Media społecznościowe w komunikacji Kościoła
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WT-FW-CMS |
Kod Erasmus / ISCED: |
08.2
|
Nazwa przedmiotu: | Media społecznościowe w komunikacji Kościoła |
Jednostka: | Instytut Teologii Ogólnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | wpisz symbol/symbole efektów kształcenia |
Skrócony opis: |
Ćwiczenia poświęcone komunikacji Kościoła za pomocą mediów społecznościowych, szczególnie za pomocą Twittera. |
Pełny opis: |
1. Nauczanie Kościoła o mediach społecznościowych. 2. Media społecznościowe - podstawowe pojęcia, statystyki wykorzystywania. 3. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez Kościół w Polsce. 4. Historia Twittera. 5. Funkcjonalności serwisu Twitter. 6. Funkcje mediów społecznościowych w misji Kościoła. 7. Obecność przedstawicieli Kościoła w serwisie społecznościowym Twitter. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
KOD DOSTĘPU DO PRZEDMIOTU NA MS TEAMS: xzskxos EK nr 1 - wiedza - ma podstawową wiedzę dotyczącą mediów społecznościowych w tym Twittera EK nr 2 - wiedza - ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę w zakresie funkcjonowania serwisu społecznościowego Twitter w misji Kościoła EK nr 3 - umiejętności - potrafi dokonać interpretacji i oceny przekazów medialnych w serwisie Twitter oraz wskazać możliwości wykorzystania w komunikacji Kościoła EK nr 4 - umiejętności - potrafi wskazać sposoby zastosowania serwisu społecznościowego Twitter EK nr 5 - kompetencje - dostrzega potrzeby wykorzystania nowych mediów w misji Kościoła NAKŁAD PRACY STUDENTA: 6 godzin: aktywny udział w ćwiczeniach 15 godzin: przygotowanie do ćwiczeń, samodzielna praca 4 godziny: przygotowanie i prezentacja projektu RAZEM: 25 godzin ECTS: 1 PUNKT |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.