(in Polish) Moduł III: Bezpieczeństwo personalne: Uwarunkowania prawne i działalność instytucji państowwych w zakresie bezpieczeństwa jednostki
General data
Course ID: | WSE-BWZ-MBP-UPiDIP |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Moduł III: Bezpieczeństwo personalne: Uwarunkowania prawne i działalność instytucji państowwych w zakresie bezpieczeństwa jednostki |
Organizational unit: | Faculty of Social and Economic Sciences |
Course groups: | |
Course homepage: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a09750a8e8a0045499afa9893b566ab4e%40thread.tacv2/conversations?groupId=e75a2a67-9c6d-4e13-9af7-4fcf320653b3&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Zakres tematów: 1. Definicja bezpieczeństwa jednostki. 2. Akty prawne regulujące bezpieczeństwo w RP. 3. Międzynarodowe dokumenty regulujące bezpieczeństwo w RP. 4. Instytucje odpowiedzialne za bezpieczeństwo jednostki w RP. 5. Zagrożenia dla bezpieczeństwa jednostki oraz metody ich zwalczania. |
Bibliography: |
(in Polish) 1. Konstytucja RP z dnia 02 kwietnia 1997 r. 2. K. Drabik, Bezpieczeństwo personalne i strukturalne w perspektywie filozoficznej [w:] K. Drabik (red.) Natura bezpieczeństwa w perspektywie personalnej i strukturalnej, Warszawa 2013 r. 3. F.O Hampson, Bezpieczeństwo jednostki, [w:] P.D Wiliams, Studia bezpieczeństwa, Kraków 2012. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Liczba punktów ECTS= 5 udział w wykładach = 24h udział w ćwiczeniach = przygotowanie do ćwiczeń = przygotowanie do wykładu = 24h przygotowanie do egzaminu/zaliczenia = 24h realizacja zadań projektowych = e-learning = zaliczenie/egzamin = 1 h inne analiza literatury przedmiotu = 60 h analiza aktów prawnych-30 h RAZEM: 163 h |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) 1) Metody dydaktyczne -e-learning (platforma Teams), -e-learning na platformie Moodle, -praca z podręcznikiem, - praca na aktach prawnych, Zaliczenie na ocenę w formie pracy pisemnej. Celem tej formy zaliczenia jest ocena poziomu postępu w opanowaniu przez studenta wiadomości w stosunku do wymagań edukacyjnych wynikających z treści przedmiotu. Istotą zaliczenia wiedzy jest ponadto uzyskanie informacji w jakim zakresie student opanował wiedzę z przedmiotowego zagadnienia. Ocena 5- treść pracy wyczerpuje w 85% materiał z przedmiotu. Właściwie, dobrana literatura do tematu pracy zaliczeniowej oraz prawidłowe przypisy i bibliografia. Ocena 4, 4+ - praca spełnia wymogi w zakresie tematu w 70%. Właściwie, dobrana literatura do tematu pracy zaliczeniowej oraz prawidłowe przypisy i bibliografia. Ocena 3- praca spełnia wymogi w zakresie tematu w 50%. Właściwie, dobrana literatura do tematu pracy zaliczeniowej. Nieliczne błędy w przypisach i bibliografii. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.