Personal branding
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WT-DCM-PB |
Kod Erasmus / ISCED: |
08.2
|
Nazwa przedmiotu: | Personal branding |
Jednostka: | Instytut Teologii Ogólnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | TMA_W20 TMA_W21 TMA_U03 TMA_U05 TMA_U06 TMA_U17 TMA_U20 TMA_K01 TMA_K02 TMA_K03 |
Skrócony opis: |
Przedmiot wprowadzający w zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej. Uczestnicy zostaną przeprowadzeni w trakcie zajęć przez proces definiowania swoich silnych i słabych stron, poszukiwania dla siebie niszy i wyróżników, a także unikalnego stylu komunikacji. W trakcie zajęć będą wykorzystywane elementy technik związanych z samopoznaniem, kreatywnym pisaniem, a także budowaniem wizerunku eksperta w mediach społecznościowych. |
Pełny opis: |
W trakcie zajęć o charakterze warsztatowo - konwersatoryjnym uczestnicy będą mieli szansę na stworzenie zrębów swoich indywidualnych wizerunków medialnych. Budowanie marki osobistej powinno wynikać z dogłębnej świadomości zakresu kompetencji danej osoby i koncentrować się na doborze narzędzi wspierających eksponowanie tych obszarów. W trakcie zajęć studenci wykonają: * analizy swoich silnych i słabych stron * analizy swoich kompetencji, umiejętności * mapy przyszłości i rozwoju zawodowego * plany publikacji w social media * treści (artykuły, komunikaty, ogłoszenia) Wykaz zagadnień: 1. Promocja w ujęciu ogólnym 2. Narzędzia promocji 3. Marka, jej istota i funkcje 4. Kanały komunikacji 5. Social media 6. Narzędzia autoewaluacji 7. Określanie obszarów wypowiedzi eksperckich 8. Warsztat pisania artykułów 9. dzielenie się wiedzą 10. Dzielenie się doświadczeniem 11. Sesje inspiracyjne 12. Webinaria i podcasty 13. Szkolenia, warsztaty, trenowanie kreatywności 14. Plan publikacji 15. Ewaluacja treści |
Literatura: |
Grzesiak M. Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, 2019, wyd. Onepress Sinek S. Zaczynaj od dlaczego, 2013 wyd.Helion Vaynerchuk G., Przebij się!, 2018, wyd. OSMPOWER Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010. Dodatkowo: materiały branżowe Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999. Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015. J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010. Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h przeprowadzanie analiz: 15h przygotowanie zadań i prac pisemnych samodzielnie i w grupach: 15h suma godzin: 60 Liczba ECTS: 60/30= 2 |
Metody i kryteria oceniania: |
Ewaluacja będzie prowadzona w trybie ciągłym. Do uzyskania pozytywnej oceny z przedmiotu konieczne jest rozliczenie się ze wszystkich prac pisemnych wykonywanych w trakcie zajęć lub jako prace domowe oraz nie przekroczenie limitu nieobecności, wynoszącego 2. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Błażej Szostek | |
Prowadzący grup: | Błażej Szostek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.