Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Personal branding

General data

Course ID: WT-DCM-PB
Erasmus code / ISCED: 08.2 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0221) Religion and theology The ISCED (International Standard Classification of Education) code has been designed by UNESCO.
Course title: (unknown)
Name in Polish: Personal branding
Organizational unit: Institute of General Theology
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 2.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description: (in Polish)

Przedmiot wprowadzający w zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej. Uczestnicy zostaną przeprowadzeni w trakcie zajęć przez proces definiowania swoich silnych i słabych stron, poszukiwania dla siebie niszy i wyróżników, a także unikalnego stylu komunikacji.

W trakcie zajęć będą wykorzystywane elementy technik związanych z samopoznaniem, kreatywnym pisaniem, a także budowaniem wizerunku eksperta w mediach społecznościowych.

Full description: (in Polish)

W trakcie zajęć o charakterze warsztatowo - konwersatoryjnym uczestnicy będą mieli szansę na stworzenie zrębów swoich indywidualnych wizerunków medialnych. Budowanie marki osobistej powinno wynikać z dogłębnej świadomości zakresu kompetencji danej osoby i koncentrować się na doborze narzędzi wspierających eksponowanie tych obszarów.

W trakcie zajęć studenci wykonają:

* analizy swoich silnych i słabych stron

* analizy swoich kompetencji, umiejętności

* mapy przyszłości i rozwoju zawodowego

* plany publikacji w social media

* treści (artykuły, komunikaty, ogłoszenia)

Wykaz zagadnień:

1. Promocja w ujęciu ogólnym

2. Narzędzia promocji

3. Marka, jej istota i funkcje

4. Kanały komunikacji

5. Social media

6. Narzędzia autoewaluacji

7. Określanie obszarów wypowiedzi eksperckich

8. Warsztat pisania artykułów

9. dzielenie się wiedzą

10. Dzielenie się doświadczeniem

11. Sesje inspiracyjne

12. Webinaria i podcasty

13. Szkolenia, warsztaty, trenowanie kreatywności

14. Plan publikacji

15. Ewaluacja treści

Bibliography: (in Polish)

Grzesiak M. Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, 2019, wyd. Onepress

Sinek S. Zaczynaj od dlaczego, 2013 wyd.Helion

Vaynerchuk G., Przebij się!, 2018, wyd. OSMPOWER

Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010.

Dodatkowo:

materiały branżowe

Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999.

Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015.

J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010.

Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h

przeprowadzanie analiz: 15h

przygotowanie zadań i prac pisemnych samodzielnie i w grupach: 15h

suma godzin: 60

Liczba ECTS: 60/30= 2

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Ewaluacja będzie prowadzona w trybie ciągłym.

Do uzyskania pozytywnej oceny z przedmiotu konieczne jest rozliczenie się ze wszystkich prac pisemnych wykonywanych w trakcie zajęć lub jako prace domowe oraz nie przekroczenie limitu nieobecności, wynoszącego 2.

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Coordinators: Błażej Szostek
Group instructors: Błażej Szostek
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - final test
Classes - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)