Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Integrated media marketing

General data

Course ID: WT-DKS-ZMM
Erasmus code / ISCED: 15.1 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0321) Journalism and reporting The ISCED (International Standard Classification of Education) code has been designed by UNESCO.
Course title: Integrated media marketing
Name in Polish: Zintegrowany marketing medialny
Organizational unit: Institute of Media Education and Journalism
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Subject level:

elementary

Learning outcome code/codes:

enter learning outcome code/codes

Short description:

Level: basic

Students will have basic knowledge about: marketing definitions, marketing and promotion campagnes, media and their usability

Full description:

Basic knowledge about media: advantages and disadvantages of media, media planning, excercises: choosing medium suitable to consumer, purpose, communication and product)

Bibliography: (in Polish)

A. Jupowicz-Ginalska, Marketing Medialny, 2010

A. J. Silk (red.), Czym jest marketing?, 2008

S. White, Marketing dla żółtodziobów, 2002

B. Dobek-Ostrowska,Podstawy komunikowania społecznego, 1999

A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, 2001

A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, 2009

S. Lance, J. Woll, Mała niebieska księga reklamy, 2006

Efekty kształcenia i opis ECTS: (in Polish)

Student:

- wymienia przykłady produktów medialnych _W

- opisuje sposoby wykorzystania badań medialnych _W

- analizuje przekazy reklamowe w marketingu medialnym _U

- dobiera działania marketingowe odpowiednio do marki i grupy docelowej _U

- krytycznie odbiera komunikaty promocyjne w mediach _K

- wykazuje kreatywność we wskazaniach znanych osób, doborze eventów i innych form promocji w marketingu medialnym _K

Opis ECTS:

Aktywny udział w zajęciach: 30

Przygotowanie do zajęć: 10

Praca własna, warsztatowa: 20

Suma godzin: 60

Liczba ECTS: 60/30=2

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

1) efekt kształcenia: wymienia przykłady produktów medialnych

- na ocenę 2 (ndst) - nie zna żadnych produktów medialnych

- na ocenę 3 (dst) – zna produkty medialne, ale nie potrafi ich analizować

- na ocenę 4 (db) - poprawnie określa rodzaje produktu medialnego w podziale na poziomy i

formy

- na ocenę 5 (bdb) - potrafi swobodnie poruszać się wśród pojęć dotyczących produktu medialnego, potrafi obrazowo wytłumaczyć cykl życia produktu, uzasadnić dlaczego produkt medialny jest dobrem wyjątkowym

2) efekt kształcenia: opisuje sposoby wykorzystania badan medialnych

- na ocenę 2 (ndst) - nie zna powodów stosowania badań medialnych

- na ocenę 3 (dst) - zna podstawowe powody stosowania badań medialnych

- na ocenę 4 (db) -potrafi wskazać praktyczne przykłady zastosowania badań medialnych

- na ocenę 5 (bdb) - zna metody, wskaźniki i korzyści z badań medialnych

3)efekt kształcenia: analizuje przekazy reklamowe stosowane w marketingu medialnym

- na ocenę 2 (ndst) - nie potrafi wskazać przekazu reklamowego

- na ocenę 3 (dst) - potrafi wskazać przekaz reklamowy, ale nie potrafi dokonać analizy

- na ocene 4 (db) - potrafi wskazać cele przekazu reklamowego i dokonać analizy

- na ocenę 5 (bdb) - dokonuje kompletnej, krytycznej analizy przekazów reklamowych

4) efekt kształcenia: dobiera działania reklamowe odpowiednie do marki i grupy docelowej

- na ocenę 2 (ndst) - nie potrafi określić co to grupa docelowa i marka, nie potrafi podać przykładów działań marketingowych

- na ocenę 3 (dst) – wskazuje podstawowe działania marketingowe, zna definicje marki i grupy docelowej

- na ocenę 4 (db) – podaje przykłady działań marketingowych właściwych dla marki i grupy docelowej

- na ocenę 5 (bdb) – wskazuje działania marketingowe oraz proponuje nowe rozwiązania dopasowane do marki i grupy docelowej

5)efekt kształcenia: krytycznie odbiera komunikaty reklamowe i promocyjne w mediach

- na ocenę 2 (ndst) – nie odróżnia komunikatu reklamowego od pozostałych treści w mediach

- na ocenę 3 (dst) – potrafi podać przykłady komunikatów reklamowych stosowanych przez media

- na ocenę 4 (db) – krytycznie odbiera komunikaty marketingowe, potrafi wskazać ich nadawcę, cele i stosowane środki

- na ocenę 5 (bdb) – odbiera komunikaty marketingowe w sposób krytyczny i dojrzały, potrafi określić szanse na osiągniecie celu po zastosowaniu określonego komunikatu

6) efekt kształcenia: wykazuje kreatywność we wskazaniach znanych osób, doborze eventów i innych form promocji stosowanych w marketingu medialnym

- na ocenę 2 (ndst) - nie potrafi zaproponować żadnych form promocji

- na ocenę 3 (dst) – potrafi zaproponować różnorakie formy promocji

- na ocenę 4 (db) – potrafi w sposób właściwy dobrać odpowiednie formy promocji i dokonać autooceny własnych pomysłów

- na ocenę 5 (bdb) – dąży do wypracowania jak najlepszych rozwiązań poprzez właściwą ocenę własnych pomysłów i poddawanie ich krytyce innych osób

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)