Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Media społecznościowe w komunikacji Kościoła

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WT-FW-CMS
Kod Erasmus / ISCED: 08.2 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0221) Religia i teologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Media społecznościowe w komunikacji Kościoła
Jednostka: Instytut Teologii Ogólnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się:

wpisz symbol/symbole efektów kształcenia

Skrócony opis:

Ćwiczenia poświęcone komunikacji Kościoła za pomocą mediów społecznościowych, szczególnie za pomocą Twittera.

Pełny opis:

1. Nauczanie Kościoła o mediach społecznościowych.

2. Media społecznościowe - podstawowe pojęcia, statystyki wykorzystywania.

3. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez Kościół w Polsce.

4. Historia Twittera.

5. Funkcjonalności serwisu Twitter.

6. Funkcje mediów społecznościowych w misji Kościoła.

7. Obecność przedstawicieli Kościoła w serwisie społecznościowym Twitter.

Efekty kształcenia i opis ECTS:

KOD DOSTĘPU DO PRZEDMIOTU NA MS TEAMS: xzskxos

EK nr 1 - wiedza - ma podstawową wiedzę dotyczącą mediów społecznościowych w tym Twittera

EK nr 2 - wiedza - ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę w zakresie funkcjonowania serwisu społecznościowego Twitter w misji Kościoła

EK nr 3 - umiejętności - potrafi dokonać interpretacji i oceny przekazów medialnych w serwisie Twitter oraz wskazać możliwości wykorzystania w komunikacji Kościoła

EK nr 4 - umiejętności - potrafi wskazać sposoby zastosowania serwisu społecznościowego Twitter

EK nr 5 - kompetencje - dostrzega potrzeby wykorzystania nowych mediów w misji Kościoła

NAKŁAD PRACY STUDENTA:

6 godzin: aktywny udział w ćwiczeniach

15 godzin: przygotowanie do ćwiczeń, samodzielna praca

4 godziny: przygotowanie i prezentacja projektu

RAZEM: 25 godzin

ECTS: 1 PUNKT

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)