Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Integrated media marketing

General data

Course ID: WT-DKS-P-ZM
Erasmus code / ISCED: 15.1 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0321) Journalism and reporting The ISCED (International Standard Classification of Education) code has been designed by UNESCO.
Course title: Integrated media marketing
Name in Polish: Zintegrowany marketing medialny
Organizational unit: Institute of Media Education and Journalism
Course groups:
Course homepage: http://778xxl9
ECTS credit allocation (and other scores): 2.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

DL_W08

DL_W13

DL_U14

DL_U16

DL_U18

Short description: (in Polish)

Ćwiczenia zapoznające z najważniejszymi pojęciami marketingowymi, etapami planowania kampanii oraz przedstawiające media pod kątem ich użyteczności komunikacyjnej

Full description: (in Polish)

W trakcie ćwiczeń studenci pozyskują podstawową wiedzę z zakresu zarządzania mediami w kampanii marketingowej. Uczą się rozpoznawać wady i zalety poszczególnych mediów oraz poznają podstawy planowania mediów. Biorą udział w praktycznych ćwiczeniach z dopasowywania medium odpowiedniego do komunikatu. Uczestniczą w tworzeniu komunikatów pod kątem produktu, konsumenta i zastosowanego środka komunikacji.

Bibliography: (in Polish)

Czarnecki, R. Korsak A., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Warszawa 2001

Dobek-Ostrowska B., Podstawy komunikowania społecznego, Wrocław 2004

Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk 2009

Jupowicz-Ginalska A., Marketing Medialny, Warszawa 2010

Lance S., Woll J., Mała niebieska księga reklamy, Warszawa 2008

Nowak P.W., Media planning, Kraków 2001

Silk A.J., Czym jest marketing?, Poznań 2008

White S., Marketing dla żółtodziobów, Poznań 2002

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

KOD DOSTĘPU DO PRZEDMIOTU NA MS TEAMS: 778xxl9

EK nr 1: Swobodnie porusza się w środowisku mediów, zna i potrafi wskazać konkretne przykłady produktów medialnych oraz ich charakterystykę

EK nr 2: Zna obszar stosowania badań medialnych oraz umiejętnie opisuje sposoby ich wykorzystywania

EK nr 3: Dokonuje analiz przekazów reklamowych stosowanych w marketingu medialnym, zarówno wśród zadanych jak i samodzielnie dobranych przykładów

EK nr 4: Umiejętnie dobiera działania reklamowe odpowiednie do marki i grupy docelowej

EK nr 5: Dokonuje krytycznej analizy odbieranych komunikatów reklamowych i

promocyjnych w mediach, potrafi określić szanse na osiągniecie celu po zastosowaniu

określonego komunikatu

EK nr 6: Stosując własną kreatywność potrafi dobrać odpowiednią formę promocji, właściwą dla danego produktu medialnego

Nakład pracy studenta/studentki:

Aktywny udział w zajęciach: 30

Przygotowanie do zajęć: 10

Praca własna, warsztatowa: 20

60 godz. – razem

2 punkty ECTS

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Na ocenę końcową składa się test semestralny (75% oceny końcowej) oraz aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach, w tym zabieranie głosu w dyskusji, wykonywanie zleconych ćwiczeń, oceniane na bieżąco (25% oceny końcowej)

Student ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności.

Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)

Time span: 2021-10-01 - 2022-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Coordinators: Maciej Chudkiewicz
Group instructors: Maciej Chudkiewicz
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - final test
Classes - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)

Time span: 2022-10-01 - 2023-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Coordinators: Maciej Chudkiewicz
Group instructors: Maciej Chudkiewicz
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - graded credit
Classes - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-31
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Coordinators: Maciej Chudkiewicz
Group instructors: Maciej Chudkiewicz
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - final test
Classes - graded credit
Type of subject:

obligatory

(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

(in Polish) nie dotyczy

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)