Integrated media marketing
General data
Course ID: | WT-DKS-ZMM |
Erasmus code / ISCED: |
15.1
|
Course title: | Integrated media marketing |
Name in Polish: | Zintegrowany marketing medialny |
Organizational unit: | Institute of Media Education and Journalism |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
Level: basic Students will have basic knowledge about: marketing definitions, marketing and promotion campagnes, media and their usability |
Full description: |
Basic knowledge about media: advantages and disadvantages of media, media planning, excercises: choosing medium suitable to consumer, purpose, communication and product) |
Bibliography: |
(in Polish) A. Jupowicz-Ginalska, Marketing Medialny, 2010 A. J. Silk (red.), Czym jest marketing?, 2008 S. White, Marketing dla żółtodziobów, 2002 B. Dobek-Ostrowska,Podstawy komunikowania społecznego, 1999 A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, 2001 A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, 2009 S. Lance, J. Woll, Mała niebieska księga reklamy, 2006 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) Student: - wymienia przykłady produktów medialnych _W - opisuje sposoby wykorzystania badań medialnych _W - analizuje przekazy reklamowe w marketingu medialnym _U - dobiera działania marketingowe odpowiednio do marki i grupy docelowej _U - krytycznie odbiera komunikaty promocyjne w mediach _K - wykazuje kreatywność we wskazaniach znanych osób, doborze eventów i innych form promocji w marketingu medialnym _K Opis ECTS: Aktywny udział w zajęciach: 30 Przygotowanie do zajęć: 10 Praca własna, warsztatowa: 20 Suma godzin: 60 Liczba ECTS: 60/30=2 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) 1) efekt kształcenia: wymienia przykłady produktów medialnych - na ocenę 2 (ndst) - nie zna żadnych produktów medialnych - na ocenę 3 (dst) – zna produkty medialne, ale nie potrafi ich analizować - na ocenę 4 (db) - poprawnie określa rodzaje produktu medialnego w podziale na poziomy i formy - na ocenę 5 (bdb) - potrafi swobodnie poruszać się wśród pojęć dotyczących produktu medialnego, potrafi obrazowo wytłumaczyć cykl życia produktu, uzasadnić dlaczego produkt medialny jest dobrem wyjątkowym 2) efekt kształcenia: opisuje sposoby wykorzystania badan medialnych - na ocenę 2 (ndst) - nie zna powodów stosowania badań medialnych - na ocenę 3 (dst) - zna podstawowe powody stosowania badań medialnych - na ocenę 4 (db) -potrafi wskazać praktyczne przykłady zastosowania badań medialnych - na ocenę 5 (bdb) - zna metody, wskaźniki i korzyści z badań medialnych 3)efekt kształcenia: analizuje przekazy reklamowe stosowane w marketingu medialnym - na ocenę 2 (ndst) - nie potrafi wskazać przekazu reklamowego - na ocenę 3 (dst) - potrafi wskazać przekaz reklamowy, ale nie potrafi dokonać analizy - na ocene 4 (db) - potrafi wskazać cele przekazu reklamowego i dokonać analizy - na ocenę 5 (bdb) - dokonuje kompletnej, krytycznej analizy przekazów reklamowych 4) efekt kształcenia: dobiera działania reklamowe odpowiednie do marki i grupy docelowej - na ocenę 2 (ndst) - nie potrafi określić co to grupa docelowa i marka, nie potrafi podać przykładów działań marketingowych - na ocenę 3 (dst) – wskazuje podstawowe działania marketingowe, zna definicje marki i grupy docelowej - na ocenę 4 (db) – podaje przykłady działań marketingowych właściwych dla marki i grupy docelowej - na ocenę 5 (bdb) – wskazuje działania marketingowe oraz proponuje nowe rozwiązania dopasowane do marki i grupy docelowej 5)efekt kształcenia: krytycznie odbiera komunikaty reklamowe i promocyjne w mediach - na ocenę 2 (ndst) – nie odróżnia komunikatu reklamowego od pozostałych treści w mediach - na ocenę 3 (dst) – potrafi podać przykłady komunikatów reklamowych stosowanych przez media - na ocenę 4 (db) – krytycznie odbiera komunikaty marketingowe, potrafi wskazać ich nadawcę, cele i stosowane środki - na ocenę 5 (bdb) – odbiera komunikaty marketingowe w sposób krytyczny i dojrzały, potrafi określić szanse na osiągniecie celu po zastosowaniu określonego komunikatu 6) efekt kształcenia: wykazuje kreatywność we wskazaniach znanych osób, doborze eventów i innych form promocji stosowanych w marketingu medialnym - na ocenę 2 (ndst) - nie potrafi zaproponować żadnych form promocji - na ocenę 3 (dst) – potrafi zaproponować różnorakie formy promocji - na ocenę 4 (db) – potrafi w sposób właściwy dobrać odpowiednie formy promocji i dokonać autooceny własnych pomysłów - na ocenę 5 (bdb) – dąży do wypracowania jak najlepszych rozwiązań poprzez właściwą ocenę własnych pomysłów i poddawanie ich krytyce innych osób |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.