Metodologia oceny:
Wymagany jest angielski w pisaniu biegłość w czytaniu.
Każdy temat zostanie najpierw dostarczony jako wykład na dany temat, a następnie omówiony zgodnie z dalszymi czytaniami.
Na ocenę końcową składają się:
- Udział w zajęciach i obecność na zajęciach (maksymalnie 1 nieobecność dozwolona) = do 25 pkt.
- Przygotowanie papieru (1500–2000 słów) = maks. 25 pkt.
- Egzamin pisemny (25 pytań jednokrotnego wyboru) na koniec semestru = do 50 pkt.
Ocena końcowa jest sumą punktów oceny obecności, punktów przygotowania pracy i punktów egzaminu końcowego.
Kryteria oceny końcowej:
90–100 pt. - ocena 5
80–89 pkt. - klasa 4+
65–79 pkt - stopień 4
50–65 pkt - klasa 3+
40–49 pkt. - ocena 3
Ocena 5 - Student posiada doskonałą znajomość koncepcji pochodzenia, strategii, kluczowych tematów integracji społecznej, płynnie opisuje ograniczenia i trudności dla społeczeństwa i instytucji w realizacji strategii integracji społecznej. Doskonale opisuje zagadnienia pomiaru wyników i oceny różnych działań w dziedzinie edukacji, społeczeństwa, kultury i polityki. Student potrafi w świetny sposób analizować korzyści, ograniczenia i ryzyko związane z integracją społeczną i łatwo planuje różne strategie integracji społecznej, a także rozważać kierunki rozwoju integracji społecznej. Student wykazuje rzetelne podejście do współpracy ze specjalistami i instytucjami zaangażowanymi w sieci integracji społecznej.
Ocena 4 - Student posiada dobrą znajomość koncepcji pochodzenia, strategii, kluczowych zagadnień integracji społecznej, łatwo opisuje ograniczenia i trudności dla społeczeństwa i instytucji w realizacji strategii integracji społecznej. Prawidłowo opisuje zagadnienia pomiaru wyników i oceny różnych działań w dziedzinie edukacji, społeczeństwa, kultury i polityki. Student potrafi analizować korzyści, ograniczenia i ryzyko związane z integracją społeczną i łatwo planuje różne strategie integracji społecznej, a także rozważać kierunki rozwoju integracji społecznej. Student wykazuje rzetelne podejście do współpracy ze specjalistami i instytucjami zaangażowanymi w sieci integracji społecznej.
Ocena 3 - Student posiada podstawową wiedzę na temat koncepcji pochodzenia, strategii, kluczowych zagadnień integracji społecznej, łatwo opisuje ograniczenia i trudności dla społeczeństwa i instytucji w realizacji strategii integracji społecznej. Opisuje główne zagadnienia pomiaru wyników i oceny różnych działań w dziedzinie edukacji, społeczeństwa, kultury i polityki. Student potrafi analizować podstawowe korzyści, ograniczenia i zagrożenia związane z integracją społeczną oraz tworzyć podstawowe plany strategii integracji społecznej, a także rozważać kierunki rozwoju integracji społecznej. Student wykazuje rzetelne podejście do współpracy ze specjalistami i instytucjami zaangażowanymi w sieci integracji społecznej.
Ocena 2 - Student nie posiada elementarnej wiedzy na temat koncepcji pochodzenia, strategii, kluczowych tematów integracji społecznej, nie opisuje ograniczeń i trudności dla społeczeństwa i instytucji w realizacji strategii integracji społecznej. Nie dotyczy pomiaru wyników i oceny różnych działań w dziedzinie edukacji, społeczeństwa, kultury i polityki. Student nie może analizować podstawowych korzyści, ograniczeń i ryzyk związanych z integracją społeczną oraz tworzyć podstawowych planów strategii integracji społecznej. Student nie wykazuje rzetelnego stosunku współpracy do specjalistów i instytucji zaangażowanych w sieci integracji społecznej.
|