Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Product promotion

General data

Course ID: WT-DKS-P-PP
Erasmus code / ISCED: 15.1 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0321) Journalism and reporting The ISCED (International Standard Classification of Education) code has been designed by UNESCO.
Course title: Product promotion
Name in Polish: Promocja produktu
Organizational unit: Institute of Media Education and Journalism
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 2.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description: (in Polish)

Ćwiczenia z zakresu planowania i wdrażania promocji marketingowych (ze szczególnym uwzględnieniem przeprowadzenia analiz, oraz wprowadzenia produktu na rynek)

Full description: (in Polish)

Przedmiot o charakterze warsztatowym na podbudowie teoretycznej. Przez czas trwania przedmiotu studenci pracują w niewielkich, 3/4-osobowych grupach, utrwalając dzięki pracy warsztatowej przedstawione informacje.

Zaliczenie przyjmie formę kolokwium łączącego część teoretyczną o zadaniową.

Wykaz tematów:

1. Podstawowe informacje dotyczące marketingu

2. Informacje o branży reklamowej w Polsce i na świecie

3. Analizy marketingowe: 7P,

4. 5C;

5. Opracowanie produktu

6. Opracowanie grupy docelowej (ujęcie demograficzne i psychograficzne),

7. Analiza DiLo,

8. opracowanie kanałów dystrybucji

9. Główne formaty reklamowe

10. Podstawy planowania mediów

11. Promocje konsumenckie i handlowe

12. Niestandardowe formy promocji (marketing partyzancki, ambientowy)

13. Opracowanie działań promocyjnych POS i POP

14. Dobór form komunikacji niestandardowej

15. Kolokwium zaliczeniowe

Bibliography: (in Polish)

* obowiązkowa:

Barska A. (red.), Reklama wczoraj i dziś, Warszawa 2016.

* podstawowa:

Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010.

Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999.

Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015.

Silk A. J., Czym jest marketing?, Poznań 2008.

Teranko T., Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty, Warszawa 2015.

* uzupełniająca:

J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010.

Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008.

Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Warszawa 2001. Kaznowski D., Nowy marketing w internecie, Warszawa 2007.

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h

przeprowadzanie analiz: 10h

przygotowanie do kolokwium: 20h

suma godzin: 60

Liczba ECTS: 60/30= 2

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Na ocenę końcową składa się:

- aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach, obejmujące także terminowe przygotowywanie przedstawianie analiz. Ocena następuje w trybie ciągłym i stanowi 1/3 końcowej oceny z przedmiotu;

- kolokwium zaliczeniowe: 2/3 oceny.

Student ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności.

Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)

Time span: 2022-02-01 - 2022-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Coordinators: Kinga Romaniuk
Group instructors: Kinga Romaniuk
Course homepage: http://hgp2ov6
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - final test
Classes - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)

Time span: 2023-02-01 - 2023-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Coordinators: Kinga Romaniuk
Group instructors: Kinga Romaniuk
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - final test
Classes - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)

Time span: 2024-02-15 - 2024-06-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Coordinators: Kinga Romaniuk
Group instructors: Kinga Romaniuk
Course homepage: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a3_oF2jRRfI8lfp8DsLsa-Ap1ChUEkujRI7Vx3eR3KwY1%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=3bdf8f29-438a-48cf-af8a-6eba379381b7&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - final test
Classes - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Short description: (in Polish)

kod na Teams: 77bsqdo

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)