Public relations w social media
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WT-DKS-DMSP |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.1
|
Nazwa przedmiotu: | Public relations w social media |
Jednostka: | Instytut Edukacji Medialnej I Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
7.00
LUB
0.50
LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki o komunikacji społecznej i mediach |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | DK2_W02 DK2_W04 DK2_W13 DK2_U17 |
Wymagania wstępne: | Zainteresowania badawcze w zakresie: PR, marketingu, zarządzania informacją, internetu, reklamy |
Pełny opis: |
CELE PRZEDMIOTU: 1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim. 2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego. 3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
K_W01 - zna poszerzoną terminologię z zakresu nauk o mediach i nauk o zarządzaniu, rozumie ich źródła oraz wszechstronne zastosowania w obrębie zbliżonych dyscyplin naukowych K_W02 - ma pogłębioną wiedzę na temat medioznawstwa oraz nauk o zarządzaniu, ich miejscu w systemie nauk i przedmiotowych oraz metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi K_U03 - biegle konstruuje wszystkie formy informacyjne (pisemne i ustne), bezbłędnie dokonuje selekcji zdobywanych informacji, zauważa i wskazuje na zależności między nimi i ich wpływ na procesy społeczne i postawy indywidualne odbiorców K_U04 - posiada w stopniu biegłym praktyczną umiejętność przygotowania pisemnych tekstów w języku polskim, zgodnie z regułami i zasadami ortografii, gramatyki i stylistyki języka polskiego oraz wymaganiami komunikacji medialnej K_K02 - ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza niepowtarzalne kierunki własnego rozwoju i kształcenia, potrafi także inspirować i organizować proces uczenia innych osób. |
Metody i kryteria oceniania: |
K_W01 - zna poszerzoną terminologię z zakresu nauk o mediach i nauk o zarządzaniu, rozumie ich źródła oraz wszechstronne zastosowania w obrębie zbliżonych dyscyplin naukowych – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy. na ocenę 5 - zna terminologię, znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku na ocenę 4 - zna terminologię, stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas K_W02 - ma pogłębioną wiedzę na temat medioznawstwa oraz nauk o zarządzaniu, ich miejscu w systemie nauk i przedmiotowych oraz metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy. na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku na ocenę 4 - stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas K_U03 - biegle konstruuje wszystkie formy informacyjne (pisemne i ustne), bezbłędnie dokonuje selekcji zdobywanych informacji, zauważa i wskazuje na zależności między nimi i ich wpływ na procesy społeczne i postawy indywidualne odbiorców – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy. na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku na ocenę 4 - znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy na ocenę 3 - oddaje niedopracowane fragmenty prac, nie oddaje fragmentów pracy na czas K_U04 - posiada w stopniu biegłym praktyczną umiejętność przygotowania pisemnych tekstów w języku polskim, zgodnie z regułami i zasadami ortografii, gramatyki i stylistyki języka polskiego oraz wymaganiami komunikacji medialnej – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy. na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku na ocenę 4 - stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas K_K02 - ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza niepowtarzalne kierunki własnego rozwoju i kształcenia, potrafi także inspirować i organizować proces uczenia innych osób – osiągnięty przez metody problemowe z wykorzystaniem technik kreatywnych, a weryfikowany przygotowaniem fragmentu pracy. na ocenę 5 - znajduje źródła do pracy, potrafi stosować metodologię + oddaje fragmenty prac zgodnie z harmonogramem przyjętym na pierwszym roku na ocenę 4 - stosuje niektóre z metod badawczych, znajduje część źródeł do pracy, ma niewielkie opóźnienia w oddaniu pracy na ocenę 3 - zna metody badawcze ale stosuje je w sposób ograniczony, nie oddaje fragmentów pracy na czas |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Przybysz | |
Prowadzący grup: | Monika Przybysz | |
Strona przedmiotu: | http://manjury | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach 30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur 30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji pracy, wstępnej bibliografii do pracy, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna 40 godzin - przygotowanie 1 rozdziału pracy 20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 1 rozdziału pracy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Seminarium magisterskie ma na celu przygotować studenta do pisania pracy dyplomowej, nauczyć go metod badawczych, analitycznego i syntetycznego myślenia, posługiwania się narzędziami badawczymi. Doktoranta ma ono przygotować do napisania rozprawy doktorskiej. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI MERYTORYCZNE: public relations, zarządzanie informacją, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje mobilne i desktopowe, media społecznościowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, content marketing, influencer marketing, storytelling, marketing narracyjny, crowdfunding, reklama komercyjna, reklama społeczna, kampanie społeczne, rzecznictwo prasowe, komunikacja instytucji non profit, komunikacja instytucji niekomercyjnych, etyka biznesu, CSR (corporate social responsibility), videomarketing CELE PRZEDMIOTU: 1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim. 2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego. 3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja. WYMAGANIA WSTĘPNE: Zainteresowania w zakresie przedmiotu prowadzonych prac i kompetencji wykładowcy. METODY OCENY: Przyjęcie następującego harmonogramu prac i wywiązanie się z niego przez studenta: ROK I SEMESTR I - prezentacja zainteresowań, obszaru poszukiwań naukowych, dookreślenie go, sformułowanie tematu i przygotowanie szkicu planu pracy oraz 1 paragrafu pracy ROK I SEMESTR II - konspekt pracy magisterskiej i napisanie 1 rozdziału pracy ROK II SEMESTR I - drugi i trzeci rozdział pracy magisterskiej ROK II SEMESTR II - ostateczna wersja pracy magisterskiej UWAGA: Prowadzący zajęcia nie wpisuje zaliczenia w indeks osób trzecich – po zaliczenie należy się zgłosić OSOBIŚCIE z kartą i indeksem. |
|
Literatura: |
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. Flores S.E., Sfejsowani, Warszawa 2016. Gackowski T., Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, Warszawa 2011. Kahneman D., Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym, Poznań 2012. Lovett J., Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, Helion, Gliwice 2012 Maushart S., E-migranci. Pół roku bez internetu, telefonu i telewizji, Kraków 2016. Miotk A., Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Lublin 2016. Seweryniak H., Sitkowska K., Robak M., Kultura - media - teologia : metodyka pisania prac dyplomowych, Płocki Instytut Wydawniczy, Płock 2013. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Kraków 2010. Spitzer M., Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Słupsk 2016. |
|
Wymagania wstępne: |
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SEM
|
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Przybysz | |
Prowadzący grup: | Monika Przybysz | |
Strona przedmiotu: | http://manjury | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach 30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur do rozdziału II 30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji II rozdziału, opracowanie części metodologicznej, wstępnej bibliografii do II rozdziału, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna 40 godzin - przygotowanie 2 rozdziału pracy 20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 2 rozdziału pracy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Seminarium magisterskie ma na celu przygotować studenta do pisania pracy dyplomowej, nauczyć go metod badawczych, analitycznego i syntetycznego myślenia, posługiwania się narzędziami badawczymi. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI MERYTORYCZNE: public relations, zarządzanie informacją, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje mobilne i desktopowe, media społecznościowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, content marketing, influencer marketing, storytelling, marketing narracyjny, crowdfunding, reklama komercyjna, reklama społeczna, kampanie społeczne, rzecznictwo prasowe, komunikacja instytucji non profit, komunikacja instytucji niekomercyjnych, etyka biznesu, CSR (corporate social responsibility), videomarketing CELE PRZEDMIOTU: 1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim. 2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego. 3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja. WYMAGANIA WSTĘPNE: Zainteresowania w zakresie przedmiotu prowadzonych prac i kompetencji wykładowcy. METODY OCENY: Przyjęcie następującego harmonogramu prac i wywiązanie się z niego przez studenta: ROK I SEMESTR I - prezentacja zainteresowań, obszaru poszukiwań naukowych, dookreślenie go, sformułowanie tematu i przygotowanie szkicu planu pracy oraz 1 paragrafu pracy ROK I SEMESTR II - konspekt pracy magisterskiej i napisanie 1 rozdziału pracy ROK II SEMESTR I - drugi i trzeci rozdział pracy magisterskiej ROK II SEMESTR II - ostateczna wersja pracy magisterskiej UWAGA: Prowadzący zajęcia nie wpisuje zaliczenia w indeks osób trzecich – po zaliczenie należy się zgłosić OSOBIŚCIE z kartą i indeksem. |
|
Literatura: |
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. Flores S.E., Sfejsowani, Warszawa 2016. Gackowski T., Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, Warszawa 2011. Kahneman D., Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym, Poznań 2012. Lovett J., Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, Helion, Gliwice 2012 Maushart S., E-migranci. Pół roku bez internetu, telefonu i telewizji, Kraków 2016. Miotk A., Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Lublin 2016. Seweryniak H., Sitkowska K., Robak M., Kultura - media - teologia : metodyka pisania prac dyplomowych, Płocki Instytut Wydawniczy, Płock 2013. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Kraków 2010. Spitzer M., Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Słupsk 2016. |
|
Wymagania wstępne: |
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN SEM
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Przybysz | |
Prowadzący grup: | Monika Przybysz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach 30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur 30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji pracy, wstępnej bibliografii do pracy, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna 40 godzin - przygotowanie 1 rozdziału pracy 20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 1 rozdziału pracy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Seminarium magisterskie ma na celu przygotować studenta do pisania pracy dyplomowej, nauczyć go metod badawczych, analitycznego i syntetycznego myślenia, posługiwania się narzędziami badawczymi. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI MERYTORYCZNE: public relations, zarządzanie informacją, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje mobilne i desktopowe, media społecznościowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, content marketing, influencer marketing, storytelling, marketing narracyjny, crowdfunding, reklama komercyjna, reklama społeczna, kampanie społeczne, rzecznictwo prasowe, komunikacja instytucji non profit, komunikacja instytucji niekomercyjnych, etyka biznesu, CSR (corporate social responsibility), videomarketing CELE PRZEDMIOTU: 1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim. 2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego. 3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja. WYMAGANIA WSTĘPNE: Zainteresowania w zakresie przedmiotu prowadzonych prac i kompetencji wykładowcy. METODY OCENY: Przyjęcie następującego harmonogramu prac i wywiązanie się z niego przez studenta: ROK I SEMESTR I - prezentacja zainteresowań, obszaru poszukiwań naukowych, dookreślenie go, sformułowanie tematu i przygotowanie szkicu planu pracy oraz 1 paragrafu pracy ROK I SEMESTR II - konspekt pracy magisterskiej i napisanie 1 rozdziału pracy ROK II SEMESTR I - drugi i trzeci rozdział pracy magisterskiej ROK II SEMESTR II - ostateczna wersja pracy magisterskiej UWAGA: Prowadzący zajęcia nie wpisuje zaliczenia w indeks osób trzecich – po zaliczenie należy się zgłosić OSOBIŚCIE z kartą i indeksem. |
|
Literatura: |
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. Flores S.E., Sfejsowani, Warszawa 2016. Gackowski T., Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, Warszawa 2011. Kahneman D., Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym, Poznań 2012. Lovett J., Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, Helion, Gliwice 2012 Maushart S., E-migranci. Pół roku bez internetu, telefonu i telewizji, Kraków 2016. Miotk A., Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Lublin 2016. Seweryniak H., Sitkowska K., Robak M., Kultura - media - teologia : metodyka pisania prac dyplomowych, Płocki Instytut Wydawniczy, Płock 2013. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Kraków 2010. Spitzer M., Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Słupsk 2016. |
|
Wymagania wstępne: |
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN SEM
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Przybysz | |
Prowadzący grup: | Monika Przybysz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | NAKŁAD PRACY STUDENTA: 30 godz przygotowywanie materiałów do prezentowania na zajęciach 30 godz aktywne uczestnictwo w zajęciach, prezentowanie wyników badań 60 godz opracowanie źródeł pracy, redagowanie tekstu pracy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Seminarium magisterskie ma na celu przygotować studenta do pisania pracy dyplomowej, nauczyć go metod badawczych, analitycznego i syntetycznego myślenia, posługiwania się narzędziami badawczymi. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI MERYTORYCZNE: public relations, zarządzanie informacją, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje mobilne i desktopowe, media społecznościowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, content marketing, influencer marketing, storytelling, marketing narracyjny, crowdfunding, reklama komercyjna, reklama społeczna, kampanie społeczne, rzecznictwo prasowe, komunikacja instytucji non profit, komunikacja instytucji niekomercyjnych, etyka biznesu, CSR (corporate social responsibility), videomarketing CELE PRZEDMIOTU: 1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim. 2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego. 3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja. WYMAGANIA WSTĘPNE: Zainteresowania w zakresie przedmiotu prowadzonych prac i kompetencji wykładowcy. METODY OCENY: Przyjęcie następującego harmonogramu prac i wywiązanie się z niego przez studenta: ROK I SEMESTR I - prezentacja zainteresowań, obszaru poszukiwań naukowych, dookreślenie go, sformułowanie tematu i przygotowanie szkicu planu pracy oraz 1 paragrafu pracy ROK I SEMESTR II - konspekt pracy magisterskiej i napisanie 1 rozdziału pracy ROK II SEMESTR I - drugi i trzeci rozdział pracy magisterskiej ROK II SEMESTR II - ostateczna wersja pracy magisterskiej UWAGA: Prowadzący zajęcia nie wpisuje zaliczenia w indeks osób trzecich – po zaliczenie należy się zgłosić OSOBIŚCIE z kartą i indeksem. |
|
Literatura: |
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. Flores S.E., Sfejsowani, Warszawa 2016. Gackowski T., Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, Warszawa 2011. Kahneman D., Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym, Poznań 2012. Lovett J., Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, Helion, Gliwice 2012 Maushart S., E-migranci. Pół roku bez internetu, telefonu i telewizji, Kraków 2016. Miotk A., Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Lublin 2016. Seweryniak H., Sitkowska K., Robak M., Kultura - media - teologia : metodyka pisania prac dyplomowych, Płocki Instytut Wydawniczy, Płock 2013. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Kraków 2010. Spitzer M., Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Słupsk 2016. |
|
Wymagania wstępne: |
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Przybysz | |
Prowadzący grup: | Monika Przybysz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach 30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur 30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji pracy, wstępnej bibliografii do pracy, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna 40 godzin - przygotowanie 1 rozdziału pracy 20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 1 rozdziału pracy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Seminarium magisterskie ma na celu przygotować studenta do pisania pracy dyplomowej, nauczyć go metod badawczych, analitycznego i syntetycznego myślenia, posługiwania się narzędziami badawczymi. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI MERYTORYCZNE: public relations, zarządzanie informacją, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje mobilne i desktopowe, media społecznościowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, content marketing, influencer marketing, storytelling, marketing narracyjny, crowdfunding, reklama komercyjna, reklama społeczna, kampanie społeczne, rzecznictwo prasowe, komunikacja instytucji non profit, komunikacja instytucji niekomercyjnych, etyka biznesu, CSR (corporate social responsibility), videomarketing CELE PRZEDMIOTU: 1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim. 2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego. 3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja. WYMAGANIA WSTĘPNE: Zainteresowania w zakresie przedmiotu prowadzonych prac i kompetencji wykładowcy. METODY OCENY: Przyjęcie następującego harmonogramu prac i wywiązanie się z niego przez studenta: ROK I SEMESTR I - prezentacja zainteresowań, obszaru poszukiwań naukowych, dookreślenie go, sformułowanie tematu i przygotowanie szkicu planu pracy oraz 1 paragrafu pracy ROK I SEMESTR II - konspekt pracy magisterskiej i napisanie 1 rozdziału pracy ROK II SEMESTR I - drugi i trzeci rozdział pracy magisterskiej ROK II SEMESTR II - ostateczna wersja pracy magisterskiej UWAGA: Prowadzący zajęcia nie wpisuje zaliczenia w indeks osób trzecich – po zaliczenie należy się zgłosić OSOBIŚCIE z kartą i indeksem. |
|
Literatura: |
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. Flores S.E., Sfejsowani, Warszawa 2016. Gackowski T., Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, Warszawa 2011. Kahneman D., Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym, Poznań 2012. Lovett J., Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, Helion, Gliwice 2012 Maushart S., E-migranci. Pół roku bez internetu, telefonu i telewizji, Kraków 2016. Miotk A., Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Lublin 2016. Seweryniak H., Sitkowska K., Robak M., Kultura - media - teologia : metodyka pisania prac dyplomowych, Płocki Instytut Wydawniczy, Płock 2013. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Kraków 2010. Spitzer M., Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Słupsk 2016. |
|
Wymagania wstępne: |
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Przybysz | |
Prowadzący grup: | Monika Przybysz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 30 godzin - uczestnictwo w zajęciach 30 godzin - opracowanie obowiązkowych zadanych do przeczytania lektur do rozdziału II 30 godzin - przygotowanie wstępnej koncepcji II rozdziału, opracowanie części metodologicznej, wstępnej bibliografii do II rozdziału, poprawa planu pracy, praca koncepcyjna 40 godzin - przygotowanie 2 rozdziału pracy 20 godzin - lektura uzupełniająca i poprawa 2 rozdziału pracy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Seminarium magisterskie ma na celu przygotować studenta do pisania pracy dyplomowej, nauczyć go metod badawczych, analitycznego i syntetycznego myślenia, posługiwania się narzędziami badawczymi. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI MERYTORYCZNE: public relations, zarządzanie informacją, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje mobilne i desktopowe, media społecznościowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, content marketing, influencer marketing, storytelling, marketing narracyjny, crowdfunding, reklama komercyjna, reklama społeczna, kampanie społeczne, rzecznictwo prasowe, komunikacja instytucji non profit, komunikacja instytucji niekomercyjnych, etyka biznesu, CSR (corporate social responsibility), videomarketing CELE PRZEDMIOTU: 1. uściślenie zainteresowań naukowych studentów (nakreślenie granic obszaru badawczego) w odniesieniu do przyszłej pracy magisterskiej. Odbywać się to będzie w drodze prezentacji przez studentów przedmiotu swoich poszukiwań naukowych, a następnie krytycznej dyskusji nad nim. 2. wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury - student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania problemu badawczego. 3. pisanie pracy i jej publiczna prezentacja, dzięki której będą możliwe korekty i wspólna dyskusja. WYMAGANIA WSTĘPNE: Zainteresowania w zakresie przedmiotu prowadzonych prac i kompetencji wykładowcy. METODY OCENY: Przyjęcie następującego harmonogramu prac i wywiązanie się z niego przez studenta: ROK I SEMESTR I - prezentacja zainteresowań, obszaru poszukiwań naukowych, dookreślenie go, sformułowanie tematu i przygotowanie szkicu planu pracy oraz 1 paragrafu pracy ROK I SEMESTR II - konspekt pracy magisterskiej i napisanie 1 rozdziału pracy ROK II SEMESTR I - drugi i trzeci rozdział pracy magisterskiej ROK II SEMESTR II - ostateczna wersja pracy magisterskiej UWAGA: Prowadzący zajęcia nie wpisuje zaliczenia w indeks osób trzecich – po zaliczenie należy się zgłosić OSOBIŚCIE z kartą i indeksem. |
|
Literatura: |
Creswell J.W., Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, Kraków 2013. Flores S.E., Sfejsowani, Warszawa 2016. Gackowski T., Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, Warszawa 2011. Kahneman D., Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym, Poznań 2012. Lovett J., Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, Helion, Gliwice 2012 Maushart S., E-migranci. Pół roku bez internetu, telefonu i telewizji, Kraków 2016. Miotk A., Nowy PR. Jak internet zmienił public relations, Lublin 2016. Seweryniak H., Sitkowska K., Robak M., Kultura - media - teologia : metodyka pisania prac dyplomowych, Płocki Instytut Wydawniczy, Płock 2013. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Kraków 2010. Spitzer M., Cyfrowa demencja. W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Słupsk 2016. |
|
Wymagania wstępne: |
Chęć do rzetelnej i regularnej pracy oraz zainteresowanie jednym z obszarów wymienionych w zakresie merytorycznym. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.