Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Personal branding

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WT-DCM-PB
Kod Erasmus / ISCED: 08.2 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0221) Religia i teologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Personal branding
Jednostka: Instytut Teologii Ogólnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Poziom przedmiotu:

podstawowy

Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się:

TMA_W20

TMA_W21

TMA_U03

TMA_U05

TMA_U06

TMA_U17

TMA_U20

TMA_K01

TMA_K02

TMA_K03



Skrócony opis:

Przedmiot wprowadzający w zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej. Uczestnicy zostaną przeprowadzeni w trakcie zajęć przez proces definiowania swoich silnych i słabych stron, poszukiwania dla siebie niszy i wyróżników, a także unikalnego stylu komunikacji.

W trakcie zajęć będą wykorzystywane elementy technik związanych z samopoznaniem, kreatywnym pisaniem, a także budowaniem wizerunku eksperta w mediach społecznościowych.

Pełny opis:

W trakcie zajęć o charakterze warsztatowo - konwersatoryjnym uczestnicy będą mieli szansę na stworzenie zrębów swoich indywidualnych wizerunków medialnych. Budowanie marki osobistej powinno wynikać z dogłębnej świadomości zakresu kompetencji danej osoby i koncentrować się na doborze narzędzi wspierających eksponowanie tych obszarów.

W trakcie zajęć studenci wykonają:

* analizy swoich silnych i słabych stron

* analizy swoich kompetencji, umiejętności

* mapy przyszłości i rozwoju zawodowego

* plany publikacji w social media

* treści (artykuły, komunikaty, ogłoszenia)

Wykaz zagadnień:

1. Promocja w ujęciu ogólnym

2. Narzędzia promocji

3. Marka, jej istota i funkcje

4. Kanały komunikacji

5. Social media

6. Narzędzia autoewaluacji

7. Określanie obszarów wypowiedzi eksperckich

8. Warsztat pisania artykułów

9. dzielenie się wiedzą

10. Dzielenie się doświadczeniem

11. Sesje inspiracyjne

12. Webinaria i podcasty

13. Szkolenia, warsztaty, trenowanie kreatywności

14. Plan publikacji

15. Ewaluacja treści

Literatura:

Grzesiak M. Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, 2019, wyd. Onepress

Sinek S. Zaczynaj od dlaczego, 2013 wyd.Helion

Vaynerchuk G., Przebij się!, 2018, wyd. OSMPOWER

Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010.

Dodatkowo:

materiały branżowe

Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999.

Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015.

J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010.

Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008.

Efekty kształcenia i opis ECTS:

Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h

przeprowadzanie analiz: 15h

przygotowanie zadań i prac pisemnych samodzielnie i w grupach: 15h

suma godzin: 60

Liczba ECTS: 60/30= 2

Metody i kryteria oceniania:

Ewaluacja będzie prowadzona w trybie ciągłym.

Do uzyskania pozytywnej oceny z przedmiotu konieczne jest rozliczenie się ze wszystkich prac pisemnych wykonywanych w trakcie zajęć lub jako prace domowe oraz nie przekroczenie limitu nieobecności, wynoszącego 2.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-01 - 2022-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Błażej Szostek
Prowadzący grup: Błażej Szostek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)