(in Polish) Organizacja projektów, warsztatów i szkoleń edukacyjno-medialnych
General data
Course ID: | WT-DKS-P-SPOP |
Erasmus code / ISCED: |
15.1
|
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Organizacja projektów, warsztatów i szkoleń edukacyjno-medialnych |
Organizational unit: | Faculty of Theology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Preliminary Requirements: | (in Polish) Zainteresowanie tematyką prowadzenia szkoleń, pracy projektowej. |
Short description: |
(in Polish) Studenci posiądą wiedzę z podstaw zarządzania projektami, będą uczyć się jak zorganizować i poprowadzić szkolenie lub warsztat w oparciu o metody aktywizujące uczestników. |
Full description: |
(in Polish) Studenci poznają podstawowe zagadnienie związane z zarządzaniem projektami oraz zastosowanie ich w przygotowaniu warsztatów i szkoleń. Poznają rolę interesariuszy i zapoznają się z charakterystyką osób mających wpływ na projekt lub biorących udział w warsztatach. Studenci dowiedzą się co wpływa na skuteczniejsze przekazywanie wiedzy oraz poznają techniki aktywizacji uczestników szkoleń. Zapoznają się z formami angażującymi odbiorcę szkolenia, będą znali rolę pytań w procesie nauczania. Ich zadaniem będzie zrozumieć, że przekazywanie wiedzy jest mniej efektywne od rozbudzenia w odbiorcy ciekawości poznawczej. Rola nauczyciela/wykładowcy/szkoleniowca zostanie przedstawiona jako rola przewodnika, partnera w procesie zdobywania wiedzy. Studenci będą w stanie określić cechy dobrego prowadzącego i organizatora. |
Bibliography: |
(in Polish) Hyla M., Przewodnik po e-learningu, wyd. Wolters Kluwer, Warszawa 2016. Orłoś M., O sztuce wystąpień publicznych, wyd. RM, Warszawa 2018. Sarnacka-Smith A., Siła różnic w zespole. Jak indywidualnie potrzeby i motywacje przekuć na wartość i wspólny cel, wyd. MTB Biznes, 2019. Silberman M., E. Biech, Metody aktywizujące w szkoleniach, wyd. Wolters Kluwer, Warszawa 2016. Trocki M. (red.), Nowoczesne zarządzenie projektami, Wyd. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012. Trocki M., P. Wyrozębski (red.), Planowanie przebiegu projektów, Wyd. SGH, Warszawa 2015. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) EK nr 1 - umiejętności - posiada umiejętności tworzenia prac pisemnych i prezentacji multimedialnych, organizowania przedsięwzięć kulturalnych i edukacyjnych EK nr 2 - umiejętności - posiada umiejętności prezentowania własnych poglądów i pomysłów, a także przekonywania do nich rozmówców EK nr 3 - umiejętności - potrafi pracować w zespole, rozumie swoją w nim rolę EK nr 4 - kompetencje społeczne - jest przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania wykonuje starannie i terminowo Nakład pracy studenta/studentki 30 godz. - aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach 20 godz. - przygotowanie do prezentacji i na test 10 godz. - osobiste obserwacje lub zdobywanie doświadczeń szkoleniowych 60 godz. – razem 2 punkty ECTS |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) EK nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 realizowane metodami aktywizującymi, a weryfikowane uczestnictwem w zajęciach i kolokwium końcowym. EK nr 1 na ocenę 2 - nie potrafi tworzyć prac pisemnych i prezentacji multimedialnych, organizować przedsięwzięć kulturalnych i edukacyjnych na ocenę 3 - posiada podstawową umiejętność tworzenia prac pisemnych i prezentacji multimedialnych, organizowania przedsięwzięć kulturalnych i edukacyjnych. na ocenę 4 - posiada średniozaawansowaną umiejętność tworzenia prac pisemnych i prezentacji multimedialnych, organizowania przedsięwzięć kulturalnych i edukacyjnych. na ocenę 5 - wyróżnia się umiejętnością tworzenia prac pisemnych i prezentacji multimedialnych, organizowania przedsięwzięć kulturalnych i edukacyjnych. EK nr 2 na ocenę 2 - nie posiada umiejętności prezentowania własnych poglądów i pomysłów, a także przekonywania do nich rozmówców. na ocenę 3 - posiada umiejętności prezentowania własnych poglądów i pomysłów, a także przekonywania do nich rozmówców, ale nie dobiera swoich argumentów w sposób rzeczowy, z poszanowaniem rozmówcy, samodzielny. na ocenę 4 - posiada umiejętności prezentowania własnych poglądów i pomysłów, a także przekonywania do nich rozmówców, ale w dużej mierze dobrze dobiera argumenty, z poszanowaniem rozmówcy, wykazuje się samodzielnością. na ocenę 5 - wyróżnia się umiejętnością prezentowania własnych poglądów i pomysłów, a także przekonywania do nich rozmówców, poprzez bardzo trafny dobór argumentów, z poszanowaniem rozmówcy, wykazuje się samodzielnością, wiedzą i doświadczeniem. EK nr 3 na ocenę 2 - nie potrafi pracować w zespole, rozumie swoją w nim rolę na ocenę 3 – pełni podstawowe role w zespole, nie rozumie w nim swojej roli, nie wykazuje się inicjatywą na ocenę 4 – potrafi pracować w zespole, rozumie w nim swoją rolę, wykazuje się inicjatywą na ocenę 5 - wyróżnia się umiejętnością pracy w zespole, przyjmuje różne role w zależności od potrzeb, potrafi być zarówno członkiem zespoły, jak i pełnić funkcję lidera, wykazuje się inicjatywą EK nr 4 na ocenę 2 - nie jest przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania nie są wykonywane starannie i terminowo na ocenę 3 – w stopniu podstawowym jest przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania nie są wykonywane terminowo, bez należytej staranności na ocenę 4 - jest przygotowany do samodzielnej pracy, powierzone zadania nie są wykonywane starannie i terminowo na ocenę 5 - wyróżnia się samodzielnością w pracy, powierzone zadania nie są wykonywane starannie i terminowo Zajęcia odbywają się w formie stacjonarnej. W przypadku zmiany sytuacji pandemicznej, w oparciu o wytyczne władz uczelni oraz wydziału, forma zajęć będzie mogła ulec zmianie. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa i weryfikowana listą obecności. W trakcie semestru dopuszcza się możliwość trzech nieobecności. W trakcie semestru możliwe są testy weryfikujące wiedzę studenta z uprzednio przerobionego materiału lub zadanych lektur. Zaliczenie przedmiotu możliwe jest tylko przy: 1) posiadaniu wymaganej obecności, 2) zaliczeniu pracy śródsemestralnej w formie testu wiedzy, 3) końcowego zaliczenia semestralnego poprzez przygotowanie ram organizacyjnych szkolenia w formie prezentacji. |
Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)
Time span: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU CW
W TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Mateusz Kot | |
Group instructors: | Mateusz Kot | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W CW
TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Mateusz Kot | |
Group instructors: | Mateusz Kot | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | (in Polish) Nakład pracy studenta/studentki 30 godz. - aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach 20 godz. - przygotowanie do prezentacji i na test 10 godz. - osobiste obserwacje lub zdobywanie doświadczeń szkoleniowych 60 godz. – razem 2 punkty ECTS |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Navigate to timetable
MO CW
TU W TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Mateusz Kot | |
Group instructors: | Mateusz Kot | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
(in Polish) Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | (in Polish) |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.