Psychosocial customer behavior
General data
Course ID: | WS-EKN-PZK |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Psychosocial customer behavior |
Name in Polish: | Umiejętności psychospołeczne w pracy z klientem |
Organizational unit: | Institute Sociology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Potrzeby Klienta (wg systematyki M. Rosenberga). Od komunikacji do manipulacji. Moralny i etyczny wymiar manipulowania klientami. Asertywność a asercja. Reklamacje - porozumienie bez przemocy. |
Bibliography: |
(in Polish) R. Adler i inni. Relacje interpersonalne. Rebis. Poznań 2007. M. Tokarz. Argumentacja. Perswazja. Manipulacja. GWP. Gdańsk 2006. R.B. Cialdini. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. GWP. Gdańsk 2004. P. Znyk. Od komunikacji do manipulacji. Keżmarok 2008. M.B. Rosenberg. Rozwiązywanie konfliktów poprzez porozumienie bez przemocy. Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza. Warszawa 2008. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Uczestnictwo w specjalizacji i ćwiczeniach - 24, Przygotowanie do ćwiczeń - 15, Przygotowanie do egzaminu - 15, Przygotowanie pracy zaliczeniowej - 15, Case study - 10. RAZEM 79 ECTS 3 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Na ocenę dost: Uczestnictwo w co najmniej 60% zajęć.. Przedstawienie podczas egzaminu jednego case study. Na ocenę dobrą: Obecność na 75% zajęć. Przedstawienie podczas egzaminu jednego case study. Potrafi poradzić sobie z trudnym klientem. Na ocenę bardzo dobrą: Obecność na 85% zajęć. Przedstawienie podczas egzaminu jednego case study. Przedstawienie koncepcji własnej pracy w sposób satysfakcjonujący klientów. Potrafi poradzić sobie z trudnym klientem. Wyważona relacja zysk-satysfakcja klienta. Umiejętność obrony przed manipulacją. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.