Integrated media marketing
General data
Course ID: | WT-DKS-P-ZM |
Erasmus code / ISCED: |
15.1
|
Course title: | Integrated media marketing |
Name in Polish: | Zintegrowany marketing medialny |
Organizational unit: | Institute of Media Education and Journalism |
Course groups: | |
Course homepage: | http://778xxl9 |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | DL_W08 DL_W13 DL_U14 DL_U16 DL_U18 |
Short description: |
(in Polish) Ćwiczenia zapoznające z najważniejszymi pojęciami marketingowymi, etapami planowania kampanii oraz przedstawiające media pod kątem ich użyteczności komunikacyjnej |
Full description: |
(in Polish) W trakcie ćwiczeń studenci pozyskują podstawową wiedzę z zakresu zarządzania mediami w kampanii marketingowej. Uczą się rozpoznawać wady i zalety poszczególnych mediów oraz poznają podstawy planowania mediów. Biorą udział w praktycznych ćwiczeniach z dopasowywania medium odpowiedniego do komunikatu. Uczestniczą w tworzeniu komunikatów pod kątem produktu, konsumenta i zastosowanego środka komunikacji. |
Bibliography: |
(in Polish) Czarnecki, R. Korsak A., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Warszawa 2001 Dobek-Ostrowska B., Podstawy komunikowania społecznego, Wrocław 2004 Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk 2009 Jupowicz-Ginalska A., Marketing Medialny, Warszawa 2010 Lance S., Woll J., Mała niebieska księga reklamy, Warszawa 2008 Nowak P.W., Media planning, Kraków 2001 Silk A.J., Czym jest marketing?, Poznań 2008 White S., Marketing dla żółtodziobów, Poznań 2002 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) KOD DOSTĘPU DO PRZEDMIOTU NA MS TEAMS: 778xxl9 EK nr 1: Swobodnie porusza się w środowisku mediów, zna i potrafi wskazać konkretne przykłady produktów medialnych oraz ich charakterystykę EK nr 2: Zna obszar stosowania badań medialnych oraz umiejętnie opisuje sposoby ich wykorzystywania EK nr 3: Dokonuje analiz przekazów reklamowych stosowanych w marketingu medialnym, zarówno wśród zadanych jak i samodzielnie dobranych przykładów EK nr 4: Umiejętnie dobiera działania reklamowe odpowiednie do marki i grupy docelowej EK nr 5: Dokonuje krytycznej analizy odbieranych komunikatów reklamowych i promocyjnych w mediach, potrafi określić szanse na osiągniecie celu po zastosowaniu określonego komunikatu EK nr 6: Stosując własną kreatywność potrafi dobrać odpowiednią formę promocji, właściwą dla danego produktu medialnego Nakład pracy studenta/studentki: Aktywny udział w zajęciach: 30 Przygotowanie do zajęć: 10 Praca własna, warsztatowa: 20 60 godz. – razem 2 punkty ECTS |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Na ocenę końcową składa się test semestralny (75% oceny końcowej) oraz aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach, w tym zabieranie głosu w dyskusji, wykonywanie zleconych ćwiczeń, oceniane na bieżąco (25% oceny końcowej) Student ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności. |
Classes in period "Winter semester 2021/22" (past)
Time span: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W CW2
CW2
CW2
TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Maciej Chudkiewicz | |
Group instructors: | Maciej Chudkiewicz | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Winter semester 2022/23" (past)
Time span: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W TH CW
CW
CW
FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Maciej Chudkiewicz | |
Group instructors: | Maciej Chudkiewicz | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
graded credit
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Navigate to timetable
MO TU W TH CW3
CW3
CW3
FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Maciej Chudkiewicz | |
Group instructors: | Maciej Chudkiewicz | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
final test
Classes - graded credit |
|
Type of subject: | obligatory |
|
(in Polish) Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | (in Polish) nie dotyczy |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.