Metody oceniania: ocenianie ciągłe, egzamin na platformie MS Teams
Link do zespołu:
Link do zespołu:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a9f57be67db3c49b093edfed19f00b87e%40thread.tacv2/conversations?groupId=e9ec53ca-2acc-41b9-a33c-536d61540835&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3
Kryteria oceniania efektu kształcenia PR_W01
na ocenę 2: student nie zna i nie rozumie charakteru oraz znaczenia nauk prawnych oraz ich relacji do logiki i innych nauk . Nie zna sposobów definiowania pojęć właściwych dla prawa.
na ocenę 3, 3,5: student zna i rozumie w zakresie podstawowym charakter i znaczenie nauk prawnych oraz ich relację do logiki. Zna podstawowe metody definiowania pojęć.
na ocenę 4, 4,5: student rozumie i ma dobrą wiedzę w zakresie charakteru i znaczenia nauk prawnych oraz ich relacji do logiki i innych nauk. Ma wiedzę w zakresie definiowania pojęć wykraczającą poza podstawowe metody.
na ocenę 5: student rozumie i ma bardzo dobrą wiedzę w zakresie charakteru i znaczenia nauk prawnych oraz ich relacji do logiki i innych nauk. Ma wiedzę w zakresie definiowania pojęć wykraczającą poza podstawowe metody, wie jak radzić sobie z trudnymi do zdefiniowania pojęciami.
Kryteria oceniania efektu kształcenia PR_W07
na ocenę 2: student nie zna metod i narzędzi logicznych służące tworzeniu norm w zakresie prawa.
na ocenę 3, 3,5: student zna dostatecznie podstawowe metody i narzędzia logiczne służące tworzeniu norm w zakresie prawa.
na ocenę 4, 4,5: student zna na poziomie dobrym podstawowe metody i narzędzia logiczne służące tworzeniu norm w zakresie prawa. Student zna niektóre bardziej zaawansowane metody i narzędzia logiczne.
na ocenę 5: student zna na poziomie bardzo dobrym podstawowe metody i narzędzia logiczne służące tworzeniu norm w zakresie prawa. Student zna dobrze niektóre bardziej zaawansowane metody i narzędzia logiczne.
|