ostatnia migracja danych: 2 dni temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 13 dni temu |
Witaj w systemie USOSweb Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie |
KomunikatProrektora ds. studenckich i kształcenia dr hab. Anny Fidelus, prof. ucz. na temat formy i terminów składania wniosków o stypendia socjalne, stypendia rektora, stypendia dla osób niepełnosprawnych i zapomóg w roku akademickim 2020/2021 |
KomunikatProrektor ds. Studenckich i Kształcenia Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie z dnia 28 kwietnia 2020 roku dotyczący formy i sposobu składania wniosków o świadczenia oraz zasad ich przyznawania |
Dział Kształcenia InformujeSzanowni Studenci, rejestracja na przedmioty ogólnouczelniane w semestrze letnim rozpocznie się 19 lutego i potrwa do 26 lutego. |
Biuro Karier zaprasza studentów wszystkich wydziałów ostatniego rocznika studiów I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich na warsztaty:
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Szkolenia będą realizowane w ramach projektu europejskiego „Wiem, potrafię, działam. Profesjonalizacja usług Centrum Szkoleń i Doradztwa Zawodowego UKSW” na zasadach fakultatywnych przedmiotów ogólnouczelnianych z możliwością uzyskania punktów ECTS. Zapisy 12 – 22 LUTY 2021 r. |
SWF InformujeRejestracja na zajęcia wf - semestr letni 2020/2021 Studium Wychowania Fizycznego informuje, że rejestracja na zajęcia wychowania fizycznego dla studentów II roku studiów I stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich rozpocznie się 12 lutego 2021 roku o godz. i potrwa do dnia 20 lutego 2021 roku do godz. 23:59. Semestr letni według kalendarza uczelnianego rozpoczyna się 22 lutego. W semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 przedmiot wychowanie fizyczne będzie realizowane w systemie on-line. Więcej szczegółów dotyczących zajęć i rejestracji -->> Czytaj tutaj Student, rejestrując się na zajęcia z wychowania fizycznego, jednocześnie zostaje połączony z platformą Moodle, za pomocą której będą realizowane zajęcia. Wszystkie informacje dotyczące realizacji przedmiotu zostaną przesłane za pomocą platformy Moodle. Rejestrując się na zajęcia w systemie USOSweb, student jednocześnie potwierdza zapoznanie się z Regulaminem SWF oraz Zasadami zaliczania przedmiotu |
Dział Współpracy Międzynarodowej informujeDział Współpracy Międzynarodowej uprzejmie informuje, że trwa rekrutacja podstawowa na realizację części toku studiów za granicą oraz na realizację praktyk zagranicznych w ramach programu Erasmus+ w akademickim 2021/2022. W rekrutacji mogą brać udział zarówno studenci jak i doktoranci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych! Co musisz zrobić:
Nie czekaj do ostatniej chwili, złóż wniosek już teraz i odmień swoje życie! Więcej informacji na stronach wydziałowych oraz na www.dwm.uksw.edu.pl/ |
Lista rankingowa najlepszych absolwentów 2019/20ZOBACZ LISTĘ RANKINGOWĄ NAJLEPSZYCH STUDENTÓW 2019/20 ZOBACZ LISTĘ RANKINGOWĄ NAJLEPSZYCH DOKTORANTÓW 2019/20 |
Drodzy Studenci,Informuje my, że Wasze legitymacje cały czas są ważne i nie ma potrzeby zgłaszania się do dziekanatu po hologram. podstawa prawna: ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (art.51b ust. 4, zmiana od dnia 18.04.2020) przedłużono ważność legitymacji studenckich i doktoranckich, bez obowiązku potwierdzania ich ważności, na czas ograniczenia funkcjonowania uczelni lub zawieszenia na niej kształcenia oraz 60 dni po jego zakończeniu. |
Dear Students,We would like to inform you that your ID cards are still valid and there is no need to contact the deanery/dean's office for a holograme. legal basis: the Act of 20 July 2018 - Law on Higher Education and Science (Article 51b pas. 4, amendment from 18/04/2020) the validity of student and PhD student IDs' is prolonged - without the obligation of confirming their validity - for the period of limited functioning of colleges or suspension of the education process and for 60 days afterwards. |
Dział Kształcenia informujeSzanowni Studenci, tegoroczna sytuacja z ofertą zajęć ogólnouczelnianych jest trudniejsza ze względów technicznych. Zdajemy sobie sprawę, że oferta była nie dość duża i a dodatkowo bardzo dynamiczna. Dlatego wychodząc na przeciw oczekiwaniom, uspokajamy - oferta przedmiotów będzie poszerzana, zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Odpowiadamy także na najczęstsze pytania:
|
KomunikatProrektora ds. studenckich i kształcenia dr hab. Anny Fidelus, prof. ucz. na temat składania wniosków o stypendia i terminów wypłat w stanie zagrożenia epidemicznego Komunikat dotyczy: - składania wniosków o stypendium socjalne, dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogi dla studentów i doktorantów, - wypłat przyznanych stypendiów, W obecnej sytuacji składanie w/w wniosków będzie prowadzone przez system USOSweb, mailowo lub pocztę polską. Osoby, które chcą złożyć wniosek o niniejsze stypendia muszą zarejestrować go w systemie USOSweb, następnie wygenerować z USOSweb PDF wniosku wraz z oświadczeniem o dochodach i wysłać oba dokumenty na jeden z podanych poniżej adresów mailowych: a.garlepow@uksw.edu.pl, i.oldakowska@uksw.edu.pl, m.borycka@uksw.edu.pl, a.piolunowicz@uksw.edu.pl, m.salyga@uksw.edu.pl, m.minniewicz@uksw.edu.pl Należy pamiętać, aby przesłać również dokumenty dotyczące sytuacji dochodowej, które znajdują się w zał. Nr 1 do regulaminu świadczeń dla studentów dostępny na stronie www.dpm.uksw.edu.pl (dokumenty mogą być w formie skanów, zdjęć itp.) Wnioski składane przez USOSwebnie dotyczą doktorantów. Doktoranci składają wnioski po uprzednim wypełnieniu ich oraz przesłaniu w formie PDF lub zdjęcia na wskazane adresy mailowe lubpocztąpolską. Termin składnia wniosków dla studentów i doktorantów zostaje wydłużony do 20kwietnia br. W przypadku przesłania wnioskupocztą polską lub mailowo do 20kwietnia br. stypendium zostanie przyznane od miesiąca kwietnia. Po przywróceniu funkcjonowania Uczelni,studenci zobowiązani będą do dostarczenia oryginalnych dokumentów potwierdzających sytuację dochodową oraz wniosku i oświadczenia o dochodach własnoręcznie podpisanych. Studenci i Doktoranci mogą ubiegać się o zapomogę w związku z utratą dochodu spowodowaną epidemią. Wnioski wraz z dokumentami można składać zarówno drogą mailową lub pocztą polską. Wypłaty stypendiów dla studentów i doktorantów odbywają się zgodnie z zapisem regulaminu świadczeń dla studentów, czyli do ostatniego dnia każdego miesiąca. Wszelkie pytania należy kierować na podane adresy mailowe. |
Termin składania wniosków o akademik na rok akademicki 2020/2021Studenci II – VI roku oraz doktoranci II – IV roku: od 1 czerwca do 17 czerwca 2020r. Do wniosku o akademik należy złożyć oświadczenie o dochodach za miesiąc MAJ 2020r. Wniosek wraz z oświadczeniem należy przesłać pocztą polską lub mailem na wskazany poniżej adres mailowy:
Dla studentów i doktorantów, którzy zostaną przyjęci na I rok studiów w roku akademickim 2020/2021 bądź przeniosą się z innej uczelni – termin składania wniosków o akademik zostanie ogłoszony w późniejszym czasie. |
Drodzy Studenci,Po zmianach w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (zmiana od dnia 17.04.2020) przedłużono ważność legitymacji studenckich i doktoranckich, bez obowiązku potwierdzania ich ważności, na czas ograniczenia funkcjonowania uczelni lub zawieszenia na niej kształcenia oraz 60 dni po jego zakończeniu |
Dear Students,After changes in the Law on Higher Education and Science of July 20, 2018 (amended on April 17, 2020), the validity of student and PhD student IDs' is prolonged - without the obligation of confirming their validity - for the period of limited functioning of colleges or suspension of the education process and for 60 days afterwards. |
Dział Współpracy Międzynarodowej uprzejmie informujeDział Współpracy Międzynarodowej uprzejmie informuje, że trwa rekrutacja podstawowa na realizację części toku studiów za granicą oraz na realizację praktyk zagranicznych w ramach programu Erasmus+ w akademickim 2020/2021. W rekrutacji mogą brać udział zarówno studenci jak i doktoranci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych! Co musisz zrobić:
|
Studencie, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przesyła informację o numerze rachunku składkowego (NRS).Prosimy: odbierz list z ZUS. Dear Student, The Social Security Institution [ZUS] is in the process of sending out information concerning contribution account numbers (NRS). Please pick up your letter from ZUS Liebe Studentin, lieber Student, die Sozialversicherungsanstalt [ZUS] schickt Ihnen eine Information über die Beitragskontonummer(NRS). Wir bitten Sie: holen Sie das Schreiben von der Sozialversicherungsanstalt ab. Студент, Управление социального обеспечения [ZUS] отправляет информацию о номере счета взносов (NRS). Просим: получите письмо из ZUS [Управления социального обеспечения]. DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE // VOLUNTARY HEALTH INSURANCE // FREIWILLIGE KRANKEN-VERSICHERUNG // ДОБРОВОЛЬНОЕ МЕДИЦИНСКОЕ СТАХОВАНИЕ |
Informacja dla osób składających wnioski o stypendium rektora dla najlepszych studentówNa stronie www.dpm.uksw.edu.pl znajduje się kalkulator do wyliczania średniej ważonej wraz z instrukcją. |
DZIAŁ POMOCY MATERIALNEJ DLA STUDENTÓW ZAPRASZADział pomocy materialnej dla studentów zaprasza studentów i doktorantów do punktu informacyjnego od 1 września 2017. W Punkcie Informacyjnym dowiesz się na jaką pomoc materialną możesz liczyć oraz w jaki sposób ubiegać się o nią. Punkt Informacyjny będzie mieścił się w budynku 23 pok.003 przy ul.Wójcickiego 1/3. |
Dział Pomocy Materialnej dla Studentów - informacjaDział Pomocy Materialnej dla Studentów czynny w soboty zjazdowe w godzinach: sobota (zjazdy):
|
ZANIM PRZYJDZIESZ DO BIURA KARIER Z KARTĄ OBIEGOWĄStudenci, którzy podchodzą do obrony zobligowani są do:
Studenci, którzy rezygnują ze studiów lub zostali skreśleni, dostarczają do Biura Karier tylko kartę obiegową. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Biurem Karier. Biuro Karier Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ul. Wóycickiego 1/3, 01-938 Warszawa Auditorium Maximum, bud. 21, pok. 311 tel. (022) 569 97 98, 569 96 42, 569 68 45 www.bk.uksw.edu.pl; www.facebook.com/BK.UKSW praktyki@uksw.edu.pl (studenci) biurokarier@uksw.edu.pl (pracodawcy) aip@uksw.edu.pl (absolwenci) |
Informacja dla studentów ostatniego roku I, II stopnia i jednolitych studiów magisterskichStudencie ostatniego roku I, II stopnia i jednolitych studiów magisterskich, zanim odwiedzisz Biuro Karier (Auditorium Maximum, p. 311) w celu uzyskania podpisu na karcie obiegowej, zaloguj się na swoje konto w USOSweb-ie i wejdź w zakładkę DLA WSZYSTKICH:
W przypadku pytań związanych z badaniem karier zawodowych absolwentów UKSW prosimy o kontakt z Biurem Karier mailowy(g.kafara@uksw.edu.pl) lub telefoniczny (22 569 68 45; 22 569 96 42; 22 569 97 98). Wszelkie informacje o badaniu podane zostały także na stronie http://bk.uksw.edu.pl/node/1175. Pracownicy Biura Karier UKSW |
KARTA ABSOLWENTA UKSW (DARMOWA) – ATRAKCYJNE ZNIŻKI NA PRODUKTY ORAZ USŁUGIJesteś studentem ostatniego roku studiów lub Absolwentem UKSW? Dołącz do Nas i korzystaj z przywilejów, które daje "Karta Absolwenta UKSW". Partnerami programu "Karta Absolwenta UKSW" są m.in.: Teatr Capitol, Kino Atlantic, Pizza Dominium, Herbaciarnia i kawiarnia "Same Fusy" oraz restauracja "Na prowincji", Restauracja "Gniazdo Smaku", Szkoła językowa "Together". Więcej informacji o Partnerach programu znajdziesz na stronie: http://www.absolwenci.uksw.edu.pl/partnerzy_karty natomiast odpowiedzi na często zadawane pytania związane z programem znajdziesz pod linkiem: http://bk.uksw.edu.pl/node/211 Jeśli chcesz zamówić kartę:
|
Poczta StudenckaUniwersytet udostępnił swoim studentom możliwość założenia skrzynek pocztowych w domenie student.uksw.edu.pl. Aby założyć konto należy po zalogowaniu do USOSweb przejść do modułu Poczta Studencka w Modułach dodatkowych. Każdy student może założyć jednen adres. Zachęcamy do korzystania z usługi. |