Product promotion
General data
Course ID: | WT-DKS-P-PP |
Erasmus code / ISCED: |
15.1
|
Course title: | Product promotion |
Name in Polish: | Promocja produktu |
Organizational unit: | Institute of Media Education and Journalism |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Ćwiczenia z zakresu planowania i wdrażania promocji marketingowych (ze szczególnym uwzględnieniem przeprowadzenia analiz, oraz wprowadzenia produktu na rynek) |
Full description: |
(in Polish) Przedmiot o charakterze warsztatowym na podbudowie teoretycznej. Przez czas trwania przedmiotu studenci pracują w niewielkich, 3/4-osobowych grupach, utrwalając dzięki pracy warsztatowej przedstawione informacje. Zaliczenie przyjmie formę kolokwium łączącego część teoretyczną o zadaniową. Wykaz tematów: 1. Podstawowe informacje dotyczące marketingu 2. Informacje o branży reklamowej w Polsce i na świecie 3. Analizy marketingowe: 7P, 4. 5C; 5. Opracowanie produktu 6. Opracowanie grupy docelowej (ujęcie demograficzne i psychograficzne), 7. Analiza DiLo, 8. opracowanie kanałów dystrybucji 9. Główne formaty reklamowe 10. Podstawy planowania mediów 11. Promocje konsumenckie i handlowe 12. Niestandardowe formy promocji (marketing partyzancki, ambientowy) 13. Opracowanie działań promocyjnych POS i POP 14. Dobór form komunikacji niestandardowej 15. Kolokwium zaliczeniowe |
Bibliography: |
(in Polish) * obowiązkowa: Barska A. (red.), Reklama wczoraj i dziś, Warszawa 2016. * podstawowa: Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010. Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999. Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015. Silk A. J., Czym jest marketing?, Poznań 2008. Teranko T., Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty, Warszawa 2015. * uzupełniająca: J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010. Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008. Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Warszawa 2001. Kaznowski D., Nowy marketing w internecie, Warszawa 2007. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h przeprowadzanie analiz: 10h przygotowanie do kolokwium: 20h suma godzin: 60 Liczba ECTS: 60/30= 2 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Na ocenę końcową składa się: - aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach, obejmujące także terminowe przygotowywanie przedstawianie analiz. Ocena następuje w trybie ciągłym i stanowi 1/3 końcowej oceny z przedmiotu; - kolokwium zaliczeniowe: 2/3 oceny. Student ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności. |
Classes in period "Summer semester 2021/22" (past)
Time span: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU CW
W TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Kinga Romaniuk | |
Group instructors: | Kinga Romaniuk | |
Course homepage: | http://hgp2ov6 | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Summer semester 2022/23" (past)
Time span: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W CW
TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Kinga Romaniuk | |
Group instructors: | Kinga Romaniuk | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH CW
FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Kinga Romaniuk | |
Group instructors: | Kinga Romaniuk | |
Course homepage: | https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a3_oF2jRRfI8lfp8DsLsa-Ap1ChUEkujRI7Vx3eR3KwY1%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=3bdf8f29-438a-48cf-af8a-6eba379381b7&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
|
Short description: |
(in Polish) kod na Teams: 77bsqdo |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.