności gospodarczej, Difin, Warszawa 2015 3.K. Bilińska-Reformat, B .Nowotarska-Romaniak, Podstawy marketingu-wybrane problemy, Wyższa szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach, Tychy 2004 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) EK1_U04, EK1_U07, EK1_K03, EK1_K08, ECTS 2 pkt 0,5 pkt ECTS obecność na zajęciach 15 h 0,5 pkt ECTS przygotowanie prezentacji 15h 1 pkt ECTS przygotowanie się do zaliczenia 30 h |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) warunki zaliczenia przedmiotu 1) obecność na zajęciach 15 pkt 2) przygotowanie referatu i jego wygłoszenie 15 pkt 3) praca pisemna -testy jednokrotnego wyboru 20 pkt oceny: 25 -0 pkt 2,0 26-30 pkt 3,0 31- 35 pkt 3,5 36- 40 pkt 4,0 41-45 pkt 4,5 46- 50 pkt 5,0 |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.