Information security. Modern propaganda tools
General data
Course ID: | WS-PO-BW-PMZDW |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Information security. Modern propaganda tools |
Name in Polish: | Bezpieczeństwo informacyjne. Nowoczesne narzędzia propagandowe |
Organizational unit: | Institute of Political Science |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć jest zapoznanie studentów z działaniem dezinformacji w mediach społecznościowych. Omówione zostaną podstawowe pojęcia, teorie kształtowania się przekonań, sposoby oddziaływania na przekonania, metody rozprzestrzeniania się fake-newsów oraz działanie botów. Ponadto studenci będą mieli okazję nabyć doświadczenia badawczego w sesjach warsztatowych poświęconych analizie dyskursu na Twitterze. |
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć jest zapoznanie studentów z działaniem dezinformacji w mediach społecznościowych. Omówione zostaną podstawowe pojęcia, teorie kształtowania się przekonań, sposoby oddziaływania na przekonania, metody rozprzestrzeniania się fake-newsów oraz działanie botów. Ponadto studenci będą mieli okazję nabyć doświadczenia badawczego w sesjach warsztatowych poświęconych analizie dyskursu na Twitterze. |
Bibliography: |
(in Polish) Matuszewski, Paweł (2018), Cyberplemiona. Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) W1 - student wie, co to jest bot, cyborg i troll oraz potrafi omówić ich zadania oraz podstawowe cechy behawioralne W2 - student zna modele kształtowania przekonań U1 - student potrafi kodować materiał jakościowy na podstawie książki kodów K1 - student potrafi współpracować w zespole ECTS: Udział w zajęciach - 30h Przygotowanie do testu-10h Praca warsztatowa - 50h Razem: 90h |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Test w połowie zajęć, 15-20 pytań zamkniętych - 50% oceny końcowej Kodowanie materiału badawczego - 6 zadań - 50% oceny końcowej Obecność na zajęciach obowiązkowa. Dwie nieusprawiedliwione nieobecności nie wpływają na ocenę końcową. Każda kolejna nieobecność obniża ocenę końcową o 10 punktów procentowych. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.