Wiedza ( EK 1- 2):
Ocena 2 ( ndst): student nie zna podstawowej terminologii z zakresu teoretycznych podstaw wychowania; nie posiada znajomości elementarnych zagadnień, nie ma wiedzy na temat najważniejszych instytucji.
Ocena 3 ( dst): student zna w ograniczonym stopniu podstawową terminologię z zakresu teoretycznych podstaw wychowania; ma słabo uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień; posiada znacznie ograniczoną wiedzę nt. najważniejszych instytucji omawianej problematyki.
Ocena 4 ( db): student zna w pełni podstawową terminologię z teoretycznych podstaw wychowania; ma średnio uporządkowaną wiedzę z zakresu przedstawionej problematyki; posiada niekompletną wiedzę odnośnie najważniejszych instytucji.
Ocena 5 ( bdb): student zna w pełni podstawową terminologię z zakresu teoretycznych podstaw wychowania; ma w pełni uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień; posiada kompletną wiedzą nt. najważniejszych instytucji.
Umiejętności ( EK 3- 4):
Ocena 2 ( ndst): student nie potrafi analizować, streszczać i prezentować przedstawionych na zajęciach zagadnień; nie potrafi odpowiednio rekonstruować i uzasadniać poszczególnych stanowisk; nie znajduje i nie wykorzystuje rzetelnych źródeł informacyjnych z zakresu omówionej problematyki.
Ocena 3 ( dst): student potrafi w ograniczonym stopniu analizować, streszczać i prezentować omówione na zajęciach zagadnienia; jedynie częściowo potrafi odpowiednio rekonstruować i uzasadniać poszczególne stanowiska; z błędami znajduje i wykorzystuje rzetelne źródła informacyjne z zakresu przedmiotu.
Ocena 4 ( db): student potrafi właściwie analizować, streszczać i prezentować omówioną na zajęciach problematykę; potrafi zadowalająco rekonstruować i uzasadniać poszczególne stanowiska; w przeważającej liczbie przypadków prawidłowo znajduje i wykorzystuje rzetelne źródła informacyjne z zakresu teoretycznych podstaw wychowania.
Ocena 5 ( bdb): student potrafi całkowicie poprawnie analizować, streszczać i prezentować źródła przedmiotu; potrafi bezbłędnie rekonstruować i uzasadniać poszczególne stanowiska; kompletnie znajduje i wykorzystuje rzetelne informacje z zakresu omówionej problematyki.
Kompetencje ( EK 5):
Ocena 2 ( ndst): student nie potrafi zaplanować i zorganizować indywidualnej pracy mającej na celu zrealizowanie zadań i przyswojenie treści z zakresu teoretycznych podstaw wychowania; zupełnie nie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć nie biorąc udziału w dyskusjach ani nie formułując własnych wypowiedzi oraz konstruktywnych uwag.
Ocena 3 ( dst): student potrafi w ograniczonym stopniu zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu zrealizowanie zadań z zakresu przedmiotu i przyswojenie treści z omówionej problematyki; okazjonalnie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, rzadko biorąc udział w dyskusjach, formułując przy tym własne wypowiedzi oraz oraz konstruktywne uwagi.
Ocena 4 ( db): student potrafi właściwie zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu zrealizowanie zadań z zakresu teoretycznych podstaw wychowania i przyswojenie treści omówionej problematyki a także często aktywnie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, biorąc udział w dyskusjach, formułując własne wypowiedzi oraz konstruktywne uwagi.
Ocena 5 ( bdb): student potrafi prawidłowo i kompleksowo zaplanować oraz zorganizować indywidualną pracę, mającą na celu zrealizowanie zadań z zakresu przedmiotu i przyswojenie treści omówionej problematyki; bardzo często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, biorąc udział w dyskusjach, formułując własne wypowiedzi oraz konstruując uwagi.
Na ocenę końcową składają się:
1. obecność na zajęciach - dopuszczalna jest jedna nieusprawiedliwiona nieobecności; każda kolejna nieobecność skutkuje obniżeniem oceny końcowej o pół stopnia,
2. ocena z referatu.
|