Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Marketing

General data

Course ID: WS-EKN-PM
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Marketing
Name in Polish: Podstawy marketingu
Organizational unit: Institute Sociology
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Wiedza

Słuchacz przedmiotu powinien zrozumieć istotę Marketingu jako nauki społecznej, opisującej relacje między społeczeństwem a biznesem. Procesy wymiany handlowej, tworzenia i podejmowania decyzji w oparciu o badania konsumenckie, rozumienie sposobów percepcji rzeczywistości przez nabywców i konsumentów w zakresie ich potrzeb.

Pojęcie produktu i marki, planowania działalności marketingowej oraz jej kontrola stanowią podstawową wiedzę z zakresu dyscypliny marketingu.

Narzędzia wchodzące w skład strategii instrumentalnych, pochodzenie ich nazewnictwa uzupełniają podstawowe pojęcia tej dyscypliny.

Umiejętności

Słuchacz przedmiotu powinien aktywnie wykorzystywać instrumenty Marketingu do badania, analizowania, prognozowania zjawisk społecznych związanych z procesem zakupu towaru i usług.

Ma posiadać podstawowe umiejętności wymagane przez pracodawców w zakresie analizy procesów i modelowania dostępnych narzędzi pod kątem wymagań danej jednostki biznesu

Kompetencje personalne i społeczne

Jest przygotowany do aktywnego uczestniczenia w grupach społecznych w miejscu pracy, grupach celowych/zadaniowych powoływanych do rozwiązywania problemów biznesowych

Potrafi komunikować się z otoczeniem, formułować sądy i poglądy zawodowe, a także argumentować w ich obronie.

Ma świadomość zachowań etycznych i potrafi brać odpowiedzialność za powierzone mu zadania w zakresie danej dyscypliny.

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)