Marketing
General data
Course ID: | WS-EKN-PM |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Marketing |
Name in Polish: | Podstawy marketingu |
Organizational unit: | Institute Sociology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Wiedza Słuchacz przedmiotu powinien zrozumieć istotę Marketingu jako nauki społecznej, opisującej relacje między społeczeństwem a biznesem. Procesy wymiany handlowej, tworzenia i podejmowania decyzji w oparciu o badania konsumenckie, rozumienie sposobów percepcji rzeczywistości przez nabywców i konsumentów w zakresie ich potrzeb. Pojęcie produktu i marki, planowania działalności marketingowej oraz jej kontrola stanowią podstawową wiedzę z zakresu dyscypliny marketingu. Narzędzia wchodzące w skład strategii instrumentalnych, pochodzenie ich nazewnictwa uzupełniają podstawowe pojęcia tej dyscypliny. Umiejętności Słuchacz przedmiotu powinien aktywnie wykorzystywać instrumenty Marketingu do badania, analizowania, prognozowania zjawisk społecznych związanych z procesem zakupu towaru i usług. Ma posiadać podstawowe umiejętności wymagane przez pracodawców w zakresie analizy procesów i modelowania dostępnych narzędzi pod kątem wymagań danej jednostki biznesu Kompetencje personalne i społeczne Jest przygotowany do aktywnego uczestniczenia w grupach społecznych w miejscu pracy, grupach celowych/zadaniowych powoływanych do rozwiązywania problemów biznesowych Potrafi komunikować się z otoczeniem, formułować sądy i poglądy zawodowe, a także argumentować w ich obronie. Ma świadomość zachowań etycznych i potrafi brać odpowiedzialność za powierzone mu zadania w zakresie danej dyscypliny. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.