EK z zakresu umiejętności są oceniane w sposób: ocenianie ciągłe, test, zaliczenie ustne.
EK z zakresu kompetencji społecznych są oceniane w sposób: ocenianie ciągłe, test, zaliczenie ustne.
Umiejętności
PR_U01: student potrafi posługiwać się regułami logicznego rozumowania oraz interpretowania tekstów prawniczych z zakresu prawa rodzinnego, przede wszystkim źródeł prawa, także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U02: student potrafi wykorzystywać wiedzę teoretyczną z zakresu prawa rodzinnego do opisu, analizy i rozwiazywania konkretnych przypadków
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U03: student potrafi analizować rolę norm prawa rodzinnego w kształtowaniu przyczyn i przebiegu relacji rodzinnych
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U04: student potrafi prognozować i modelować złożone procesy społecznew zakresie relacji rodzinnych, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawa rodzinnego oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U05: student potrafi wiązać zdobytą wiedzę teoretyczną z zakresu prawa rodzinnego z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną współczesnych oraz historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących w Polsce i na świecie
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U08: student potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa rodzinnego, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U09: student potrafi projektować i tworzyć wystąpienia ustne w zakresie prawa rodzinnego
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie, konstruuje wystąpienia, ale z błędami
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie, nie popełnia istotnych błędów
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie, konstruuje spójne wystąpienia
Kompetencje społeczne:
PR_K01: student jest gotów do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa rodzinnego, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie
(2) student nie jest gotowy do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy w tym zakresie
(3) student ma ograniczone kompetencje w tym zakresie, popełnia błędy
(4) student ma podstawowe kompetencje w tym zakresie umożliwiające mu uzupełnianie i doskonalenie wiedzy, pozwalające uniknąć większych błędów
(5) student osiągnął poziom kompetencji w tym zakresie umożliwiający mu uzupełnianie i doskonalenie wiedzy w stopniu wyróżniającym
PR_K03: student jest gotów do pracy w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu projektów społecznych związanych z problematyką prawa rodzinnego
(2) student nie jest gotowy do pracy w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu wskazanych wyżej projektów
(3) student ma ograniczone kompetencje w tym zakresie - pracuje w grupie, ale jego zdolność współdziałania jest na niskim poziomie
(4) student ma podstawowe kompetencje w tym zakresie umożliwiające mu pracę w grupie, współdziałanie, przyjmowanie różnych ról oraz uczestniczenie w przygotowywaniu projektów społecznych
(5) student osiągnął pełen poziom kompetencji w tym zakresie na poziomie wyróżniającym
PR_K04: student jest gotów do określania priorytetów w konkretnym działaniu w zakresie prawa rodzinnego, podjętym samodzielnie lub w grupie
(2) student nie jest gotowy do określania priorytetów w tym zakresie
(3) student ma ograniczone kompetencje w tym zakresie
(4) student ma podstawowe kompetencje umożliwiające mu określanie priorytetów w konkretnym działaniu w zakresie prawa rodzinnego
(5) student osiągnął pełen poziom kompetencji w tym zakresie na poziomie wyróżniającym wyróżniającym
|