(in Polish) Personal branding
General data
Course ID: | WT-DCM-PB |
Erasmus code / ISCED: |
08.2
|
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Personal branding |
Organizational unit: | Institute of General Theology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Przedmiot wprowadzający w zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej. Uczestnicy zostaną przeprowadzeni w trakcie zajęć przez proces definiowania swoich silnych i słabych stron, poszukiwania dla siebie niszy i wyróżników, a także unikalnego stylu komunikacji. W trakcie zajęć będą wykorzystywane elementy technik związanych z samopoznaniem, kreatywnym pisaniem, a także budowaniem wizerunku eksperta w mediach społecznościowych. |
Full description: |
(in Polish) W trakcie zajęć o charakterze warsztatowo - konwersatoryjnym uczestnicy będą mieli szansę na stworzenie zrębów swoich indywidualnych wizerunków medialnych. Budowanie marki osobistej powinno wynikać z dogłębnej świadomości zakresu kompetencji danej osoby i koncentrować się na doborze narzędzi wspierających eksponowanie tych obszarów. W trakcie zajęć studenci wykonają: * analizy swoich silnych i słabych stron * analizy swoich kompetencji, umiejętności * mapy przyszłości i rozwoju zawodowego * plany publikacji w social media * treści (artykuły, komunikaty, ogłoszenia) Wykaz zagadnień: 1. Promocja w ujęciu ogólnym 2. Narzędzia promocji 3. Marka, jej istota i funkcje 4. Kanały komunikacji 5. Social media 6. Narzędzia autoewaluacji 7. Określanie obszarów wypowiedzi eksperckich 8. Warsztat pisania artykułów 9. dzielenie się wiedzą 10. Dzielenie się doświadczeniem 11. Sesje inspiracyjne 12. Webinaria i podcasty 13. Szkolenia, warsztaty, trenowanie kreatywności 14. Plan publikacji 15. Ewaluacja treści |
Bibliography: |
(in Polish) Grzesiak M. Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, 2019, wyd. Onepress Sinek S. Zaczynaj od dlaczego, 2013 wyd.Helion Vaynerchuk G., Przebij się!, 2018, wyd. OSMPOWER Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010. Dodatkowo: materiały branżowe Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999. Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015. J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010. Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h przeprowadzanie analiz: 15h przygotowanie zadań i prac pisemnych samodzielnie i w grupach: 15h suma godzin: 60 Liczba ECTS: 60/30= 2 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ewaluacja będzie prowadzona w trybie ciągłym. Do uzyskania pozytywnej oceny z przedmiotu konieczne jest rozliczenie się ze wszystkich prac pisemnych wykonywanych w trakcie zajęć lub jako prace domowe oraz nie przekroczenie limitu nieobecności, wynoszącego 2. |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH CW
FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Błażej Szostek | |
Group instructors: | Błażej Szostek | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.